Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. El Metro Patirà Importants Afectacions Amb Motiu de Les Aturades Entre El 30 de Maig i El 2 de Juny
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.05.2016
Premsa TMB

El metro patirà importants afectacions amb motiu de les aturades entre el 30 de maig i el 2 de juny

En hores punta els serveis mínims estableixen la circulació del 40% dels trens, mentre que en hores vall l'oferta serà el 20% de l'habitual

Imatge
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
< >Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro

Amb motiu de les aturades convocades pel comitè d'empresa de Metro entre el 30 de maig i el 2 de juny, en diferents franges horàries, el servei de metro es veurà afectat considerablement, en haver decidit els sindicats fer-les coincidir amb les hores de més afluència de viatgers, a l’entrada i sortida dels centres de treball i d’estudi. El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies ha ordenat que es mantinguin serveis essencials del 40% en les aturades que coincideixen amb hores punta i del 20% en hores vall:

Aturades i serveis mínims dies 30 i 31 i de maig i 1 de juny

- De 7 a 9 h, 40%: intervals de 8-10 minuts a les línies convencionals i de 12-16 a les automàtiques
- De 16 a 18 h, 40%: intervals de 10-13 minuts a les línies convencionals i de 14-22 a les automàtiques
- De 20.30 a 22 h, 20%: intervals de 18-26 minuts a les línies convencionals i de 14-33 a les automàtiques
- De 22 a 22.30 h, 20%: intervals de 32-44 minuts a les línies convencionals i de 14-33 a les automàtiques

Aturades i serveis mínims dijous, 2 de juny

- De 9.20 a 12.20 h, 20%: intervals de 15-26 minuts a les línies convencionals i de 14-33 a les automàtiques
- De 17 a 20 h, 40%: intervals de 9-13 minuts a les línies convencionals i de 14-22 a les automàtiques

TMB adverteix que aquesta oferta serà insuficient per absorbir la demanda normal en les franges d’afectació, especialment a les hores punta del matí, en què de 7 a 9 h se solen registrar unes 190.000 entrades a la xarxa de metro, i recomana buscar mitjans alternatius de desplaçament. En cas d’utilitzar el metro convindrà seguir les indicacions que donin la megafonia, les pantalles i el personal de la xarxa.

D'altra banda, la convocatòria de vaga pot afectar el telefèric de Montjuïc, servei que té el manteniment assignat a personal de Metro.

TMB lamenta els perjudicis que aquestes noves convocatòries ocasionaran a la ciutadania, que aquest any ja ha suportat quatre jornades de vagues parcials i dues de vaga total al metro. Aquesta nova campanya d’aturades resulta a més innecessària, quan existien propostes concretes i viables de millora laboral, concretades en la proposta d’acord que els sindicats integrants del Comitè d’Empresa no van defensar i les assemblees van rebutjar ahir.

Tema
Empresa
  • ConceptesLaboralInstitucionsSindicatsServeiMetroAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (109.5 KB)
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
Descarrega l’arxiu (25.75 KB)
Media Name: fmb_270516.pdf
Descarrega l’arxiu (109.5 KB)
Imatge genèrica de Metro
Imatge genèrica de Metro
Descarrega l’arxiu (25.75 KB)

També et pot interessar...

  • TMB lamenta el rebuig a la proposta d'acord laboral de Metro

Contingut relacionat

Joaquim Balsera, director de negocis corporatius, internacional i màrqueting de TMB, designat nou Secretari General d'ALAMYS / Foto: ALAMYS

Joaquim Balsera, nou secretari general de la ‘Asociación Latinoamericana de Metros y Subterráneos (ALAMYS)’

Empresa
Imatge
El CEO de TMB al 31è Comités Técnicos de ALAMYS

TMB presenta l'estudi sobre el retorn econòmic, social i mediambiental de la seva activitat al fòrum d'ALAMYS

Empresa
Imatge
Logotip del Metro Transversal / Arxiu TMB

El Transversal, un metro centenari

Empresa
Visual de la segona fase de la campanya 'Posa't a la meva pell, no al meu lloc' de TMB i l'IMPD / Imatge: TMB

TMB i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat impulsen una nova campanya sobre l’ús correcte dels espais reservats al transport públic

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Presentació de la nova compra de material del metro de Nova York /Foto: Marc A. Hermann / MTA

L’Autoritat del Transport de Nova York prepara la comanda de material mòbil més gran de la seva historia

En xarxa
Imatge
Accés Pelai-Ronda de l’estació d’Universitat, 1940. Fotografia de Puig Farran. Font: Arxiu Fundació TMB

El centenari del Metro Transversal en imatges

Història
Gallery
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB augmenta la capacitat de les línies V29 i D20 els caps de setmana per facilitar l’accés a les platges

Transport
Les obres a la L5 han permés renovar integralment 5 km de via / Foto: TMB

El metro farà aquest estiu obres de millora a quatre punts de la xarxa que comportaran afectacions parcials al servei

Transport

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons