Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. TMB Felicita Les Festes Amb Un Homenatge Als Cent Anys de La Xarxa D’autobusos
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.12.2021
Redacció

TMB felicita les festes amb un homenatge als cent anys de la xarxa d’autobusos

Imatge
Visual de la campanya de Nadal 2021 de TMB
Visual de la campanya de Nadal 2021 de TMB
< >Visual de la campanya de Nadal 2021 de TMB

La campanya nadalenca corporativa del 2021 ja és al carrer i es pot veure als diferents suports de les xarxes i als canals digitals habituals amb el lema El Nadal viatja amb TMB.

Com cada any, TMB vol transmetre a tothom els millors desitjos per a les festes de Nadal, Cap d’Any i Reis junt amb una recomanació de fer servir el transport públic per aconseguir unes ciutats més netes i saludables. És el moment de recordar que escollir el transport públic, que s’ha reforçat, és l’opció més responsable i sostenible.

Els missatges de la campanya, amb el lema El Nadal viatja amb TMB, es poden veure en suports publicitaris de les xarxes de metro i autobusos, així com als canals digitals de l’empresa.

L’any que s’acosta, el 2022, serà el del centenari de la creació de la xarxa d’autobusos de Barcelona, a càrrec de l’empresa CGA. Per això la felicitació digital de TMB fa referència a aquesta efemèride amb la imatge de l’autobús Tilling Stevens, representatiu de les línies que es van posar en servei el 1922. La imatge s’acompanya amb la música de Jingle Bells a ritme de ragtime i el text “Cent anys de mobilitat a Barcelona, mirant cap al futur. Cent anys desitjant-te el millor. Cent anys de la xarxa de bus (1922-2022). Bones festes!”.

Justament, la Fundació TMB està restaurant un model de Tilling Stevens de dos pisos com els que van travessar diàriament Barcelona fa un segle perquè sigui l’estrella de les celebracions de l’any que ve.

Darrera modificació
20.12.2021
Tema
Empresa
  • ConceptesComunicacióInstitucionsTMBAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • 'TMB és el que ens mou', el cant col·lectiu que convida a l’optimisme

Contingut relacionat

La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant l'acte de presentació de La botiga de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB estrena una nova botiga física a l’estació de metro de Sagrada Família

Empresa
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa
Foto de grup de l'acte / Foto: Miguel Ángel Cuartero

La campanya “Senyal d’ajuda” arriba a la xarxa de metro i bus de TMB

Empresa
Inauguració exposició trens centenari del metro

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa

Últimes notícies

Nova instal·lació ARS GRACIA. /Foto: Pep Herrero (TMB)

El passadís del metro de Passeig de Gràcia estrena una instal·lació interactiva sonora i visual per millorar l’experiència de viatge de l’usuari a través de la intel·ligència artificial

Transport
Festival Músics Metro 2025 / Foto:  Pep Herrero (TMB)

El projecte de regulació dels músics del metro de Barcelona es renova en el seu 25è aniversari

Cultura i Oci
Imatge
Cartell de l'exposició "Bellvitge, a la recerca del futur". /Foto: IDIBELL

L’estació de metro Hospital de Bellvitge acull una exposició per conèixer el passat, present i futur del seu Campus de Salut

Transport
Imatge
'Detectem-ho. Arreglem-ho' el lema de La Marató de TV3 2025 / Imatge: La Marató de TV3

#TMBrecomana col·laborar amb La Marató de 3Cat dedicada al càncer

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons