Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Convocatòria d'aturada a Autobusos pel dimecres 14 d'octubre, de 10.30 a 15.30 h
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
13.10.2015
Premsa TMB

Convocatòria d'aturada a Autobusos pel dimecres 14 d'octubre, de 10.30 a 15.30 h

Imatge
Media Name: 5yi9d4mk.jpeg
< >Media Name: 5yi9d4mk.jpeg
Media Name: 5yi9d4mk.jpeg

Amb motiu de la convocatòria per part d'alguns sindicats de l’empresa d’Autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) d'una aturada per demà, dimecres 14 d’octubre, de 10.30 a 15.30 hores, es poden produir alteracions del servei de bus en aquesta franja horària.

El grau d'afectació dependrà del seguiment que tingui la convocatòria. A més, el Departament d’Empresa i Ocupació ha ordenat que es mantinguin almenys uns serveis mínims equivalents al 20% de l'oferta habitual.

Per això la previsió per demà és:

* Fins a les 10.30 h, servei normal de bus.

* A partir de les 10.30 h els conductors que segueixin la vaga i no tinguin assignats serveis mínims retiraran el cotxe un cop arribin al terminal.

* De 15.30 h fins al final, servei normal a la xarxa de bus, un cop reincorporats els conductors que hagin seguit la vaga.

La convocatòria de vaga parcial, subscrita per una part minoritària dels sindicats que formen el Comitè d'Empresa, contrasta amb el clima de normalitat en què es desenvolupa la negociació del conveni col·lectiu d'Autobusos. En aquest sentit, l'empresa ha fet propostes per al manteniment o millora del poder adquisitiu dels salaris i la continuïtat dels sistemes de descansos i la jubilació parcial, en la línia d'assegurar les millors condicions laborals possibles per als treballadors i el millor servei de transport per facilitar una mobilitat sostenible i segura als ciutadans de Barcelona i la seva àrea metropolitana.

Tema
Empresa
  • Altres temesTransportConceptesLaboralServeiInstitucionsSindicatsTMBServeiBusAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Media Name: tb_141015_1.pdf
Descarrega l’arxiu (116.77 KB)
Media Name: 5yi9d4mk.jpeg
Media Name: 5yi9d4mk.jpeg
Descarrega l’arxiu (126.53 KB)
Media Name: tb_141015_1.pdf
Descarrega l’arxiu (116.77 KB)
Media Name: 5yi9d4mk.jpeg
Media Name: 5yi9d4mk.jpeg
Descarrega l’arxiu (126.53 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Presentació de la 'Crònica d'un viatge'

TMB presenta un nou espai digital per navegar al llarg dels 100 anys de la xarxa de metro

Empresa
A la dreta de la imatge, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, rep el distintiu Queer Destinations Committed que entrega el CEO de Queer Destinations, Edgar Weggelaar / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El telefèric de Montjuïc rep el distintiu ‘Queer Destinations Committed’

Empresa
Imatge
Un grup de visitants escolta les explicacions del supervisor, amb el Centre de Control de Metro, de fons / Foto: Pep Herrero (TMB)

Obrim el metro: primers visitants a les jornades de portes obertes del Centenari

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet; el conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de bus, Jacobo Kalitovics i la directora d'infraestructures de bus, Natàlia Bigas; posen davant dels nous carregadors al CON de Zona Franca / Foto: Pep Herrero (TMB)

La cotxera d’autobusos de Zona Franca estrena 41 carregadors elèctrics

Empresa

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Santana al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge de la proposta ARS GRÀCIA

Una instal·lació interactiva sonora i visual millorarà l’experiència de viatge al passadís del metro de Passeig de Gràcia

Transport
Imatge
Projecte vestíbul Glòries i DHub / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà el metro de Glòries amb l’interior del DHub

Transport
Imatge
El carrer Sagunt es transformarà en la Línia 1 del metro a la Festa Major de Sants 2025 / Foto: web Sants 3 Ràdio

Un carrer homenatjarà el Centenari de Metro a la Festa Major de Sants

Societat
Third-party content

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons