Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport Públic Per a La Feria de Abril de Catalunya 2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
24.04.2025
Premsa TMB

Transport públic per a la Feria de Abril de Catalunya 2025

La línia 4 de metro, la més propera al Parc del Fòrum, es reforçarà amb més trens els dies 25, 26 i 27 d’abril, i l'1, 2, 3 i 4 de maig

Imatge
Arcs d'entrada al recinte firal d'una edició anterior / Foto: Ajuntament de Barcelona
Arcs d'entrada al recinte firal d'una edició anterior / Foto: Ajuntament de Barcelona
< >Arcs d'entrada al recinte firal d'una edició anterior / Foto: Ajuntament de Barcelona

Amb motiu de la celebració de la 52a edició de la Feria de Abril en Catalunya, que tindrà lloc del 25 d’abril al 4 de maig al Parc del Fòrum, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) adapta la seva oferta de transport públic a les necessitats d’aquest esdeveniment. 

TMB recomana la xarxa de metro per als desplaçaments fins a la fira, especialment la línia 4, la groga, que es reforçarà amb més trens els dies i hores que es preveuen màxims de visitants. Així, els dos dissabtes amb Feria hi haurà més combois circulant a l’L4 entre les 5 de la tarda i les 2 de la matinada. Pel que fa als dos divendres i als dos diumenges amb casetes obertes, hi haurà més trens a partir de les 21 hores i fins a darrera hora de servei. En quant al 1er de maig, es reforçarà el servei de la línia groga des de les 5 de la tarda fins a la finalització del servei a la mitjanit pels que vulguin anar a la Feria.

Cal destacar, a més, que l’estació El Maresme | Fòrum, la més propera al recinte de la Feria, incrementarà la presència de personal d’atenció, vigilants de seguretat i neteja.

El funcionament del metro, amb servei ininterromput durant tota la nit els dissabtes (26 d’abril i 3 de maig) i fins a les 2 de la matinada els divendres (25 d’abril i 2 de maig) i la vigília del dia festiu del 1r de maig (dimecres 30 d’abril), suposarà un important element per afavorir la mobilitat de les persones que vulguin accedir a la fira aquestes nits. Cal recordar que el servei de metro comença cada dia a les 5 de la matinada.

També s’arriba al Parc del Fòrum amb les línies regulars d’autobús H16, V29, V31, V33, 7 i 136.

Per a més informació, es pot consultar la secció avisos de servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • Altres temesCultura i OciConceptesMobilitatOfertaServeiInstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsEl Maresme / FòrumServeiBusMetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Arcs d'entrada al recinte firal d'una edició anterior / Foto: Ajuntament de Barcelona
Descarrega l’arxiu (47.45 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (145.3 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

El bus autònom en proves ahir a Montjuïc. /Foto: Eduard (TMB)

TMB prova per primer cop un bus autònom que circularà per Montjuïc durant 10 dies

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 2 de novembre (Barça – Elx)

Transport
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo

Línies de bus afectades per la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2025

Transport
Inauguració de l'exposició 100 anys de metro al Palau Robert. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El Palau Robert commemora el centenari del metro de Barcelona acollint l’exposició T-100. Cent anys de metro

Transport

Últimes notícies

Imatge
Un voluntari del Banc dels Aliments col·laborant amb la recollida del Gran Recapte en un supermercat de Barcelona/ Foto: Banc dels Aliments

#TMBRecomana col·laborar amb el Gran Recapte del Banc dels Aliments

Societat
Third-party content
L'andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

S’obren les inscripcions per a la segona edició de les visites al metro amb motiu del Centenari

Empresa
Imatge
Detall de la portada del número 33 de la revista 'Monogràfic' de 'MobiliCat' dedicada al Centenari de metro / Imatge: MobiliCat

El Centenari de Metro, protagonista del suplement de la revista especialitzada MobiliCat

En xarxa
Imatge
Membres del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona han participat en un taller sobre com viatjar segurs en bus / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB i la Guàrdia Urbana imparteixen un taller per a gent gran sobre com viatjar segurs en bus

Societat

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons