Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Una Delegació de Corea del Sud Visita Les Línies del Metro Automàtic de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
18.04.2023
Marta Espinosa

Una delegació de Corea del Sud visita les línies del metro automàtic de Barcelona

Imatge
La delegació de Goyang al taller ZAL acompanyats dels directius de la xarxa de Metro de Barcelona / Foto: Pep Herrero (TMB)
La delegació de Goyang al taller ZAL acompanyats dels directius de la xarxa de Metro de Barcelona / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >La delegació de Goyang al taller ZAL acompanyats dels directius de la xarxa de Metro de Barcelona / Foto: Pep Herrero (TMB)

Els membres del parlament de la ciutat sud-coreana de Goyang s'han interessat per les línies 9 i 10 de metro, referents internacionals d'automatització

Vuit membres del Comitè de Construcció i Transport del parlament de Goyang, una ciutat que limita amb Seül (Corea del Sud) van visitar ahir, 17 d'abril, les instal·lacions de TMB per conèixer les principals característiques, el funcionament i els projectes de futur de la xarxa de metro, en especial de les línies 9 i 10, referents internacionals d'automatització. Encapçalava la delegació el president del Comitè, Kim Hae Ryeon, acompanyat del seu vicepresident, sis comissionats i quatre membres de la secretaria del Congrés de Goyang.

Els parlamentaris del país asiàtic han estat rebuts pel director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i pels responsables dels departaments de Relacions Internacionals, d'Infraestructures i de Material Mòbil de Metro al taller ZAL on han conegut de primera mà les instal·lacions de les línies automàtiques 9 i 10. L'estada a Barcelona d'aquests alts representants de Goyang, forma part d'un itinerari oficial a les ciutats espanyoles de Madrid i a Barcelona. TMB rep habitualment visites d'institucions i responsables del transport públic de diferents ciutats del món ja que la seva xarxa, tant de metro com de bus, representa tot un referent internacional. 

Darrera modificació
18.04.2023
Tema
Empresa
  • ConceptesMetro automàticNegoci exteriorInfraestructuraInstal·lacióInstitucionsAltresTMBServeiMetroAnys2023
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

El nou lema corporatiu de TMB, 'A prop de tot' / Imatge: TMB

TMB estrena un nou lema corporatiu: 'A prop de tot'

Empresa
Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Un moment de la visita al Centre de Control de Metro / Font: Pep Herrero (TMB)

David Prat s’incorpora a TMB com a nou director de la xarxa de Metro

Empresa

Últimes notícies

Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Exterior de l'estació de Ciutadella / Vila Olímpica durant els Jocs Olímpics / Foto: Arxiu Fundació TMB

Crònica d'un viatge: El metro d'una capital mundial (1983 - 1999)

Història
Metro del Clot. /Foto: TMB

Una incidència al túnel de la L1 de metro obliga a evacuar un tren entre les estacions de Clot i Glòries

Transport
Imatge
4 imatges TMB. /Foto: TMB

Quatre peces audiovisuals donen vida al nou eslogan de TMB

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons