Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Sala de Premsa
  3. Afectacions a Les Línies D'autobús Per La Festa de La Bici i La Bicicletada Barcelona 2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
03.10.2025
Premsa TMB

Afectacions a les línies d'autobús per la Festa de la bici i la Bicicletada Barcelona 2025

TMB recomana el metro com a alternativa aquest diumenge al matí i al migdia

Imatge
Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona
Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona
< >Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona
Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona

Amb motiu de les diferents activitats que programa la Festa de la bici i la Bicicletada Barcelona 2025, que tindrà lloc el pròxim diumenge, 5 d’octubre, un bon nombre de línies d’autobús veuran alterat o limitat el seu recorregut. Per aquesta raó, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana el metro en aquells desplaçaments a l’entorn dels llocs per on transcorrerà la pedalada popular, una de les principals activitats de la festa.

El recorregut en bicicleta s’inicia a les 10 hores; el circuit es tancarà, però, a les 11.45 hores. TMB adoptarà les mesures i desviaments necessaris en funció dels llocs per on vagi passant la Bicicletada per mantenir el servei de bus amb la màxima regularitat possible.

La ruta ciclista sortirà del carrer Aragó amb passeig de Sant Joan i passarà pels carrers d'Aragó, de Vilamarí, de Floridablanca, ronda de Sant Antoni, plaça Universitat, carrer de Pelai, plaça de Catalunya, carrer de Fontanella, plaça d'Urquinaona, carrer de Trafalgar, passeig de Lluís Companys, carrer del Comerç, passeig de Picasso i de Pujades, carrers de la Marina, avinguda Icària, carrers de Llull, de Badajoz, de Pujades, de Marina, dels Almogàvers, de Roger de Flor, avinguda de Vilanova i finalitzarà al passeig de Lluís Companys, on continuarà la celebració de la Festa de la bici, amb diverses activitats fins a les 14.30 hores.

En total, els desviaments afectaran 33 línies de bus que tenen una part de l’itinerari a la zona afectada:, 6, 7, 13, 19, 22, 24, 39, 47, 54, 55, 59, 63, 67, 91, 120, 136, 141, D40, D50, H12, H14, H16, V9, V11, V13, V15, V17, V19, V21, V23, X2 i les rutes Vermella i Blava del Barcelona Bus Turístic.

Per a més informació, es pot consultar la secció avisos de servei del web de TMB.

Tema
Transport
  • ConceptesMobilitatOfertaServeiInstitucionsAjuntamentAltresTMBLlocsArc de TriomfBarcelonaServeiBusMetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
Si necessites més informació, contacta amb nosaltres.

Recursos disponibles

Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona
Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona
Descarrega l’arxiu (64.52 KB)
Nota de premsa en PDF
Descarrega l’arxiu (115.65 KB)

També et pot interessar...

Contingut relacionat

La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la roda de premsa de balanç de les línies exprés de TMB / Foto: TMB

La línia exprés X1 creixerà per connectar el centre de la ciutat amb la zona universitària de Diagonal

Transport
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la compareixença d'avui. / Foto: TMB

Els delictes a bus es redueixen més d’un 40% durant el primer trimestre de l’any

Transport
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Afectacions a les línies de bus per la Cursa Diagonal DiR - Guàrdia Urbana 2026

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als dos concerts de Bad Bunny a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport

Últimes notícies

Imatge
Un moment de la representació / Font: TMB

TMB tanca el Mes de la Diversitat amb l’obra de teatre interactiu “La Sala d’Espera” al metro d'Universitat

Cultura i Oci
Imatge
Motorista durant el periode de la Guerra Civil. /Foto: Arxiu Nacional de Catalunya

La xarxa de metro durant la guerra civil i la postguerra: un període de dubtes i inflexió

Història
Cronoescalada 2026. /Foto: TMB

284 atletes participen a la segona cronoescalada solidària al metro de Barcelona en suport a les famílies d’infants amb càncer

Societat
Imatge
Mònica Peinado recull el premi Òscar Muñoz

Mònica Peinado, guardonada amb el premi Òscar Muñoz a la bona comunicació en infraestructures i mobilitat

Empresa

Coneix-nos:

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) és la principal empresa operadora del transport públic de l'àrea metropolitana. Gestiona la xarxa de metro i d'autobusos, el Barcelona Bus Turístic, el funicular i el telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau.

Contacte de premsa

CA
ES
EN

Segueix-nos!

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Kit de premsa

CA
ES
EN

Enllaços d’interès

CA
ES
EN

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons