Header Top menu
Empleats i empleades de TMB, models per un dia gràcies al Centenari de Metro
La campanya publicitària dels 100 anys del suburbà estrena una segona fase on els protagonistes són dos treballadors i dues treballadores que van presentar-se a un càsting intern per posar-se davant les càmeres i ser la imatge dels anuncis del centenari.
Fa uns mesos, una crida interna a tot el personal de TMB per participar en un càsting de models per a la campanya publicitària del centenari de Metro va aconseguir que es presentessin un total de 133 empleats i empleades, ara, quatre d'aquests són els models que protagonitzen la nova fase de la publicitat dels 100 anys del Metro.
Són en Carlos, mecànic; la Salud, TOLA (agent de línies automàtiques); en Sergi, agent de Punt TMB i l'Eva, agent d'atenció al client a l'L3; tots quatre apareixen als diferents elements online i offline de la campanya de publicitat del Centenari de Metro i es podrà veure en diferents suports de les xarxes de transport de TMB, als canals i a les xarxes socials corporatives i altres suports de la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana.
Els treballadors i treballadores, per parelles, es mostren somrients i posen, una parella als tallers de ZAL de les línies automàtiques de metro a la Zona Franca i l'altra parella al vestíbul de l'estació de Sagrada Família de la línia 5, acompanyats del lema de la campanya: Sent el Metro. Sent la vocació de servei.
El centenari de Metro és un dels esdeveniments més importants de la ciutat de Barcelona. Enguany, el Metro celebra els seus cent anys d’història gràcies a la feina de tot el personal de TMB al llarg del temps, i per això tots els treballadors i treballadores també són els i les grans protagonistes. La resta de personal presentat al càsting no apareix en aquesta acció però participarà igualment en altres iniciatives de la campanya dels cent anys de Metro.