Header Top menu
TMB estrena pàgina a Linkedin, la principal xarxa professional i de captació de talent
El perfil social busca estrènyer digitalment la relació amb altres empreses, explorar el mercat laboral i reforçar els valors de la marca pròpia.
Avui TMB ha activat la seva pàgina d'empresa a la xarxa social Linkedin, amb la qual pretén reforçar encara més la vocació de servei de la companyia i ser més a prop dels usuaris d'aquesta comunitat de professionals.
L'obertura d'aquest perfil s'emmarca dins l'estratègia digital de la companyia, que aposta clarament per ser presents a les principals xarxes socials amb els objectius de comunicar, informar, atendre, compartir i relacionar-se amb els seus públics interns i externs.
Linkedin és una xarxa de caràcter professional que serveix per connectar empreses amb altres empreses o bé empreses amb possibles clients, usuaris i treballadors. En l'actualitat, Linkedin supera els 560 milions d'usuaris al món, dels quals 20 milions corresponen a perfils d'empresa. Els continguts que s'hi comparteixen són de caire professional.
Vacants laborals en línia
Amb aquesta aposta, TMB podrà gestionar en línia la selecció dels millors perfils per cobrir vacants a la plantilla, incrementar la notorietat de marca relacionada amb els valors de l'empresa, reforçar el paper de referent del sector del transport públic tant dins com fora del país, captar clients i explorar noves possibilitats de negoci.
Els seguidors de la xarxa social més important dedicada als negocis i la cerca de talent podran conèixer les últimes novetats sobre la companyia, acords empresarials, col·laboracions, esdeveniments, ofertes laborals i articles sobre la cultura corporativa interna, entre altres continguts de marcat caràcter empresarial.
TMB ja té presència en altres plataformes socials, en les quals suma prop de 300.000 seguidors. El llistat dels perfils es pot consultar en l'espai corresponent del web corporatiu.