Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. El conseller delegat participa en el congrés Green Gas Mobility Summit 2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
20.09.2021
Rosa Avis

El conseller delegat participa en el congrés Green Gas Mobility Summit 2021

Imatge
Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)
Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB / Foto: Pep Herrero (TMB)

Aquestes jornades semipresencials, que compten amb ponències, taules de treball i exposició de vehicles i equipaments, apleguen experts en gas natural i renovable per analitzar els reptes que planteja als transports la descarbonització i la millora de la qualitat de l’aire.

El conseller delegat de TMB, Gerardo Lertxundi, participa demà dimarts, 21 de setembre, a les 13.10 hores, en una de les conferències del congrés Green Gas Mobility Summit 2021. Aquest esdeveniment, organitzat per Gasnam i Neutral Transport, s’ha consolidat com una cita anual imprescindible que compta amb els principals líders i referents del sector dels gasos renovables. Al llarg de les dues jornades de durada, els dies 21 i 22, s’exposen les possibilitats que ofereixen el biogàs, l’hidrogen i el gas neutre per assolir el repte de la descarbonització als transports davant la necessitat imperiosa de millorar la qualitat de l’aire.

Moderats pel director de les revistes Viajeros i Transporte 3, Luis Gómez-Llorente, a més de Gerardo Lertxundi, conseller delegat de TMB, els altres participants en la ponència Reptes del transport de passatgers són Mateu Marcús Fiol, director gerent de l'EMT de Palma; Juan Ortiz Taboada, director gerent del Consorci de Transports de Saragossa, i Carlos Sierra, director dels serveis de transports de l'EMT de Madrid.

El Green Gas Mobility Summit és un congrés semipresencial que té lloc al recinte firal madrileny de La Nave, amb aforament reduït a l’interior, però amb una àmplia exposició de vehicles i equipaments de gas natural a l’exterior, així com presentacions virtuals a les quals es pot accedir via streaming. Compta amb més de mil assistents, més de 25 taules de treball i conferències i més de vuitanta ponents estatals i internacionals. La d’enguany és la cinquena edició.

Teniu més informació al web de Green Gas Mobility Summit.

Darrera modificació
20.09.2021
Tema
Empresa
  • Altres temesMedi ambientTransportConceptesEnergiaInnovacióInstitucionsAltresAltres operadorsTMBServeiBusAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Una de les més de 4.500 càmeres de videovigilància que hi ha a bord de tots els busos de la flota de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La col·laboració entre Mossos i TMB fa possible un macrodispositiu per detectar furts a la xarxa de bus

Empresa
Metro frenant a l'entrada d'una estació ./Foto: TMB

TMB registra el rècord de passatgers en un dia feiner amb més de 2,6 milions de viatges durant la diada de Sant Jordi

Empresa
Signatura conveni col·laboració entre TMB i FGC per UITP Hamburg / Foto: FGC

TMB i Ferrocarrils participaran conjuntament a la cimera de la UITP a Hamburg

Empresa
Imatge
Un dels visuals de la campanya amb treballadors de Metro amb motiu del Centenari / Foto: TMB

Empleats i empleades de TMB, models per un dia gràcies al Centenari de Metro

Empresa

Últimes notícies

Imatge
L'andana de l'estació de Passeig de Gràcia va viatjar als anys 20 el dia del 100 aniversari del Metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

'El viatge al passat' de Passeig de Gràcia L3 amb motiu del Centenari, finalista a un premi

Cultura i Oci
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per a l'11 de maig (Barça – Madrid)

Transport
Imatge
Neteja dels busos a TMB. /Foto: TMB

La neteja: element fonamental per garantir el màxim confort i higiene als usuaris dels busos de TMB

Societat
Imatge
Raquel Díaz Caro durant l'entrevista a Ràdio 4./Foto: TMB

La responsable de RSC de TMB presenta la cronoescalada del centenari a Ràdio 4

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons