Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Participació de Barcelona Al Seminari Internacional de Gestió Social de Metros
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.09.2016
Redacció

Participació de Barcelona al seminari internacional de gestió social de metros

Imatge
Línia 1 del metro de Lima / Foto: AAET
Línia 1 del metro de Lima / Foto: AAET
< >Línia 1 del metro de Lima / Foto: AAET
Línia 1 del metro de Lima / Foto: AAET

Una delegació de Metro de Barcelona va participar al Seminari ‘Gestió social de metros a Llatinoamèrica’, ​​organitzat pel Banc Mundial entre el 23 al 25 d'agost, a Lima, Perú.

Prop de 80 professionals i especialistes de diversos països es van donar cita en la trobada, que va tractar com a temàtica central l'actual escenari desafiant de l'extensió de la xarxa de metro de la capital peruana, la gestió social que envolta un projecte com aquest, i sobretot la comunicació amb els ciutadans en la política d'expropiacions típica d'aquestes megainiciatives.

Els participants, representants de Metro de Santiago, Metro de Medellín, Metro de São Paulo, l’autoritat del transport de Lima, Metro de Madrid, Metro de Quito i Metro de Barcelona, a més d'alcaldes i dirigents locals de Lima i Callao, van intercanviar experiències i metodologies per facilitar el desenvolupament de projectes de metros, sobretot amb vista a la línia 2 del metro de Lima, que serà automàtica, projecte cofinançat pel Banc Mundial.

Els representants de Barcelona al seminari van presentar tres ponències, sobre comunicació estratègica i participació ciutadana, plans de responsabilitat social i sostenibilitat, i accessibilitat universal.

Darrera modificació
01.09.2016
Tema
Empresa
  • Altres temesSocietatConceptesAccessibilitatParticipacióRelacions institucionalsRSCInstitucionsTMBAnys2016
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge bus hidrogen / Foto:  TMB

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturades d'avui dijous, 8 d’octubre

Empresa
Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa
El grup impulsor del Museu del Transport Públic es posa en marxa / Foto: Ajuntament de Barcelona

Constituït el grup impulsor del Museu del Transport Públic promogut per TMB i l’Ajuntament de Barcelona

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet, en un moment de l'acte de presentació del Mou-te 2026 al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La plantilla de TMB escull la prevenció del suïcidi com a causa solidària

Empresa

Últimes notícies

Imatge
L'equip de Dona i Diversitat de TMB i la directora de Comunicació de TMB, posen amb el guardó d'Eurofirms / Foto: TMB

TMB, reconeguda amb el Premi Entorn Inclusiu d’Eurofirms Foundation

Societat
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Trueno al Palau Sant Jordi

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per als concerts d’Oques Grasses a l’Estadi Olímpic aquest cap de setmana

Transport
Imatge
Presentació dels primers troleibusos, any 1941 / Foto Arxiu TMB

Els primers troleibusos s'estrenaven a Barcelona fa 85 anys

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons