Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Els Sis Continguts del TMB Notícies Més Vistos El 2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
03.01.2018
Oriol Pàmies

Els sis continguts del TMB Notícies més vistos el 2017

Imatge
El web TMB Notícies ha publicat un total de 678 notícies durant el 2017 / Imatge: TMB
El web TMB Notícies ha publicat un total de 678 notícies durant el 2017 / Imatge: TMB
< >El web TMB Notícies ha publicat un total de 678 notícies durant el 2017 / Imatge: TMB
El web TMB Notícies ha publicat un total de 678 notícies durant el 2017 / Imatge: TMB

Dels 678 articles publicats en dotze mesos, els que més han interessat han estat els que aportaven dades sobre alteracions o novetats del servei de gran abast, com les vagues o la nova xarxa de bus.

Acabem de tancar el 2017, el segon any complet de la vida d'aquest web informatiu. Per això hem mirat enrere i hem posat el comptador des de l'1 de gener al 31 de desembre, i hem trobat que ens heu visitat 343.000 vegades, en què heu vist prop de 558.400 pàgines, és a dir, 1,6 per sessió. Nosaltres hem publicat 678 peces, entre articles, notes de premsa, fotonotícies, videonotícies, tuitnotícies i preguntes del test.

El contingut que ha despertat més interès ha estat la nota de premsa difosa el 7 de novembre advertint de possibles alteracions als serveis de metro i autobusos amb motiu de la vaga general de l'endemà, que va rebre més de 19.000 visites. També van ser molt llegides les notes sobre la convocatòria de vaga general del 3 d'octubre i l'actualització de tarifes acordada per l'ATM, així com la notícia del 12 de gener sobre el calendari per a la implantació final de la nova xarxa d'autobusos entre el 2017 i el 2018: cada peça ha tingut més de 10.000 visites.

A continuació hi ha dos continguts de la sèrie Com funciona..., els dedicats a la T-verda i la T-aire, dues novetats en la gamma de targetes i abonaments de transport amb un fort contingut ambiental.

Un 18% de les visites a TMB Notícies procedeixen del web corporatiu de TMB i un 16% de la nostra pàgina de Facebook. Aquesta xarxa social i el perfil corporatiu de Twitter són plataformes en què solem compartir cada dia la nostra actualitat i la del transport públic. Una altra manera de seguir-la de prop és fer-se una subscripció al butlletí setmanal o per RSS, com heu fet 700 de vosaltres aquest any passat.

Darrera modificació
03.01.2018
Tema
Empresa
  • ConceptesComunicacióInternetInstitucionsTMBAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Unes quantes dades del primer any de vida del web TMB Notícies

Contingut relacionat

Joaquim Balsera, director de negocis corporatius, internacional i màrqueting de TMB, designat nou Secretari General d'ALAMYS / Foto: ALAMYS

Joaquim Balsera, nou secretari general de la ‘Asociación Latinoamericana de Metros y Subterráneos (ALAMYS)’

Empresa
Imatge
El CEO de TMB al 31è Comités Técnicos de ALAMYS

TMB presenta l'estudi sobre el retorn econòmic, social i mediambiental de la seva activitat al fòrum d'ALAMYS

Empresa
Imatge
Logotip del Metro Transversal / Arxiu TMB

El Transversal, un metro centenari

Empresa
Visual de la segona fase de la campanya 'Posa't a la meva pell, no al meu lloc' de TMB i l'IMPD / Imatge: TMB

TMB i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat impulsen una nova campanya sobre l’ús correcte dels espais reservats al transport públic

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Presentació de la nova compra de material del metro de Nova York /Foto: Marc A. Hermann / MTA

L’Autoritat del Transport de Nova York prepara la comanda de material mòbil més gran de la seva historia

En xarxa
Imatge
Accés Pelai-Ronda de l’estació d’Universitat, 1940. Fotografia de Puig Farran. Font: Arxiu Fundació TMB

El centenari del Metro Transversal en imatges

Història
Gallery
Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB augmenta la capacitat de les línies V29 i D20 els caps de setmana per facilitar l’accés a les platges

Transport
Les obres a la L5 han permés renovar integralment 5 km de via / Foto: TMB

El metro farà aquest estiu obres de millora a quatre punts de la xarxa que comportaran afectacions parcials al servei

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons