Header Top menu
La pàgina de LinkedIn de TMB celebra el primer aniversari amb prop de 13.000 seguidors
El primer any de presència a la principal xarxa social professional, TMB ha difós una trentena d'ofertes de feina i més de 160 continguts.
El 28 de gener del 2019, TMB augmentava la presència als canals digitals obrint pàgina corporativa a LinkedIn. Des de llavors, més de 12.000 usuaris segueixen a través d'aquesta xarxa social les novetats de la companyia, les ofertes de treball i també les principals notícies a l'entorn de la mobilitat.
En aquest temps, s'han publicat uns 160 continguts (notícies, vídeos, galeries de fotos, articles de tercers...) que han estat vistos en més de 600.000 ocasions, i han provocat 71.000 interaccions amb els seguidors de la pàgina.
Captació de talent
Un dels objectius de TMB a LinkedIn és arribar als professionals més qualificats en cada àmbit, per donar-los a conèixer les oportunitats laborals que genera la companyia. A través de la xarxa social, hem difós una trentena d'ofertes de feina de diferents àrees (enginyeria, atenció al client, manteniment, recursos humans, etc.).
Crear sinergies amb els treballadors, fomentar l'intercanvi de coneixement amb d'altres empreses i professionals i detectar noves oportunitats de millora i de negoci són altres fites a les quals vol contribuir la presència en aquesta xarxa.
Empresa referent
LinkedIn també és per a TMB una via per difondre la imatge de marca i reforçar el seu paper com a referent en el sector de la mobilitat, dintre i fora de Catalunya.
Entre els continguts que s'han publicat en aquest any, destaquen les notícies d'actualitat relacionades amb l'empresa (incorporació de nou material mòbil, llançament de projectes, millora d'infraestructures, etc.).
Els continguts que tenen a veure amb els valors que orienten l'estratègia de TMB (sostenibilitat, accessibilitat, servei públic...) també han trobat espai a la pàgina de LinkedIn. Us animem a seguir-nos i formar part de la nostra comunitat professional!