Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Empresa
  3. Els Cinc Vídeos Més Vistos del Canal de TMB a YouTube El 2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
18.01.2022
Redacció

Els cinc vídeos més vistos del canal de TMB a YouTube el 2021

Imatge
Escena culminant del vídeo 'TMB és el que ens mou'
Escena culminant del vídeo 'TMB és el que ens mou'
< >Escena culminant del vídeo 'TMB és el que ens mou'

El canvi d'any és moment per fer llistes: d'èxits, d'assumptes pendents, de records, de bons propòsits... Aquesta és la dels vídeos amb més visualitzacions entre els publicats el 2021 al canal de TMB a YouTube (al qual recomanem que us subscriviu si encara no ho heu fet).

Amb el número 1, sense discussió possible, el clip musical TMB és el que ens mou (100 anys de Bus), creat pels empleats de TMB abans de les festes de Nadal i Cap d’Any per oferir a la ciutadania un missatge de confiança i optimisme davant la “nova normalitat” que s’entreveu entre onades de la pandèmia. Així el vam presentar en aquest portal fa cosa d'un mes, i des d'aleshores acumula més de 17.000 visites. Per entendre la complexitat de la producció, en què van participar més de 500 persones, val la pena veure'n el making of.  

També poc abans de Nadal vam publicar el número 2, TMB et felicita el Nadal i homenatja els cent anys de la xarxa de bus, amb prou feines 20 segons de postal amb la imatge de l'emblemàtic Tilling Stevens i la música de Jingle Bells a ritme de ragtime. S'acosta a les 5.500 visualitzacions.

En tercer lloc, trobem el videoreportatge Simulador de línies convencional, o com fer pràctiques de conducció com en un videojoc, una meravella tecnològica que inclou realitat virtual per millorar la preparació dels agents d'atenció al client i dels motoristes de Metro sense haver d'utilitzar trens de la flota activa. Ho vam explicar aquí l'abril de l'any passat. Ha rebut 3.700 visites.

Els llocs quart i cinquè estan ocupats per dos clips sobre la nova estació de metro d'Ernest Lluch, de la línia 5, inaugurada el juliol del 2021. Un pertany a la campanya de difusió de l'estrena, subscrita per TMB i la Generalitat, i l'altre té format de vídeo documental sense locució. Han recollit 3.100 i 2.700 visites respectivament.

Darrera modificació
18.01.2022
Tema
Empresa
  • ConceptesComunicacióInternetInstitucionsTMBAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Presentació de l'exposició inmersiva del Centenari de la Xarxa de Metro. /FOTO: M.A.Cuartero (TMB)

Més de 100.000 persones han participat en les activitats programades per celebrar el Centenari de Metro

Empresa
Imatge "Un viatge immersiu" / Font: TMB

Obertes les inscripcions per a l’exposició immersiva de la història del metro de Barcelona

Empresa
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant l'acte de presentació de La botiga de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB estrena una nova botiga física a l’estació de metro de Sagrada Família

Empresa
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa

Últimes notícies

Cavalcada 2024. /Foto: Pep Herrero (TMB)

Transport públic per a la Cavalcada de Reis de Barcelona 2026

Transport
Cotxeres de Sant Genís. /Foto: TMB

Finalitzades les obres d’ampliació dels tallers i cotxeres de Sant Genís de l’L3

Transport
Passatgers en un enllaç de metro / Foto: Pep Herrero (2008)

TMB tanca l’any de celebració del Centenari del metro amb nous rècords de passatge

Transport
Imatge
Plaça de Sants L5 /Foto: TMB

Adjudicades les obres d'adaptació de l'estació de l'L5 de plaça de Sants

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons