Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Transport públic per als dos concerts d’OT23 al Palau Sant Jordi
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
31.05.2024
Premsa TMB

Transport públic per als dos concerts d’OT23 al Palau Sant Jordi

TMB habilitarà demà dissabte i demà passat diumenge serveis especials d’autobusos de pujada i baixada entre el recinte i la plaça d’Espanya

Imatge
Palau Sant Jordi / BSM
Palau Sant Jordi / BSM
< >Palau Sant Jordi / BSM
Palau Sant Jordi / BSM

Amb motiu dels dos concerts d’Operación Triunfo 2023 que tindran lloc al Palau Sant Jordi demà dissabte, 1 de juny (a les 21 hores), i demà passat diumenge, 2 de juny  (a les 20 hores), Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) habilitarà tots dos dies serveis d’autobús llançadora per a la pujada, que farà el recorregut entre la plaça d’Espanya i el Palau Sant Jordi i circularà de les 18.30 h a les 21 hores el dissabte i de les 17.30 h. a 20 hores el diumenge. També posarà en funcionament tots dos dies serveis llançadora de bus de baixada quan finalitzin els concerts entre el recinte i la plaça d’Espanya (a partir de les 22.30 hores dissabte i de les 21.30 hores diumenge, aproximadament).

En aquests serveis de bus llançadora seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat i els vehicles, tots ells articulats, portaran l'indicador de línia “Pl. Espanya – Palau St. Jordi”.

Cal advertir que la coincidència amb l’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona a l’avinguda Reina Maria Cristina (entre la plaça Espanya i l’avinguda de Rius i Taulet) obligarà dissabte 1 de juny a modificar el recorregut habitual d’aquests serveis de bus llançadora i pujar i baixar per un itinerari alternatiu i a traslladar la terminal d’inici i final  a la parada de Pl. Espanya-Av. Paral·lel; recomanem planificar amb temps el desplaçament al Palau Sant Jordi. 

Pel que fa al servei de metro, dissabte circula ininterrompudament durant tota la nit i diumenge fins a la mitjanit.

Per a més informació es pot consultar la secció avisos de servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • Altres temesCultura i OciConceptesMobilitatOfertaServeiInstitucionsAltresTMBLlocsEspanyaMontjuïcServeiBusMetroAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Palau Sant Jordi / BSM
Palau Sant Jordi / BSM
Descarrega l’arxiu (79.03 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (118.18 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 18 de maig (Barça – Vila-real)

Transport
Imatge
Pàgina mes de maig amb el metro de Barcelona com a protagonista / Font: Boris Kogut

El metro de Barcelona protagonitza el mes de maig d'un calendari dedicat als metros del món

Transport
Imatge
El primer 2100 reformat a l'estació d'Urquinaona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Nou impuls per adaptar l'intercanviador de l'estació de metro d'Urquinaona

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per a l'11 de maig (Barça – Madrid)

Transport

Últimes notícies

Cronoescalada solidària al metro de Barcelona. /Foto: Pep Herrero (TMB)

La cronoescalada solidària al metro de Barcelona reuneix 300 atletes en favor de les famílies de nens oncològics de Catalunya

Empresa
Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Cartell de l'edició 2025 de La Nit dels Museus / Imatge: Ajuntament de Barcelona

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2025 i celebrarà una ‘jam session’ a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
Imatge
Gravació del programa Pàgina 2 al Telefèric. /Foto: TMB

El programa 'Pàgina 2' puja al telefèric per escenificar el primer llibre de Fer Rivas

En xarxa
Third-party content

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons