Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. La Xarxa Relacional D’Accessibilitat Universal Avança Amb Una Nova Trobada a TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
12.03.2024
Laura Martínez

La Xarxa Relacional d’Accessibilitat Universal avança amb una nova trobada a TMB

Imatge
Foto de la d'avui sobre accessibilitat al centre de control de metro / Foto: M. A. Cuartero (TMB)
Foto de la d'avui sobre accessibilitat al centre de control de metro / Foto: M. A. Cuartero (TMB)
< >Foto de la d'avui sobre accessibilitat al centre de control de metro / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

El Centre de Control de Metro va acollir el passat dimarts aquesta trobada que s'emmarca dins de la Xarxa Relacional d'Accessibilitat Universal 

La Xarxa Relacional d’Accessibilitat Universal  és un grup de treball on hi participen membres dels 11 municipis on Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) opera, així com altres institucions com l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD) de l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i la Sindicatura de Greuges de Barcelona.

L’objectiu de jornades com la de dimarts és presentar els projectes que es treballen des d’Accessibilitat Universal de TMB en l’àmbit les persones amb discapacitat, les persones grans i en temes d’accessibilitat. Alhora, permet compartir inquietuds, iniciatives i, a més, obrir vies de col·laboració. 

La visita va començar al centre de control i de seguretat de metro de la mà d'Alfons Andreu, director del Centre Operatiu de Metro. Tot seguit, Ana Vieitez, responsable de l'Oficina Tècnica d'Accessibilitat de TMB, va exposar diferents projectes en matèria d'accessibilitat universal com l'anàlisi de solucions del gap de les andanes, la modificació de diferents apartats del Reglament de viatgers de l'AMB o un nou Codi d'Accessibilitat de Catalunya.

Rafa Reyes, responsable de Senyalització Corporativa de TMB, també va mostrar l'actualització del mapa convencional de metro i el nou mapa tàctil per a persones cegues o amb discapacitat visual que es va presentar el passat mes de febrer.

Darrera modificació
13.03.2024
Tema
Empresa
  • ConceptesAccessibilitatNormativaRSCServeiUsuarisInstitucionsAltresAMBTMBAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El metro de Barcelona comptarà amb un nou mapa tàctil per a persones cegues o amb discapacitat visual

Contingut relacionat

Foto de grup de l'acte / Foto: Miguel Ángel Cuartero

La campanya “Senyal d’ajuda” arriba a la xarxa de metro i bus de TMB

Empresa
Inauguració exposició trens centenari del metro

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa
Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la seva ponència inaugural al COMET 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona, seu de la trobada de COMET, la comunitat internacional de metros

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la presentació de la campanya 'Mou-te pel càncer infantil i acompanya'ns' de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB presenta la causa solidària escollida per la plantilla aquest any: el càncer infantil

Empresa

Últimes notícies

Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport
Imatge
Detall del cartell del departament de Salut que commemora el Dia mundial de la sida 2025 / Imatge: Dept. Salut

TMB se suma un any més al manifest que commemora el Dia mundial de la Sida

Societat
Imatge de la darrera edició de la Cursa Jean Bouin el passat 2024 / Foto: Web Cursa Jean Bouin

Línies d’autobusos afectades per l’edició 102 de la cursa Allianz Jean Bouin

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts d’Antonio Orozco al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons