Header Top menu
Tarifes i alteracions del servei, els continguts més llegits del web TMB Notícies el 2019
Els 576 articles publicats han estat visitats més de 472.000 vegades i distribuïts als subscriptors en 46 butlletins de correu electrònic.
Acabem de tancar el 2019, el quart any complet de la vida d'aquest web informatiu, en què els periodistes de TMB hem publicat 576 articles relacionats amb els transports que gestiona l’empresa i la mobilitat en general, els quals han estat vistos més de 472.000 vegades. A primer cop d’ull, els continguts que han despertat més interès els últims 12 mesos han estat els que tractaven sobre les tarifes del transport públic i les alteracions del servei de gran impacte.
La peça més vista, més de 17.000 vegades, ha estat la notícia sobre l’entrada en vigor de la tarifa metropolitana del transport a l’àmbit de l’AMB, publicada el 31 de desembre del 2018. També han despertat molt interès les tres peces publicades el desembre passat sobre el nou esquema tarifari de l’ATM que crea la T-usual, la T-casual, la T-familiar, etcètera, amb preus avantatjosos per als usuaris habituals i els joves.
Pel que fa a les afectacions en el servei, les que han atret més atenció dels lectors del TMB Notícies son les notes de premsa sobre els possibles efectes de les vagues generals del 18 d’octubre i del 21 de febrer passats a Catalunya, seguides pels comunicats sobre les afectacions per obres en diferents línies de metro durant l’estiu.
La compra dels 42 trens
Dels projectes i actuacions de millora de les xarxes de TMB, destaca la nota de premsa sobre l’adjudicació de la fabricació de 42 trens per substituir els més antics de les línies 1 i 3, publicada el 29 de juliol.
L’estructura d’etiquetes del web fa que s’hi pugui navegar temàticament. Així, sabem que després de la portada, les seccions més visitades el 2019 han estat les de transport i innovació. També ha rebut moltes visites la pàgina principal de la sala de premsa, on hi ha els continguts i els serveis destinats als professionals dels mitjans de comunicació.
Les cerques als buscadors, els posts en xarxes socials i els enllaços des dels altres webs de TMB són les fonts principals de visites al TMB Notícies. Una altra manera de seguir l'actualitat de TMB és fer-se una subscripció al butlletí setmanal o per RSS. L’últim any hem enviat 46 butlletins setmanals i 12 de mensuals.
- ConceptesComunicacióInternetInstitucionsTMBAnys2020