Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Per Cap D’Any, El Metro Funcionarà 43 Hores Sense Interrupció
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
27.12.2022
Premsa TMB

Per Cap d’Any, el metro funcionarà 43 hores sense interrupció

Els trens circularan des de les 5 de la matinada de dissabte, 31 de desembre, fins a la mitjanit de diumenge, 1 de gener

Imatge
Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB
Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB
< >Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB
Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) torna a posar a disposició de la ciutadania el servei de metro durant tota la nit de Cap d’Any de manera ininterrompuda. Així, vuit línies i 158 estacions de la xarxa de metro funcionaran des de les 5 del matí de dissabte, 31 de desembre, fins que finalitzi el servei de diumenge, 1 de gener, a les 12 de la nit. És a dir, es donarà servei 43 hores sense interrupció.

L’obertura del metro la nit festiva del canvi d’any busca facilitar els desplaçaments ràpids i segurs dels ciutadans de Barcelona i la seva àrea metropolitana, i forma part del dispositiu de Nadal de TMB. Metro respondrà amb una oferta i un dispositiu especials: des de les 9 del vespre de dissabte fins a les 2 de la matinada de diumenge els trens circularan a intervals d’entre 4-5 minuts a les línies 1 i 3, de 5 minuts i mig a la línia 4, de 7 minuts a la línia 5 i de 8 minuts a la línia 2. Entre les 2 i les 5 de la matinada els trens circularan amb una freqüència de pas de 9 minuts i mig a la línia 4 i de 8-10 minuts a la resta de línies convencionals de la xarxa.

Celebració de Cap d’Any a l’avinguda Reina Maria Cristina

L’acte que es presumeix que serà més concorregut per seguir les campanades i rebre l’entrada del 2023 és el que promou l’Ajuntament de Barcelona a la Font Màgica de Montjuïc i l’avinguda Reina Maria Cristina, amb un espectacle de llum, aigua i focs artificials al servei d’una coreografia multimèdia, on la música serà la protagonista principal, en una activitat gratuïta i sense límit d’aforament o restriccions.

Per arribar a l’avinguda Reina Maria Cristina, TMB recomana el metro com a mitjà de transport públic idoni, concretament l’estació d’Espanya (L1 i L3), la més propera, i també les d’Hostafrancs (L1), Tarragona (L3), Rocafort (L1) i Poble Sec (L3). Un desplegament especial de personal d’atenció ajudarà a regular els fluxos de passatge en aquestes estacions, tant a l’inici com al final de la festa. En tot cas s’aconsella als usuaris que segueixin les indicacions dels empleats i dels sistemes de megafonia i senyalització. Aquestes estacions també comptaran amb reforços de personal de vigilància i neteja.

A causa dels preparatius de la festa, als voltants de l’emplaçament hi haurà desviaments en les línies de bus de TMB que hi circulen, inicialment la 13, la 150 i la ruta vermella del Barcelona Bus Turístic, afectacions que es podran ampliar a d’altres línies segons les restriccions de trànsit que s’apliquin a la plaça d’Espanya el mateix dia 31 i l’afluència de públic.

Per a més informació es pot consultar l’avís corresponent a la secció d’estat del servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • ConceptesInformació al clientMobilitatOfertaServeiInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaEspanyaServeiBusMetroAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB
Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB
Descarrega l’arxiu (142.17 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (128.36 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge de la darrera edició de la Cursa Jean Bouin el passat 2024 / Foto: Web Cursa Jean Bouin

Línies d’autobusos afectades per l’edició 102 de la cursa Allianz Jean Bouin

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts d’Antonio Orozco al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Inauguració de l'exposició 100 anys de metro al Palau Robert. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Ple d'activitats a TMB durant el darrer cap de setmana de novembre

Transport
Llums de Nadal a Barcelona / Foto: TMB

El transport públic de TMB, a punt per al Nadal 2025

Transport

Últimes notícies

Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery
Imatge
Maria Isabel López, conductora de bus de TMB, als estudis d'Onda Cero / Foto: TMB

Maria Isabel López, conductora de bus, explica com és el seu dia a dia, a Onda Cero

Societat
Third-party content
Foto de grup de l'acte / Foto: Miguel Ángel Cuartero

La campanya “Senyal d’ajuda” arriba a la xarxa de metro i bus de TMB

Empresa
Imatge
TMB present a l'assamblea general d'ALAMYS celebrada a Lima. /Foto: TMB

TMB present a l'assemblea general d'ALAMYS a Lima

En xarxa
Gallery

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons