Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. 'TMB és el que ens mou', el cant col·lectiu que convida a l’optimisme
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
14.12.2021
Oriol Pàmies

'TMB és el que ens mou', el cant col·lectiu que convida a l’optimisme

Imatge
Captura del vídeo 'TMB és el que ens mou'
Captura del vídeo 'TMB és el que ens mou'
< >Captura del vídeo 'TMB és el que ens mou'

Unes 500 persones, entre treballadors de Metro i Bus i familiars, han participat en la producció del vídeo musical que vol posar el contrapunt positiu a aquest canvi d’any.

La gent de TMB s'ha tornat a mobilitzar abans de les festes de Nadal i Cap d’Any per oferir a la ciutadania un missatge de confiança i optimisme davant la “nova normalitat” que s’entreveu entre onades de la pandèmia. Si l’any passat va ser en resposta al desafiament global de Jersualema, el 2021 la iniciativa d'un grup d'empleats de Metro i Bus ha donat lloc a un vídeo musical amb lletra i música originals que es titula TMB és el que ens mou.

A partir de la idea llançada per Esther Subirats, agent del centre operatiu de negoci d’Autobusos de la Zona Franca, s’han mobilitzat una desena de cantants, 35 ballarins i 115 figurants, a més dels membres de la Coral de TMB i l’equip de l’Àrea de Comunicació i Relacions Institucionals. En total, més de 500 persones, entre empleats de Metro i Autobusos i familiars, van intervenir en la gravació, que va tenir lloc els dies 19, 20 i 21 de novembre en diferents escenaris de la feina quotidiana, des de patis de cotxeres fins a oficines d'atenció al client passant per un vestíbul de metro.

L’espectacular número 100 que evoca la proximitat del centenari de la xarxa d’autobusos de Barcelona, que se celebrarà el 2022, es va formar i gravar al pati de la cotxera d’autobusos d’Horta. Sens dubte és un moment emotiu del videoclip, però n’hi ha més.

La cançó, amb versos en català, castellà i anglès, parteix de la dura realitat viscuda des del març del 2020, quan vam saber què era la covid, per plantejar una resposta en positiu des de l’orgull dels que fan possible cada dia el transport públic. “Despertarem aviat d’aquesta història / com si hagués estat un malson”, diu la lletra. “Sigue adelante sin mirar atrás / i mai oblidis aquells que ja no hi són”, coregen els improvisats cantants i ballarins, que s’adrecen als passatgers amb un missatge de confiança: “Cuidaremos de ti en el trayecto. / Ens sentim molt orgullosos plegats / d’estar junts amb els nostres ciutadans.” I continua: “Todo volverá a ser como era ayer. / Sonrío otra vez, som gent TMB”. Es tracta de fer-ho possible.

Darrera modificació
14.12.2021
Tema
Empresa
  • Conceptes#covid19ComunicacióLaboralInstitucionsTMBAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Vídeo: la #genTMB expressa els millors desitjos per a Nadal ballant 'Jerusalema'

Contingut relacionat

Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa
Imatge
L'Aclo de dos pisos en primer terme i el Chausson, de fons, a l'exhibició de busos clàssics al Parc del Fòrum  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB present a la programació cultural de les Festes de la Mercè 2025

Empresa

Últimes notícies

Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona

Afectacions a les línies d'autobús per la Festa de la bici i la Bicicletada Barcelona 2025

Transport
Estació de Verdaguer, línia 4 / Foto: TMB

L’intercanviador entre les línies 4 i 5 a l’estació Verdaguer tanca el proper 13 d’octubre durant 1 any per obres d’accessibilitat

Transport
Logo del Gran Metropolitano de Barcelona / Arxiu TMB

L’esplanada de davant de la Farinera del Clot acollirà l’exposició dels trens restaurats pel Centenari del metro

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Joaquín Sabina al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons