Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Societat
  3. Recupera La Xerrada Amb Juan Carlos Unzué Per La Lluita Contra L’ELA
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.12.2024
Marta Espinosa

Recupera la xerrada amb Juan Carlos Unzué per la lluita contra l’ELA

Imatge
Un moment de la xerrada-col·loqui amb Juan Carlos Unzué / Foto: Pep Herrero (TMB)
Un moment de la xerrada-col·loqui amb Juan Carlos Unzué / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Un moment de la xerrada-col·loqui amb Juan Carlos Unzué / Foto: Pep Herrero (TMB)

Diverses activitats programades aquest darrer trimestre de l'any han volgut visibilitzar i conscienciar sobre la causa solidària escollida pels empleats i empleades de TMB per aquest 2024. 

A finals del mes de novembre, en el marc de la causa solidària escollida pels empleats i empleades de metro i bus per aquest 2024, la lluita contra l’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA), es va fer una xerrada entre l'exfutbolista professional i activista contra l'ELA Juan Carlos Unzué i el cap de premsa de TMB, Sergi Estudillo, per sensibilitzar sobre la malaltia i donar visibilitat a la tasca de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls. La xerrada es va fer al metro d'Universitat, on també es va fer una exposició mostrant tot el material que necessita una persona per viure amb aquesta malaltia. Ara, en aquest vídeo es recull tota la xerrada íntegra.

 

 

Des de l’anunci de la seva malaltia, Unzué ha fet servir l’altaveu que li proporciona el seu prestigi professional per donar visibilitat a aquesta patologia i a contribuir a aconseguir millores en la qualitat de vida de les persones afectades i en el suport als seus familiars. La malaltia actualment afecta unes 500 persones a Catalunya, 3.000 a Espanya i unes 350.000 a nivell mundial.

Unzué va enviar importants missatges de superació i lluita durant tot l’acte, sempre carregats d’optimisme, destacant la capacitat que tenim totes les persones davant de les situacions adverses per acceptar-les, adaptar-nos a elles i superar-les: “Ens hem de donar la possibilitat d’intentar, de poder encertar però també de fallar per poder aprendre de les nostres equivocacions. No quedar-nos mai amb la sensació de no haver-ho intentat”.

Us deixem l'enllaç directe a la xerrada completa: https://www.youtube.com/watch?v=neNcq1bm3bA 

Darrera modificació
15.01.2025
Tema
Societat
  • ConceptesParticipacióRSCSalutInfraestructuraEstacióInstitucionsAltresFundacióTMBLlocsUniversitatServeiBusMetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Juan Carlos Unzué posa veu a la causa solidària escollida per la plantilla de TMB aquest any: la lluita contra l’ELA

Contingut relacionat

Imatge
Detall panell instal·lat a l'estació de metro de Canyelles / Foto: Escola Deià

TMB i l'Escola d'Art Deià inauguren el projecte d'accessibilitat "Acostem Torre Baró" a l'estació de metro de Canyelles

Societat
La directora de l'àrea per a les persones, Nazaret González, rep el guardó. /Foto: TMB

TMB rep un reconeixement com a empresa saludable i sostenible per la seva gestió del benestar laboral

Societat
Cronoescalada 2026. /Foto: TMB

284 atletes participen a la segona cronoescalada solidària al metro de Barcelona en suport a les famílies d’infants amb càncer

Societat
Imatge
Imatge bus línia H12 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB convida els usuaris de metro i bus a avaluar el servei en un macroestudi internacional

Societat

Últimes notícies

Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport
Imatge
Retolació lateral d'un autobús elèctric de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB publica la nova memòria de sostenibilitat corresponent a l'any 2025

Empresa
Capçalera de sortida del Tour a Barcelona. /Foto: AJUNTAMENT DE BARCELONA

TMB reforçarà el servei de metro per facilitar la mobilitat durant els esdeveniments per al 'Gran départ' del Tour de França

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ludovico Einaudi al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons