Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. El Regidor de Gent Gran Visita TMB Per Conèixer de Prop Els Projectes D'accessibilitat
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
12.02.2021
Carme Becerra

El regidor de Gent Gran visita TMB per conèixer de prop els projectes d'accessibilitat

Imatge
El regidor, acompanyat de la presidenta de TMB, ha pogut comprovar l'accessibilitat de dos models d'autobús / Foto: Pep Herrero (TMB)
El regidor, acompanyat de la presidenta de TMB, ha pogut comprovar l'accessibilitat de dos models d'autobús / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >El regidor, acompanyat de la presidenta de TMB, ha pogut comprovar l'accessibilitat de dos models d'autobús / Foto: Pep Herrero (TMB)
El regidor, acompanyat de la presidenta de TMB, ha pogut comprovar l'accessibilitat de dos models d'autobús / Foto: Pep Herrero (TMB)

Joan Ramon Riera, també president de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, ha comprovat a la cotxera del Triangle algunes de les millores ja implementades o en projecte.

El regidor d'Infància, Joventut i Persones Grans de l'Ajuntament de Barcelona, Joan Ramon Riera, ha volgut visitar les instal·lacions de TMB per veure de prop el funcionament del Servei d'Accessibilitat de la companyia, així com els principals projectes d'aquest àmbit a Bus, a Metro i en entorns transversals. En la trobada també hi ha participat la presidenta de TMB, Rosa Alarcón.

Al centre operatiu de Bus de Triangle (un dels quatre existents) el regidor i president de l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat ha conegut com treballa el Centre de Control i quins protocols se segueixen quant a l'atenció i la prestació del servei a les persones amb discapacitat. Els responsables d'Accessibilitat li han explicat projectes ja implantats (com les etiquetes NaviLens o les opcions de guiatge a les parades de bus) i d'altres de futur.

Entre aquests últims, l'estudi sobre la viabilitat d'accedir amb caminador als autobusos utilitzant la rampa i una auditoria que ha de servir per assegurar l'accessibilitat (en condicions de plena igualtat) de les persones amb discapacitat intel·lectual. El regidor també ha pujat en dos autobusos per comprovar les diferents mesures en favor dels passatgers amb mobilitat reduïda implementades en un model i l'altre.

Imatge
Tots els autobusos de TMB estan adaptats a l'ús per part de persones amb mobilitat reduïda / Foto: Pep Herrero (TMB)

Darrera modificació
15.02.2021
Tema
Societat
  • ConceptesAccessibilitatAtenció al clientRelacions institucionalsInstitucionsAjuntamentTMBLlocsTriangle FerroviariAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB incorpora millores d’accessibilitat en un centenar de nous autobusos

  • Un estudi aconsella comptar amb els usuaris per dissenyar transports més inclusius

Contingut relacionat

La formació per salvar vides s'ha fet al vestíbul de l'estació de metro d'Universitat / Foto: TMB

La Fundació TMB i Rescuelife impulsen una jornada de sensibilització en RCP al metro

Societat
Imatge
La directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, rep el Premi Entorn Inclusiu d'Eurofirms Foundation / Foto: Eurofirms

TMB, reconeguda amb el Premi Entorn Inclusiu d’Eurofirms Foundation

Societat
Imatge
Exposició "Retrats amb història: grans persones grans de TMB" / Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB s'adhereix el Dia Internacional de la Gent Gran connectant generacions a través del transport públic

Societat
Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Societat

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Niall Horan al Palau Sant Jordi

Transport
El número 6 es va incorporar al servei del Tramvia Blau el 1937 / Foto: Arxiu TMB

TMB celebra els 125 anys del Tramvia Blau obrint visites a aquesta icona del transport de la ciutat

Empresa
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per als dos concerts de Dani Martín al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge de la campanya del dispositiu de Tots Sants 2026 / TMB

Transport públic als cementiris de Barcelona per Tots Sants 2026

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons