Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport públic per a la manifestació del 29 d'octubre a Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.10.2017
Premsa TMB

Transport públic per a la manifestació del 29 d'octubre a Barcelona

Diumenge al matí es reforçarà el metro, on un dispositiu especial vetllarà per la fluïdesa i la seguretat dels fluxos de passatge

Imatge
El metro, un dels mitjans del sistema integrat de transport públic / Arxiu TMB
El metro, un dels mitjans del sistema integrat de transport públic / Arxiu TMB
< >El metro, un dels mitjans del sistema integrat de transport públic / Arxiu TMB
El metro, un dels mitjans del sistema integrat de transport públic / Arxiu TMB

Amb motiu de la manifestació convocada per l’associació Societat Civil Catalana a Barcelona el proper diumenge 29 d’octubre, a les 12 del migdia, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana l’ús del transport públic, especialment el metro, en els desplaçaments que es realitzin per accedir a la zona del centre de la ciutat, ja que el trànsit en superfície estarà restringit. També és aconsellable preveure un temps addicional per al desplaçament, com en qualsevol esdeveniment massiu.

La concentració ocuparà l’eix del passeig de Gràcia, amb la capçalera situada al carrer Diputació, i baixarà fins a la Gran Via de les Corts Catalanes.

TMB ha preparat un dispositiu especial que inclou reforços del metro amb més trens, en funció de la demanda que es produeixi, i el desplegament de personal i efectius de seguretat a les estacions per ordenar la mobilitat, tant a l’inici com al final de la manifestació.

Dins la xarxa, en cas que hi hagi gran afluència de passatge, es recomana seguir en tot moment les indicacions que doni el personal de Metro, que estarà en contacte amb les autoritats de seguretat pública. Com és habitual, el web de TMB i l’aplicació TMB App informaran de manera automàtica de les possibles alteracions en la circulació del metro a través del semàfor d’estat del servei.

Desviaments i limitacions en 24 línies de bus

Diumenge les alteracions de recorregut seran severes en 24 línies d’autobusos que circulen o travessen l’àmbit central de la ciutat, incloses les del Barcelona Bus Turístic. Entre les 11 i les 16 hores aproximadament es produiran desviaments i limitacions de recorregut per mirar de mantenir la regularitat del servei fora de l’àmbit d’afectació en les línies regulars següents: H8, H10, H12, H16, V15, V17, 6, 7, 20, 22, 24, 33, 34, 41, 42, 47, 50, 54, 55, 59, 62, 66, 67 i 68.

Per a més informació es pot consultar l’avís corresponent a la secció d’estat del servei del web de TMB.

 

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatServeiInstitucionsAltresTMBLlocsCatalunyaPasseig de GràciaServeiBusMetroAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (89.45 KB)
El metro, un dels mitjans del sistema integrat de transport públic / Arxiu TMB
El metro, un dels mitjans del sistema integrat de transport públic / Arxiu TMB
Descarrega l’arxiu (124.32 KB)
Media Name: 29o-2017.pdf
Descarrega l’arxiu (89.45 KB)
El metro, un dels mitjans del sistema integrat de transport públic / Arxiu TMB
El metro, un dels mitjans del sistema integrat de transport públic / Arxiu TMB
Descarrega l’arxiu (124.32 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona

Afectacions a les línies d'autobús per la Festa de la bici i la Bicicletada Barcelona 2025

Transport
Estació de Verdaguer, línia 4 / Foto: TMB

L’intercanviador entre les línies 4 i 5 a l’estació Verdaguer tanca el proper 13 d’octubre durant 1 any per obres d’accessibilitat

Transport
Logo del Gran Metropolitano de Barcelona / Arxiu TMB

L’esplanada de davant de la Farinera del Clot acollirà l’exposició dels trens restaurats pel Centenari del metro

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Joaquín Sabina al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa
Imatge
L'Aclo de dos pisos en primer terme i el Chausson, de fons, a l'exhibició de busos clàssics al Parc del Fòrum  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB present a la programació cultural de les Festes de la Mercè 2025

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons