Header Top menu
Un concert íntim i especial amb Estopa per celebrar el vuitè aniversari del JoTMBé
Un showcase exclusiu per a membres del club d'usuaris de TMB en què el conjunt de Cornellà presentarà el seu nou disc, 'Fuego', que ret homenatge a 20 anys de carrera. La cita, el 16 de gener al vespre, al MNAC
El JoTMBé, el programa de màrqueting relacional de TMB, està d'aniversari i ho celebra un any més amb el grup Estopa, que en una sessió especial interpretarà alguns temes del seu darrer disc, Fuego, que ret homenatge a 20 anys de la seva carrera, en exclusiva per als usuaris del JoTMBé. Recordem que no és el primer cop que Estopa assisteix a l'aniversari del club. Quan va fer quatre anys també van protagonitzar una masterclass, aquella vegada a L'Auditori.
Per celebrar aquest aniversari, el JoTMBé ha llançat una promoció exclusiva que estarà vigent fins al 13 de gener per poder participar-hi: el dia 16 de gener el duo català de pop-rock amb tocs de rumba catalana oferirà un showcase exclusiu, en un recinte únic, a la Sala Oval del Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC), només per als usuaris de JoTMBé. Amb les entrades esgotades per a un dels dos concerts que tenen programats al Palau Sant Jordi, els dies 14 i 15 de desembre, es tracta d'una oportunitat única, a més de per veure'ls, per poder interactuar amb ells.
Els participants que guanyin alguna de les 150 invitacions dobles que se sortegen podran fer preguntes i compartir les seves inquietuds amb els germans Muñoz, que a més presentaran i tocaran cançons del seu darrer àlbum, Fuego, a banda de repassar alguns dels seus grans èxits. Tot plegat serà una trobada íntima de més de 90 minuts de durada, conduïda per l'actor Andreu Casanovas, protagonista de l'obra Tindersorpresa, i el DJ Ninhodelosrecaos amenitzarà prèviament la festa. També hi haurà artistes convidats que han participat en alguna de les activitats que el JoTMBé ha programat al llarg d'aquests vuit anys d'història, com Muchachito o La Pegatina.
El JoTMBé, en xifres
Des de la seva creació, el novembre del 2011, el club JoTMBé no ha deixat de créixer en avantatges ni de guanyar adeptes. El programa de màrqueting relacional de TMB ha arribat així als vuit anys de vida amb gairebé un milió de persones inscrites. Fins ara s'han fet 677 concursos que han repartit 60.499 premis, consistents en invitacions o abonaments per a festivals de música i teatre, preestrenes de cine, esdeveniments esportius i actes diversos.
L'objectiu principal del JoTMBé és facilitar als seus membres una informació de servei útil i personalitzada, tenint en compte els seus costums i interessos expressats en el moment de donar-se d'alta. Així, els usuaris coneixen amb anticipació la informació i les incidències previstes en el servei i poden planificar millor els seus desplaçaments de transport públic, gràcies al servei TMB Alertes, l'enviament d'alertes via correu electrònic. A banda de la vocació de servei, el JoTMBé proporciona als seus membres ofertes, descomptes i avantatges en activitats lúdiques i culturals a la ciutat.