Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. TMB estrena pàgina a Linkedin, la principal xarxa professional i de captació de talent
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.01.2019
Redacció

TMB estrena pàgina a Linkedin, la principal xarxa professional i de captació de talent

Imatge
TMB estrena pàgina a la xarxa social professional Linkedin / Foto: TMB
TMB estrena pàgina a la xarxa social professional Linkedin / Foto: TMB
< >TMB estrena pàgina a la xarxa social professional Linkedin / Foto: TMB
TMB estrena pàgina a la xarxa social professional Linkedin / Foto: TMB

El perfil social busca estrènyer digitalment la relació amb altres empreses, explorar el mercat laboral i reforçar els valors de la marca pròpia.

Avui TMB ha activat la seva pàgina d'empresa a la xarxa social Linkedin, amb la qual pretén reforçar encara més la vocació de servei de la companyia i ser més a prop dels usuaris d'aquesta comunitat de professionals.

L'obertura d'aquest perfil s'emmarca dins l'estratègia digital de la companyia, que aposta clarament per ser presents a les principals xarxes socials amb els objectius de comunicar, informar, atendre, compartir i relacionar-se amb els seus públics interns i externs.

Linkedin és una xarxa de caràcter professional que serveix per connectar empreses amb altres empreses o bé empreses amb possibles clients, usuaris i treballadors. En l'actualitat, Linkedin supera els 560 milions d'usuaris al món, dels quals 20 milions corresponen a perfils d'empresa. Els continguts que s'hi comparteixen són de caire professional.

Vacants laborals en línia

Amb aquesta aposta, TMB podrà gestionar en línia la selecció dels millors perfils per cobrir vacants a la plantilla, incrementar la notorietat de marca relacionada amb els valors de l'empresa, reforçar el paper de referent del sector del transport públic tant dins com fora del país, captar clients i explorar noves possibilitats de negoci.

Els seguidors de la xarxa social més important dedicada als negocis i la cerca de talent podran conèixer les últimes novetats sobre la companyia, acords empresarials, col·laboracions, esdeveniments, ofertes laborals i articles sobre la cultura corporativa interna, entre altres continguts de marcat caràcter empresarial.

TMB ja té presència en altres plataformes socials, en les quals suma prop de 300.000 seguidors. El llistat dels perfils es pot consultar en l'espai corresponent del web corporatiu.

Darrera modificació
09.06.2020
Tema
Empresa
  • ConceptesComunicacióInternetLaboralInstitucionsTMBAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Usuaris esperant el tren a l'andana de l'estació d'Unviersitat de la L1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

El metro i el bus de Barcelona registren el mes de maig amb més passatge de la seva història

Empresa
Imatge
Als extrems, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, i la directora d'administració i finances de TMB, Lola Bravo; acompanyats de representants insulars i del Metro de Tenerife al 30ens Comitès Tècnics ALAMYS / Foto: ALAMYS

Destacada presència de TMB en la 30 edició dels Comitès Tècnics d'ALAMYS

Empresa
Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa
Imatge
Els participants del grup de treball de Transport per Cable de la UITP en la visita al Telefèric de Montjuïc / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB s'incorpora a la comissió de Transport per Cable de la UITP

Empresa

Últimes notícies

Imatge mural rotonda del transport / Foto: Pep Herrero (TMB)

‘La rotonda dels transports’ de Plaça Catalunya s’ha restaurat pel centenari del metro de Barcelona

Cultura i Oci
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert dels Guns N’ Roses a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Erreway al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge
La Susana Álvarez (esquerra) i l'Ana Ferrer (dreta), en un moment de l'entrevista en una sala de la seu de TMB a Sagrera / Foto: TMB

Dues empleades de metro, protagonistes al programa 'Les dones i els dies' de Catalunya Ràdio

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons