Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. La Guàrdia Urbana reconeix la tasca d'un comandament d'explotació de bus de TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.10.2024
Marta Espinosa

La Guàrdia Urbana reconeix la tasca d'un comandament d'explotació de bus de TMB

Imatge
Foto de família dels guardonats a l'acte de la Diada de la Guàrdia Urbana / Foto: Ajuntament de Barcelona
Foto de família dels guardonats a l'acte de la Diada de la Guàrdia Urbana / Foto: Ajuntament de Barcelona
< >Foto de família dels guardonats a l'acte de la Diada de la Guàrdia Urbana / Foto: Ajuntament de Barcelona

Durant la seva Diada, el cos policial ha lliurat les medalles que reconeixen a persones i organitzacions per la seva col·laboració amb el cos. 

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha reconegut un empleat de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), membre del col·lectiu de comandaments d'explotació de Bus. L'acte d'entrega es va celebrar ahir dimecres, 16 d'octubre al vespre a l'Auditori Fòrum del Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB), amb motiu de la Diada de la Guàrdia Urbana 2024. Cada any, la cerimònia del cos posa de manifest la tasca i el compromís dels agents de la Guàrdia Urbana amb la ciutat, i també d'altres cossos de seguretat, emergències, col·lectius i entitats. 

El cos policial ha volgut reconèixer la gestió diària, l'eficàcia i la coordinació que realitzen els comandaments d’explotació de Bus amb estaments públics, personal d’emergències o els diferents cossos policials. En concret, un comandament d’explotació amb una relació històrica amb el cos policial ha estat distingit per diferents membres de Guàrdia Urbana de diversos districtes de Barcelona. 

Des del mes de gener, s’han produït més de 1.000 incidències a la via pública que han requerit la col·laboració dels comandaments d’explotació amb els agents de la Urbana. En totes aquestes situacions, la figura d’un comandament d'explotació coordinant-se amb la Guàrdia Urbana esdevé essencial per al servei. Repartides entre incidències (669) i accidents (332), s’han atès circumstàncies relacionades amb actes populars, activitats reivindicatives, atenció a persones perdudes o malaltes, discussions, indisciplina viària, etc.

Darrera modificació
17.10.2024
Tema
Empresa
  • ConceptesLaboralInstitucionsAjuntamentAltresTMBServeiBusAnys2024
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB rep una doble distinció per la seva col·laboració amb els cossos policials

Contingut relacionat

Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa
Imatge
L'Aclo de dos pisos en primer terme i el Chausson, de fons, a l'exhibició de busos clàssics al Parc del Fòrum  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB present a la programació cultural de les Festes de la Mercè 2025

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport
Validació amb T-mobilitat / Foto: ATM

El bitllet senzill i el bitllet aeroport arriben a la T-mobilitat

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Saiko al Palau Sant Jordi

Transport
Funicular tall col·lector. /Foto: TMB

El funicular de Montjuïc quedarà fora de servei a partir del 20 d’octubre i durant 5 mesos per obres al col·lector d’aigües de Vila i Vilà

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons