Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Finalitza l’aturada de la tarda al metro, amb el 40% previst de servei i sense complicacions
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
31.05.2016
Premsa TMB

Finalitza l’aturada de la tarda al metro, amb el 40% previst de servei i sense complicacions

Imatge
INP estació Sagrada Família / Foto: TMB
INP estació Sagrada Família / Foto: TMB
< >INP estació Sagrada Família / Foto: TMB
INP estació Sagrada Família / Foto: TMB

A les 18 hores ha finalitzat la franja de tarda de les aturades convocades per avui al metro de TMB. En general la xarxa ha absorbit sense dificultats el passatge, sensiblement més baix de l’habitual, i no ha estat necessari aplicar mesures de regulació.

Com ahir dilluns, les dades provisionals de validacions indiquen que una part dels usuaris han optat per altres mitjans per desplaçar-se, tal com s’havia suggerit. Així, des de les 16 a les 18 hores el descens de validacions respecte d’un dia feiner normal ha estat del 33% aproximadament. En l’acumulat des de les 5 del matí fins a les 6 de la tarda, la reducció de passatge se situa en el 24%. Al llarg del dia d’ahir, primera jornada de vaga, es va registrar un 22% menys de validacions de les esperades en un dia feiner, percentatge equivalent a més de 280.000 viatges no realitzats.

Pel que fa al servei, s’ha prestat d'acord amb el decret de mínims del departament de Treball, Afers Socials i Famílies, que fixava un 40% de l'oferta per a la franja de les 16 a les 18 h. Ara el servei és inferior a l’habitual a la tarda d’un dia laborable, ja que a les 20.30 h comença una nova franja de vaga i no hi ha temps material per fer la sortida i la retirada ordenada dels trens que no tinguin assignats serveis mínims.

Recordem els horaris i proporcions de servei garantit per avui a la nit i per demà, dimecres 1 de juny:

  • De 7 a 9 h, 40%: intervals de 8-10 minuts a les línies convencionals i de 12-16 minuts a les automàtiques
  • De 16 a 18 h, 40%: intervals de 10-13 minuts a les línies convencionals i de 14-22 a minuts les automàtiques
  • De 20.30 a 22 h, 20%: intervals de 18-26 minuts a les línies convencionals i de 14-33 minuts a les automàtiques
  • De 22 a 22.30 h, 20%: intervals de 32-44 minuts a les línies convencionals i de 14-33 minuts a les automàtiques

Per dijous, 2 de juny, la convocatòria és en una franja de matí considerada hora vall, de 9.20 a 12.20 h, i tota l’hora punta de la tarda, de 17 a 20 h, amb aquests servei previst:

  • De 9.20 a 12.20 h, 20%: intervals de 15-26 minuts a les línies convencionals i de 14-33 minuts a les automàtiques
  • De 17 a 20 h, 40%: intervals de 9-13 minuts a les línies convencionals i de 14-22 minuts a les automàtiques
Tema
Transport
  • ConceptesLaboralServeiInstitucionsTMBServeiMetroAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (138.51 KB)
INP estació Sagrada Família / Foto: TMB
INP estació Sagrada Família / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (439.36 KB)
Media Name: fmb_310516-2.pdf
Descarrega l’arxiu (138.51 KB)
INP estació Sagrada Família / Foto: TMB
INP estació Sagrada Família / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (439.36 KB)

També et pot interessar...

  • El metro patirà importants afectacions amb motiu de les aturades entre el 30 de maig i el 2 de juny

Contingut relacionat

Imatge
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre

Transport
Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport
Validació amb T-mobilitat / Foto: ATM

El bitllet senzill i el bitllet aeroport arriben a la T-mobilitat

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Saiko al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons