Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.06.2025
Premsa TMB

TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu

La meitat de les persones que han entrat en aquesta convocatòria són menors de 30 anys i un 40% són dones. Entre les tasques que realitzaran hi ha la conducció dels trens i l’atenció a les persones usuàries.

El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, i el director de la Xarxa de Metro, Òscar Playà, han donat avui la benvinguda a les noves incorporacions.

Imatge
Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)
Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)
< >Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha incorporat 92 nous i noves Agents d’Atenció al Client (AAC) per al servei dels mesos d’estiu al metro de Barcelona. De la convocatòria hi ha un percentatge important de gent jove, ja que els menors de 30 anys representen un 50%. Respecte al gènere, el 40% (37) són dones, d’aquesta manera TMB segueix sumant talent femení a la seva plantilla. Aquesta aposta per incorporar a la dona a un sector masculinitzat es produeix també a bus, tal com es va mostrar la setmana passada, quan es van incorporar 217 professionals a la bossa de conducció d’autobusos, 53 dones, després d’una convocatòria que tenia un 40% de reserva de places per a dones. 

El conseller delegat, Xavier Flores, ha donat la benvinguda a la família de TMB als nous i noves Agents d'Atenció al Client (AAC) de Metro amb un vídeo on ha destacat "la gran responsabilitat que tenim com a empresa de moure persones, amb tota la transcendència que això comporta". Flores ha ressaltat un any més la joventut de les persones que s’incorporen aquest estiu, un grup que té una mitjana de 30 anys.

Més agents d’atenció al client per a metro

De les 92 persones contractades a metro que s’incorporen avui, 37 (40%) són dones i 55 (60%) són homes. De fet, en la figura d’AACC de metro, que compta amb més de 1.900 AAC, les dones representen gairebé el 57%. Les funcions laborals del col·lectiu abracen diferents tasques entre les quals es troben la conducció o maniobra dels trens i l’atenció a les persones usuàries de la xarxa.

Tema
Empresa
  • Altres temesSocietatTransportConceptesLaboralInstitucionsTMBServeiMetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Les noves incorporacions d'AAC's a metro per aquest estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)
Descarrega l’arxiu (80.51 KB)
Nota de premsa en pdf
Descarrega l’arxiu (221.23 KB)

També et pot interessar...

  • TMB incorpora 217 professionals de conducció per a bus

Contingut relacionat

Imatge
El servei de bicicleta metrpolitana pública AMBici, compta amb la participació de TMB / Foto: AMB

Ultimen els preparatius per finalitzar l’ampliació de l’AMBici i entren en vigor noves tarifes

Empresa
Imatge col·loqui TMB orgull per la diversitat / Foto: Miquel Àngel (TMB)

TMB desfilarà al Pride Barcelona amb un autobús propi per primera vegada

Empresa
Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa

Últimes notícies

Imatge
L'estació d'Universitat llueix els colors de la bandera de l'arc de sant martí pel Pride Barcelona 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i Pride Barcelona acoloreixen el metro per celebrar el Dia de l’Orgull LGTBI

Societat
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de la cantant japonesa Ado al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Rigoberta Bandini al Palau Sant Jordi

Transport
Estació metro Maragall / Foto: Pep Herrero (TMB)

Comencen les obres de millora del metro de Barcelona que obliguen a tallar parcialment el servei a les línies 4 i 11

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons