Header Top menu
Una "EstopaClass" pel quart aniversari del JoTMBé
El programa de màrqueting relacional de TMB està d'aniversari i ho celebra de la mà del grup Estopa, que en una sessió especial interpretarà alguns temes del seu últim disc “Rumba a lo desconocido”, en exclusiva per als usuaris del JoTMBé.
Des de la seva creació, el novembre del 2011, el club JoTMBé no ha deixat de créixer en avantatges ni de guanyar adeptes. El programa de màrqueting relacional de TMB ha arribat així als quatre anys de vida amb 267.129 persones inscrites.
Per celebrar aquest aniversari, el JoTMBé ha llançat una promoció exclusiva que estarà vigent fins a l'11 de desembre: El 15 de desembre el duo català de pop-rock amb tocs de rumba catalana Estopa realitzarà una "EstopaClass" a L'Auditori de Barcelona, només per als usuaris de JoTMBé.
Amb les entrades esgotades per al concert d'aquest any al Palau Sant Jordi, els Estopa no tornaran a actuar a Barcelona fins al 15 d'octubre de 2016, així que es tracta d'una oportunitat única, a més de per veure'ls, per poder interactuar amb ells.
Els participants que hagin guanyat alguna de les 100 invitacions dobles que se sortegen podran fer preguntes i compartir les seves inquietuds amb els artistes, que a més tocaran algunes de les cançons del seu últim àlbum, “Rumba a lo desconocido”.
Tot plegat serà en una trobada íntima conduïda per l'actor Andreu Casanovas, protagonista de l'obra de teatre “Cincuenta sombras de Andreu”.
Més de 13.600 premis repartits
L'objectiu principal del JoTMBé és facilitar als seus membres una informació de servei útil i personalitzada, tenint en compte els seus costums i interessos expressats en el moment de donar-se d'alta. Així, els usuaris coneixen amb anticipació la informació i les incidències previstes en el servei i poden planificar millor els seus desplaçaments de transport públic, gràcies al servei TMB Alertes, l'enviament d'alertes via correu electrònic.
A banda de la vocació de servei, el JoTMBé proporciona als seus membres ofertes, descomptes i avantatges en activitats lúdiques i culturals a la ciutat. Fins ara s'han fet 183 concursos que han repartit 13.608 premis, el doble que l'any anterior, que han consistit en invitacions o abonaments per a festivals de música i teatre, preestrenes de cine, esdeveniments esportius i actes diversos.
- ConceptesComunicacióInformació al clientUsuarisInstitucionsTMBServeiBusMetroAnys2015