Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Neix ‘Fem que es reconegui’, l’espai digital on els usuaris i usuàries poden reconèixer la feina ben feta del personal de TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
18.06.2025
Eloi Blanes

Neix ‘Fem que es reconegui’, l’espai digital on els usuaris i usuàries poden reconèixer la feina ben feta del personal de TMB

Imatge
Visual 'Fem que es reconegui' / (TMB)
Visual 'Fem que es reconegui' / (TMB)
< >Visual 'Fem que es reconegui' / (TMB)

A partir d’ara, la ciutadania pot reconèixer i agrair el tracte rebut de la plantilla a través d’un espai situat al web.  

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha obert un espai al seu web perquè els usuaris i usuàries puguin agrair i reconèixer el servei o l’actuació d’un o diversos membres de la plantilla de TMB i així destacar la seva bona feina. Aquesta acció, que sorgeix de la proposta interna d’un grup de treballadors i treballadores, vol destacar la feina de les persones que treballen a TMB a partir d’un espai digital dedicat a que les persones usuàries enregistrin els seus agraïments quan reben un tracte excel·lent.  

Aquest nou model de reconeixement permetrà reconèixer l'esforç, l'actitud i el compromís de les persones treballadores durant el seu servei. Ara, tots els usuaris i usuàries poden accedir al formulari habilitat al web (a través d’un destacat a la secció d’atenció al client), explicar breument el motiu del seu agraïment i enregistrar el seu reconeixement. L’agraïment rebut es farà arribar al treballador o treballadora a través del seu/va responsable directe i quedarà registrat per considerar-se com a una bona pràctica.  

‘Fem que es reconegui’ és la proposta guanyadora del repte d’intraprenedoria TMBinnova 2023. Un concurs intern on els treballadors i treballadores proposen solucions reals a reptes plantejats que puguin esdevenir beneficiosos per a l’organització, la plantilla i el servei que ofereix TMB. 

Imatge
Cartell campanya 'Fem que es reconegui'
Imatge
Cartell campanya 'Fem que es reconegui'
Darrera modificació
18.06.2025
Tema
Empresa
  • Altres temesInnovacióConceptesComunicacióParticipacióUsuarisInstitucionsTMBServeiBusFunicularMetroTelefèricTransport d'OciAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Hamburg UITP

TMB i FGC mostren la seva aposta per la mobilitat sostenible a la cimera internacional de la UITP

Empresa
Usuaris esperant el tren a l'andana de l'estació d'Unviersitat de la L1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

El metro i el bus de Barcelona registren el mes de maig amb més passatge de la seva història

Empresa
Imatge
Als extrems, el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, i la directora d'administració i finances de TMB, Lola Bravo; acompanyats de representants insulars i del Metro de Tenerife al 30ens Comitès Tècnics ALAMYS / Foto: ALAMYS

Destacada presència de TMB en la 30 edició dels Comitès Tècnics d'ALAMYS

Empresa
Imatge
Influencers i #TMBTikTokers ahir al Telefèric / Foto:  Pep Herrero (TMB)

TMB presenta el seu perfil oficial a TikTok

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Campanya del 15è festival Subtravelling / Imatge: TMB

Arrenca el festival Subtravelling: 15 anys connectant cinema i transport públic

Cultura i Oci
Imatge
Nou model de tren pel metro de Bogotà. /Foto: Metro de Bogotà

Comencen les proves del material mòbil que ha de circular pel nou metro de Bogotà

Societat
Third-party content
Imatge
Entrevista del director de la xarxa de metro al programa "bàsics" / Font: Bàsics (Betevé)

El programa "Bàsics" de BETEVÉ entrevista al director de metro, Òscar Playà

En xarxa
Third-party content
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Billie Eilish al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons