Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. El Conseller Delegat Participa En El Congrés Green Gas Mobility Summit 2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.09.2021
Rosa Avis

El conseller delegat participa en el congrés Green Gas Mobility Summit 2021

Imatge
Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)

Aquestes jornades semipresencials, que compten amb ponències, taules de treball i exposició de vehicles i equipaments, apleguen experts en gas natural i renovable per analitzar els reptes que planteja als transports la descarbonització i la millora de la qualitat de l’aire.

El conseller delegat de TMB, Gerardo Lertxundi, participa demà dimarts, 21 de setembre, a les 13.10 hores, en una de les conferències del congrés Green Gas Mobility Summit 2021. Aquest esdeveniment, organitzat per Gasnam i Neutral Transport, s’ha consolidat com una cita anual imprescindible que compta amb els principals líders i referents del sector dels gasos renovables. Al llarg de les dues jornades de durada, els dies 21 i 22, s’exposen les possibilitats que ofereixen el biogàs, l’hidrogen i el gas neutre per assolir el repte de la descarbonització als transports davant la necessitat imperiosa de millorar la qualitat de l’aire.

Moderats pel director de les revistes Viajeros i Transporte 3, Luis Gómez-Llorente, a més de Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB, els altres participants en la ponència Reptes del transport de passatgers són Mateu Marcús Fiol, director gerent de l'EMT de Palma; Juan Ortiz Taboada, director gerent del Consorci de Transports de Saragossa, i Carlos Sierra, director dels serveis de transports de l'EMT de Madrid.

El Green Gas Mobility Summit és un congrés semipresencial que té lloc al recinte firal madrileny de La Nave, amb aforament reduït a l’interior, però amb una àmplia exposició de vehicles i equipaments de gas natural a l’exterior, així com presentacions virtuals a les quals es pot accedir via streaming. Compta amb més de mil assistents, més de 25 taules de treball i conferències i més de vuitanta ponents estatals i internacionals. La d’enguany és la cinquena edició.

Teniu més informació al web de Green Gas Mobility Summit.

Darrera modificació
20.09.2021
Tema
Empresa
  • Altres temesMedi ambientTransportConceptesEnergiaInnovacióInstitucionsAltresAltres operadorsTMBServeiBusAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

El nou lema corporatiu de TMB, 'A prop de tot' / Imatge: TMB

TMB estrena un nou lema corporatiu: 'A prop de tot'

Empresa
Logotip de TMB

TMB convoca 450 places per ampliar la borsa de personal de metro i bus per a l’estiu del 2027

Empresa
Noves incorporacions a Metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB suma 229 professionals de conducció a bus i 129 agents d’atenció al client a metro durant aquest estiu

Empresa
Un moment de la visita al Centre de Control de Metro / Font: Pep Herrero (TMB)

David Prat s’incorpora a TMB com a nou director de la xarxa de Metro

Empresa

Últimes notícies

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Chayanne al Palau Sant Jordi

Transport
Les noves pantalles digitals arriben a més del 50% de les estacions de les línies convencionals de la xarxa de metro / Foto: TMB

TMB prolongarà una hora el servei de metro per la final del mundial de futbol

Transport
Sota el lema "L'Orgull de les nostres vides. Fer anys, acompanyant-nos, és créixer", arrancava dissabte passat a les sis de la tarda la multitudinària desfilada de carrosses del Pride Barcelona 2023 / Fotos: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de mobilitat per a la Manifestació de l’Orgull LGTBI, a la qual participa activament TMB

Transport
Les entitats col·laboradores en la nova guia en lectura fàcil per viajar en metro / Foto: Pep Herrero  (TMB)

TMB presenta una nova guia en lectura fàcil per viatjar en metro

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons