Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Set de cada deu consultes al web de TMB es fan des d’un dispositiu mòbil
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
15.01.2019
Redacció

Set de cada deu consultes al web de TMB es fan des d’un dispositiu mòbil

Imatge
Il·lustració sobre el web corporatiu de TMB
Il·lustració sobre el web corporatiu de TMB
< >Il·lustració sobre el web corporatiu de TMB

El lloc corporatiu a internet, disponible en tres idiomes i certificat com a accessible, ha assolit els 13,5 milions de sessions el 2018, nou màxim anual.

Les eines digitals de TMB tenen un protagonisme creixent en la comunicació de la companyia, alhora que es fan ressò de la tendència cap a la navegació mòbil. La plataforma principal, el web corporatiu, ha tornat a batre la seva marca d'usuaris, amb més de tretze milions i mig de sessions al cap de l'any 2018 (13.577.555), cosa que significa més d'un milió per sobre del total anterior (12.357.794). El canal ha guanyat un 4% d'usuaris nous (5.835.392).

A més, la navegació des de dispositius mòbils (telèfons o tauletes) continua creixent: ha passat de representar el 64% de les sessions al 67,96%, al mateix temps que les consultes des d'ordinadors d'escriptori han iniciat un suau descens.

El trànsit orgànic, provinent de cercadors d'internet, continua sent la principal font de consultes al web, molt per davant del trànsit referit, social o directe, amb un 73,82%. Les seccions i pàgines més visitades el 2018, per ordre, han estat el planificador de rutes Vull anar, la secció de bitllets i tarifes, el mapa de metro, la previsió de pas del proper bus (iBus), la consulta de línies de bus i de metro i la informació d'horaris.

Els tres continguts més clicats el 2018 des de la pàgina d'inici van ser la posada en servei de la darrera fase de la nova xarxa de bus, la campanya d'Hola Barcelona Travel Card en anglès, les obres de manteniment del metro durant l'estiu i el nou tram de metro L10 Sud.

Les principals novetats del web pel que fa a continguts han estat la remodelació de la secció de bitllets i tarifes per incorporar-hi la venda online, la creació del programa de punts en l'àrea privada dels usuaris del JoTMBé, la renovació de la secció Visita Barcelona i la remodelació de les pàgines d'atenció al client.

El web corporatiu actual de TMB es va posar en marxa el 2011, i el 2013 va obtenir la qualificació AA d'accessibilitat del consorci W3C.

Actualització de la TMB App

Per portar el transport públic virtualment a la butxaca no hi ha res com la TMB App. L'aplicació mòbil de TMB s'ha actualitzat per integrar-hi el registre opcional, una ampliació dels idiomes disponibles i la venda de títols. Aquestes novetats han propiciat el creixement dels usuaris recurrents, que han passat de 88.890 a 118.220 en les dues versions IOS i Android, és a dir, han crescut un 32,9% conjuntament, fins arribar als 51.945 usuaris en IOS i als 66.275 usuaris en Android.

Darrera modificació
15.01.2019
Tema
Empresa
  • ConceptesAccessibilitatComunicacióInformació al clientInternetInstitucionsTMBAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La informació del transport, ara al canell: la TMB App s'adapta als rellotges intel·ligents

Contingut relacionat

Imatge
Els participants del grup de treball de Transport per Cable de la UITP en la visita al Telefèric de Montjuïc / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB s'incorpora a la comissió de Transport per Cable de la UITP

Empresa
Imatge
La delegació iberoamericana del Banc Mundial a les instal·lacions de Triangle de TMB / Foto: Edu Pedrocchi (TMB)

Representants del Banc Mundial visiten TMB, com a operador referent en accessibilitat

Empresa
Imatge
Reconeixement durant l'apagada. /Foto: TMB

Barcelona reconeix a TMB per la seva tasca durant l'apagada energètica

Empresa
Imatge
TMB

L’evolució de la uniformitat de TMB: un viatge en el temps a partir de la vestimenta dels empleats

Empresa
Gallery

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Cano al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
Reunió del comité d'accessibilitat universal de TMB. /Foto: TMB

TMB analitza l’impacte del nou Codi d’Accessibilitat de Catalunya

Transport
Imatge
L'empleada de Metro, Esther Marín, al vestíbul de l'estació de Paral·lel L2 / Foto: El Periódico

Esther Marín, agent d'atenció al client a l'L2, explica a El Periódico la seva vivència durant l'apagada

En xarxa
Third-party content
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Myke Towers al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons