Header Top menu
Els sis continguts del TMB Notícies més vistos el 2017
Dels 678 articles publicats en dotze mesos, els que més han interessat han estat els que aportaven dades sobre alteracions o novetats del servei de gran abast, com les vagues o la nova xarxa de bus.
Acabem de tancar el 2017, el segon any complet de la vida d'aquest web informatiu. Per això hem mirat enrere i hem posat el comptador des de l'1 de gener al 31 de desembre, i hem trobat que ens heu visitat 343.000 vegades, en què heu vist prop de 558.400 pàgines, és a dir, 1,6 per sessió. Nosaltres hem publicat 678 peces, entre articles, notes de premsa, fotonotícies, videonotícies, tuitnotícies i preguntes del test.
El contingut que ha despertat més interès ha estat la nota de premsa difosa el 7 de novembre advertint de possibles alteracions als serveis de metro i autobusos amb motiu de la vaga general de l'endemà, que va rebre més de 19.000 visites. També van ser molt llegides les notes sobre la convocatòria de vaga general del 3 d'octubre i l'actualització de tarifes acordada per l'ATM, així com la notícia del 12 de gener sobre el calendari per a la implantació final de la nova xarxa d'autobusos entre el 2017 i el 2018: cada peça ha tingut més de 10.000 visites.
A continuació hi ha dos continguts de la sèrie Com funciona..., els dedicats a la T-verda i la T-aire, dues novetats en la gamma de targetes i abonaments de transport amb un fort contingut ambiental.
Un 18% de les visites a TMB Notícies procedeixen del web corporatiu de TMB i un 16% de la nostra pàgina de Facebook. Aquesta xarxa social i el perfil corporatiu de Twitter són plataformes en què solem compartir cada dia la nostra actualitat i la del transport públic. Una altra manera de seguir-la de prop és fer-se una subscripció al butlletí setmanal o per RSS, com heu fet 700 de vosaltres aquest any passat.
- ConceptesComunicacióInternetInstitucionsTMBAnys2018