Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. TMB llança una campanya per popularitzar la línia 9 Sud entre els usuaris potencials
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
06.04.2016
Premsa TMB

TMB llança una campanya per popularitzar la línia 9 Sud entre els usuaris potencials

Quatre persones que fan servir el nou metro protagonitzen els anuncis, que el presenten com "el 9 camí" de l'Hospitalet, el Prat, la universitat, la Fira, etc.

Imatge
Estació de la Torrassa de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero
Estació de la Torrassa de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero
< >Estació de la Torrassa de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero
Estació de la Torrassa de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero

Avui han començat a difondre’s els missatges de la campanya de promoció de la línia 9 Sud dissenyada per TMB per augmentar el coneixement i l’ús d’aquesta ampliació de la xarxa de metro, estrenada el 12 de febrer passat, entre els ciutadans de l’àrea de Barcelona.

La campanya, concebuda temps abans de la inauguració, té com a missatge central la presentació de la línia 9 Sud com un transport útil, eficaç, innovador i estretament connectat a la xarxa metropolitana, que potencia l’accessibilitat de les àrees residencials, econòmiques i de coneixement dels barris de l’Hospitalet i el Prat de Llobregat i del sector sud de Barcelona.

El públic destinatari són els residents i treballadors d’aquests llocs i de tota l’àrea metropolitana, ja que a tots els beneficia el creixement del 20% en la xarxa de metro. Per això el lema és L9 Sud. El 9 camí, una idea que es complementa amb els diferents noms de lloc dels àmbits en què es vol incidir: Barcelona, l’Hospitalet, el Prat, la Fira, l’aeroport, el Parc Científic, la universitat, Mercabarna...

Cartells, espots, falques, bàners i fullets seran alguns dels formats clàssics utilitzats, junt amb d’altres d’innovadors, com les estovalles de bars i els envasos de paper en forns i fruiteries. Preferentment seran aprofitats els suports propis de TMB, a més d’altres de cedits per ajuntaments i institucions de l’àmbit d’influència de la L9 Sud. També s’utilitzarà la tècnica de la prova de producte, és a dir, la distribució de bitllets gratuïts de dos viatges, perquè els usuaris potencials facin un tast del nou metro i descobreixin noves combinacions de mobilitat que els resultin convenients.

Quatre usuaris reals

Quatre d’aquests usuaris de la L9 Sud han cedit la seva imatge per aparèixer en cartells i vídeos: són la Maria Àngels, una resident a l’Hospitalet que fa de professora de música a Barcelona; la Cristina, una universitària de 23 anys que viu al Prat; el Joan, arquitecte barceloní que treballa en un projecte a l’entorn de la Fira; i l’Stefano, un ciutadà italià resident a Barcelona que va sovint a l’aeroport per viatjar.

La campanya es desenvoluparà en una primera fase des d’ara fins a finals de maig. TMB preveu llançar-ne una segona onada a partir del setembre.

La línia 9 Sud transcorre entre Aeroport T1 i Zona Universitària. Són 15,6 quilòmetres de metro automàtic, amb 15 estacions —de les quals sis són de connexió amb altres línies de metro, FGC i Rodalies—, totes accessibles i singulars arquitectònicament, situades en els municipis del Prat de Llobregat, l’Hospitalet i Barcelona.

Imatge
Un dels cartells que protagonitzen usuaris reals de la línia 9

Un dels cartells que protagonitzen usuaris reals de la línia 9
Tema
Empresa
  • ConceptesComunicacióMetro automàticRelacions institucionalsInstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsBarcelonaEl Prat de LlobregatL'Hospitalet de LlobregatServeiL9MetroAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Un dels cartells que protagonitzen usuaris reals de la línia 9
Un dels cartells que protagonitzen usuaris reals de la línia 9
Descarrega l’arxiu (84.8 KB)
Media Name: campl9s_060416.pdf
Descarrega l’arxiu (162.68 KB)
Estació de la Torrassa de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero
Estació de la Torrassa de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero
Descarrega l’arxiu (104.18 KB)
Un dels cartells que protagonitzen usuaris reals de la línia 9
Descarrega l’arxiu (84.8 KB)
Media Name: campl9s_060416.pdf
Descarrega l’arxiu (162.68 KB)
Estació de la Torrassa de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero
Estació de la Torrassa de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero
Descarrega l’arxiu (104.18 KB)

També et pot interessar...

  • En servei la línia 9 Sud, 20 quilòmetres més de metro automàtic per a l'àrea de Barcelona

Contingut relacionat

Presentació de la 'Crònica d'un viatge'

TMB presenta un nou espai digital per navegar al llarg dels 100 anys de la xarxa de metro

Empresa
A la dreta de la imatge, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, rep el distintiu Queer Destinations Committed que entrega el CEO de Queer Destinations, Edgar Weggelaar / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El telefèric de Montjuïc rep el distintiu ‘Queer Destinations Committed’

Empresa
Imatge
Un grup de visitants escolta les explicacions del supervisor, amb el Centre de Control de Metro, de fons / Foto: Pep Herrero (TMB)

Obrim el metro: primers visitants a les jornades de portes obertes del Centenari

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet; el conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de bus, Jacobo Kalitovics i la directora d'infraestructures de bus, Natàlia Bigas; posen davant dels nous carregadors al CON de Zona Franca / Foto: Pep Herrero (TMB)

La cotxera d’autobusos de Zona Franca estrena 41 carregadors elèctrics

Empresa

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Santana al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge de la proposta ARS GRÀCIA

Una instal·lació interactiva sonora i visual millorarà l’experiència de viatge al passadís del metro de Passeig de Gràcia

Transport
Imatge
Projecte vestíbul Glòries i DHub / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà el metro de Glòries amb l’interior del DHub

Transport
Imatge
El carrer Sagunt es transformarà en la Línia 1 del metro a la Festa Major de Sants 2025 / Foto: web Sants 3 Ràdio

Un carrer homenatjarà el Centenari de Metro a la Festa Major de Sants

Societat
Third-party content

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons