Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport públic per al Mobile World Congress 2018, del 26 de febrer a l'1 de març
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.02.2018
Premsa TMB

Transport públic per al Mobile World Congress 2018, del 26 de febrer a l'1 de març

L'accés recomanat per arribar al recinte firal Gran Via és la L9 Sud amb les estacions de Fira i Europa / Fira, que tenen connexió directa amb l'aeroport. Els enllaços de Torrassa (L1), Collblanc (L5) i Zona Universitària (L3) asseguren els desplaçaments sostenibles i ràpids amb Barcelona a través de la xarxa de metro

Imatge
La L9 Sud arriba fins al recinte firal Gran Via on se celebra el Congrés de Mòbils / Foto: Pep Herrero (TMB)
La L9 Sud arriba fins al recinte firal Gran Via on se celebra el Congrés de Mòbils / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >La L9 Sud arriba fins al recinte firal Gran Via on se celebra el Congrés de Mòbils / Foto: Pep Herrero (TMB)
La L9 Sud arriba fins al recinte firal Gran Via on se celebra el Congrés de Mòbils / Foto: Pep Herrero (TMB)

Amb motiu de l’edició 2018 del Mobile World Congress (WMC) o Congrés Mundial del Mòbil, que se celebrarà del 26 de febrer a l'1 de març als dos recintes de la Fira Barcelona, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) participarà en el dispositiu de mobilitat d’aquest esdeveniment amb la capacitat de transport de les seves xarxes i fent un èmfasi especial en la informació i l’atenció als ciutadans.

El congrés tindrà la seu principal al recinte firal Gran Via, situat a l’Hospitalet de Llobregat, accessible en metro amb la L9 Sud a les estacions de Fira i Europa / Fira. La línia 9 Sud enllaça el recinte firal Gran Via directament amb les terminals T1 i T2 de l’aeroport del Prat i té correspondència amb tres línies de metro que connecten amb Barcelona: L1 (Torrassa), L5 (Collblanc) i L3 (Zona Universitària), a més de la L8, les línies suburbanes i les regionals d’FGC (Europa / Fira). Hi haurà senyalització informativa del congrés a les estacions de la L9 Sud, a les correspondències amb L1, L3 i L5 i a l’estació d’Espanya (L1 i L3).

Per donar resposta a aquest repte, Metro reforçarà l’oferta, sobretot a la línia L9 Sud, que funcionarà amb doble carrusel en les hores punta, cosa que permetrà oferir intervals de tres minuts i mig en el sector més carregat (entre les estacions de Collblanc i Fira de dilluns a dijous al matí, i entre Fira i Aeroport T1 dijous a la tarda), i de set minuts a la resta.

Una altra via d’arribada i sortida del recinte firal de l’Hospitalet és la línia regular de bus H12 (Gornal - Besòs Verneda), a través de la parada Plaça d’Europa. Aquesta línia es reforçarà amb més vehicles a les franges de matí i de tarda, que coincideixin amb l’entrada i la sortida dels congressistes.

Addicionalment, l’organització del MWC ha contractat a TMB un servei especial d’autobusos que connectarà els dies 26, 27 i 28 de febrer i 1 de març, de 7 a 21 hores (el dia 1 fins a les 17 hores), el recinte firal de la Gran Via amb el de Montjuïc, on se celebrarà l’esdeveniment per a emprenedors 4YFN i el Women4Tech.

Les alternatives i l’esquema general del dispositiu de mobilitat es mostren en un espai especial del web de TMB i les pautes principals de transport es difonen a MouTV i les pantalles d’informació de les parades de bus, entre d’altres canals.

Enguany, les pantalles del MouTV difondran un vídeo en anglès proporcionat pels Mossos d’Esquadra, amb recomanacions i consells de seguretat destinats als congressistes.

TMB, present a l’estand de l’ATM al Mobile

Transports Metropolitans de Barcelona tindrà presència al Congrés Mundial del Mòbil 2018 a l’estand de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM). L’espai d’exposició de TMB estarà dedicat a l’eina de relació amb els clients, l’aplicació per a dispositius mòbils TMB App.

L’aplicació de TMB, disponible de franc tant per a Android com per a iOS, permet a l’usuari cercar itineraris i transport públic que tingui al seu voltant, tenint en compte el servei segons la franja horària del dia o de la nit. A més, informa sobre el temps d’espera del bus i també s’hi poden consultar els horaris, recorreguts, mapes i alteracions dels desplaçaments que l’usuari fa habitualment. La darrera versió també permet guardar les preferències de transport dels llocs i itineraris que més interessin accedint-hi de forma ràpida des de la pantalla d’inici amb accessos directes o mitjançant els widgets del mòbil.

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatServeiInstitucionsAjuntamentAltresATMTMBLlocsAeroport T1Aeroport T2BarcelonaEspanyaEuropa / FiraFiraServeiBusL1L3L5L9MetroAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (149.53 KB)
La L9 Sud arriba fins al recinte firal Gran Via on se celebra el Congrés de Mòbils / Foto: Pep Herrero (TMB)
La L9 Sud arriba fins al recinte firal Gran Via on se celebra el Congrés de Mòbils / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (106.67 KB)
Media Name: mwc2018.pdf
Descarrega l’arxiu (149.53 KB)
La L9 Sud arriba fins al recinte firal Gran Via on se celebra el Congrés de Mòbils / Foto: Pep Herrero (TMB)
La L9 Sud arriba fins al recinte firal Gran Via on se celebra el Congrés de Mòbils / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (106.67 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
El primer 2100 reformat a l'estació d'Urquinaona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Nou impuls per adaptar l'intercanviador de l'estació de metro d'Urquinaona

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per a l'11 de maig (Barça – Madrid)

Transport
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa El Corte Inglés

Afectacions a les línies de bus per la Cursa El Corte Inglés

Transport
Línia V19. /Foto: Pep Herrero (TMB)

El reforç de la línia V19 els dissabtes i festius redueix en més d’un 40% les alarmes per acumulacions de passatge

Transport

Últimes notícies

Imatge
Gravació del programa Pàgina 2 al Telefèric. /Foto: TMB

El programa 'Pàgina 2' puja al telefèric per escenificar el primer llibre de Fer Rivas

En xarxa
Third-party content
Presentació de les noves uniformitats . /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB presenta el nou uniforme de la plantilla de metro i bus

Empresa
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Imatge
Neteja dels busos a TMB. /Foto: TMB

La neteja: element fonamental per garantir el màxim confort i higiene als usuaris dels busos de TMB

Societat

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons