Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Continua El Desplegament de Les ‘paradetes’ Al Metro de Barcelona
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.02.2025
Marta Espinosa

Continua el desplegament de les ‘paradetes’ al metro de Barcelona

Imatge
La nova 'paradeta' al vestíbul de l'estació d'Universitat L2 ofereix múltiples productes / Foto: Pep Herrero (TMB)
La nova 'paradeta' al vestíbul de l'estació d'Universitat L2 ofereix múltiples productes / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >La nova 'paradeta' al vestíbul de l'estació d'Universitat L2 ofereix múltiples productes / Foto: Pep Herrero (TMB)

A partir d’avui ja hi ha la segona instal·lada i en funcionament a l’estació d’Universitat (L2). L’espai comercial aglutina diverses màquines automàtiques de venda de productes i d'altres serveis en un únic punt, per millorar l'experiència de viatge.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) continua amb el desplegament dels nous espais comercials anomenats ‘La Paradeta del metro’. El primer va estrenar-se l'agost passat a l'estació de La Sagrera de la línia 1, i avui 6 de febrer es posa en marxa la segona àrea, al vestíbul d’Universitat de la línia 2.

Aquests nous espais anomenats 'paradetes' aglutinen diferents màquines automàtiques de venda en una mateixa zona, facilitant que les persones usuàries trobin el producte de consum ràpid o servei que puguin necessitar de manera ràpida, millorant així la seva experiència de viatge en transport públic. 

La 'paradeta' incorpora diverses màquines d’autoservei amb diferent tipus de productes, des de snacks i begudes fins a productes tecnològics, impressió de fotografies, fotomatons, caixers automàtics i taquilles de paqueteria. L’espai també té taules de repòs i carregadors USB. Totes aquestes noves àrees comercials estan degudament senyalitzades, amb una imatge corporativa comuna i icones representatives dels serveis i productes que s’ofereixen a l’espai seguint la línia gràfica de les utilitzades a la senyalització del metro.

La previsió és instal·lar un total de set ‘paradetes’ en diferents intercanviadors de la xarxa de metro amb un alt volum de trànsit. Les dues primeres ja funcionen a Universitat (L2) i a La Sagrera (L1), la resta s’instal·laran els pròxims anys a Diagonal (L3 i L5), Lesseps (L3), Sants Estació (L3) i Clot (L1).

Darrera modificació
07.02.2025
Tema
Empresa
  • ConceptesComercialitzacióUsuarisInfraestructuraEstacióIntercanviadorInstitucionsTMBLlocsUniversitatServeiL2MetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB estrena la primera ‘paradeta’ del metro a l’estació de La Sagrera de la línia 1

Contingut relacionat

El número 6 es va incorporar al servei del Tramvia Blau el 1937 / Foto: Arxiu TMB

TMB celebra els 125 anys del Tramvia Blau obrint visites a aquesta icona del transport de la ciutat

Empresa
Frederic Crespo i Cristina Güell encaixen mans un cop signat l'acord entre TMB i el COCARMI / Foto: Miguel Ángel Cuartero

TMB i el COCARMI promouran actuacions entorn de l’accessibilitat universal

Empresa
Imatge bus hidrogen / Foto:  TMB

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturades d'avui dijous, 8 d’octubre

Empresa
Foto arxiu TMB / Pep Herrero

Alteracions en el servei d’autobusos de TMB amb motiu de la convocatòria d’aturada avui dimarts 22 de setembre

Empresa

Últimes notícies

Imatge
El número 5 va començar a donar servei a la línia del tramvia de Vallvidrera / Foto: Arxiu TMB

El Tramvia Blau: 125 anys d’un transport singular

Història
Media Name: 001-incidancia-metro.jpg

Suspensió del servei a l’L2 de metro entre La Pau i Gorg des del dilluns 2 de novembre fins al dijous 3 de desembre

Transport
Sortida d'una edició anterior de la Cursa Montjuïc - Tibidabo / Foto: Web oficial de la cursa

Línies de bus afectades per la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2026

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Jungle al Palau Sant Jordi

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons