Header Top menu
Comença la campanya de llançament de la marca EcoBus als vehicles verds de TMB
Aquesta setmana, coincidint amb la presentació dels nous busos elèctrics i híbrids de GNC, TMB estrena marca i nova imatge als vehicles que es mouen amb energies netes.
TMB llança, justament coincidint amb la presentació dels nous autobusos elèctrics, la campanya de comunicacióde la nova marca EcoBus, que donarà una imatge nova i substituirà la marca TMB Sostenible. L'acció comunicativa per donar a conèixer aquesta nova identificació als vehicles ambientalment avançats compta amb una pàgina monogràfica al web de TMB, bàner, vídeos, missatges a les xarxes socials, cartells i anuncis als mitjans.
Amb el cel en diferents tonalitats com a destacat protagonista, el lema principal de la campanya és “Els busos que pensen en el planeta”. Els missatges destaquen el full de ruta de l’adopció d’energies verdes, amb el 100% d’incorporacions a la flota de vehicles nets i el 62% d’emissió zero en el període 2021-2024 o l’adopció de la pila d’hidrogen d’emissió zero, amb la contractació de vuit unitats estàndard i l’adjudicació del subministrament d’hidrogen verd mitjançant la que serà primera planta per a ús públic a Espanya.
La nova marca i imatge EcoBus vol posar en valor la clara aposta de TMB per la descarbonització dels seus autobusos, en una continua compra ecològica de material mòbil i electrificació progressiva per ambientalitzar i modernitzar el servei d’autobusos de Barcelona i posicionar la ciutat a l’avantguarda d’Europa els baixos nivells d’emissions de gasos i partícules nocives al medi ambient.
- Altres temesMedi ambientConceptesComunicacióEnergiaMedi ambientInstitucionsTMBServeiBusAnys2021