Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Comença La Campanya de Llançament de La Marca EcoBus Als Vehicles Verds de TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
10.06.2021
Rosa Avis

Comença la campanya de llançament de la marca EcoBus als vehicles verds de TMB

Imatge
Cartell amb la nova marca i imatge EcoBus a la presentació dels 69 nous autobusos ecològics de TMB. Foto: Miguel Ángel Cuartero
Cartell amb la nova marca i imatge EcoBus a la presentació dels 69 nous autobusos ecològics de TMB. Foto: Miguel Ángel Cuartero
< >Cartell amb la nova marca i imatge EcoBus a la presentació dels 69 nous autobusos ecològics de TMB. Foto: Miguel Ángel Cuartero
Cartell amb la nova marca i imatge EcoBus a la presentació dels 69 nous autobusos ecològics de TMB. Foto: Miguel Ángel Cuartero

Aquesta setmana, coincidint amb la presentació dels nous busos elèctrics i híbrids de GNC, TMB estrena marca i nova imatge als vehicles que es mouen amb energies netes.

TMB llança, justament coincidint amb la presentació dels nous autobusos elèctrics, la campanya de comunicacióde la nova marca EcoBus, que donarà una imatge nova i substituirà la marca TMB Sostenible. L'acció comunicativa per donar a conèixer aquesta nova identificació als vehicles ambientalment avançats compta amb una pàgina monogràfica al web de TMB, bàner, vídeos, missatges a les xarxes socials, cartells i anuncis als mitjans.

Amb el cel en diferents tonalitats com a destacat protagonista, el lema principal de la campanya és “Els busos que pensen en el planeta”. Els missatges destaquen el full de ruta de l’adopció d’energies verdes, amb el 100% d’incorporacions a la flota de vehicles nets i el 62% d’emissió zero en el període 2021-2024 o l’adopció de la pila d’hidrogen d’emissió zero, amb la contractació de vuit unitats estàndard i l’adjudicació del subministrament d’hidrogen verd mitjançant la que serà primera planta per a ús públic a Espanya.

La nova marca i imatge EcoBus vol posar en valor la clara aposta de TMB per la descarbonització dels seus autobusos, en una continua compra ecològica de material mòbil i electrificació progressiva per ambientalitzar i modernitzar el servei d’autobusos de Barcelona i posicionar la ciutat a l’avantguarda d’Europa els baixos nivells d’emissions de gasos i partícules nocives al medi ambient.

Darrera modificació
10.06.2021
Tema
Empresa
  • Altres temesMedi ambientConceptesComunicacióEnergiaMedi ambientInstitucionsTMBServeiBusAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • TMB incorpora 69 nous autobusos ecològics: 39 articulats de 18 metres i 30 de 12 metres

Contingut relacionat

Imatge
Foto de família de la trobada de la segona edició del programa de mentoring femení de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Finalitza la segona edició del programa de mentoria per a les dones professionals de TMB

Empresa
Imatge
Premi Municipi gran / Foto: AMB

TMB rep el Premi Internacional de Mobilitat per la gestió de l’AMBici

Empresa
Cinquè aniversari del Centre TMB Salut. / Autor: Aleix Bonet

TMB referma el seu compromís amb la salut i el benestar de les persones treballadores en el cinquè aniversari del Centre TMB Salut

Empresa

Les principals dades de tots els actes de la celebració del Centenari, al descobert

Empresa
Third-party content

Últimes notícies

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Twice al Palau Sant Jordi

Transport
Un bus turístic vinilat a la seva sortida de l'Spotify Camp Nou / Foto: Pep Herrero (TMB)

Recomanacions de transport públic per a la celebració del títol de Lliga del Barça

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert d’Eric Clapton al Palau Sant Jordi

Transport
Una imatge de l'anterior edició de la cursa / Foto: Web Cursa El Corte Inglés

Afectacions a les línies de bus per la Cursa El Corte Inglés

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons