Header Top menu
TMB suma 92 nous agents d’atenció al client per al metro durant l’estiu
La meitat de les persones que han entrat en aquesta convocatòria són menors de 30 anys i un 40% són dones. Entre les tasques que realitzaran hi ha la conducció dels trens i l’atenció a les persones usuàries.
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, i el director de la Xarxa de Metro, Òscar Playà, han donat avui la benvinguda a les noves incorporacions.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha incorporat 92 nous i noves Agents d’Atenció al Client (AAC) per al servei dels mesos d’estiu al metro de Barcelona. De la convocatòria hi ha un percentatge important de gent jove, ja que els menors de 30 anys representen un 50%. Respecte al gènere, el 40% (37) són dones, d’aquesta manera TMB segueix sumant talent femení a la seva plantilla. Aquesta aposta per incorporar a la dona a un sector masculinitzat es produeix també a bus, tal com es va mostrar la setmana passada, quan es van incorporar 217 professionals a la bossa de conducció d’autobusos, 53 dones, després d’una convocatòria que tenia un 40% de reserva de places per a dones.
El conseller delegat, Xavier Flores, ha donat la benvinguda a la família de TMB als nous i noves Agents d'Atenció al Client (AAC) de Metro amb un vídeo on ha destacat "la gran responsabilitat que tenim com a empresa de moure persones, amb tota la transcendència que això comporta". Flores ha ressaltat un any més la joventut de les persones que s’incorporen aquest estiu, un grup que té una mitjana de 30 anys.
Més agents d’atenció al client per a metro
De les 92 persones contractades a metro que s’incorporen avui, 37 (40%) són dones i 55 (60%) són homes. De fet, en la figura d’AACC de metro, que compta amb més de 1.900 AAC, les dones representen gairebé el 57%. Les funcions laborals del col·lectiu abracen diferents tasques entre les quals es troben la conducció o maniobra dels trens i l’atenció a les persones usuàries de la xarxa.
Recursos disponibles

