Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Els Transports de TMB T'obren La Porta a Un Cap de Setmana Ple de Llum
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
16.02.2018
Marta Espinosa

Els transports de TMB t'obren la porta a un cap de setmana ple de llum

Imatge
La línia 4 de metro et porta al festival Llum BCN al Poblenou / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
La línia 4 de metro et porta al festival Llum BCN al Poblenou / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >La línia 4 de metro et porta al festival Llum BCN al Poblenou / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
La línia 4 de metro et porta al festival Llum BCN al Poblenou / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El Poblenou acull entre els dies 16 i 18 el festival Llum BCN 2018. Dues estacions de la línia 4 de metro contenen tota la informació per gaudir-ne.

TMB col·labora amb la setena edició del Llum BCN informant els usuaris del metro sobre com poden arribar als diferents llocs on es desenvolupa el festival. Els vestíbuls de les estacions de metro de la línia groga Bogatell i Llacuna, ubicades al barri del Poblenou, i per tant les més properes, anuncien en vinils de gran format les diferents activitats i espais col·laboradors on tenen lloc les activitats que programa el festival lumínic. A més, les pantalles del MouTV ubicades a les estacions i trens també emeten aquest dies un espot promocional del festival.   

 

Imatge
Les estacions de Bogatell i Llacuna llueixen vinils amb la informació del Llum BCN 2018 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

 


Del 16 al 18 de febrer el barri del Poblenou s'omple de projeccions, mappings, il·luminacions artístiques i instal·lacions que tenen com a fil conductor el poder de la llum. És el festival Llum BCN, organitzat per l'Ajuntament de Barcelona i Barcelona Cultura, que enguany canvia d'ubicació i centra tot el seu potencial en aquest barri mariner. Un territori amb una fesomia molt particular, un passat industrial, i que ara viu un intens procés de transformació per convertir-se en un nou districte tecnològic, d'innovació i de creació.

 

El Llum BCN 2018 duplica el nombre d'espectacles i instal·lacions d'artistes de prestigi nacional i internacional, sense deixar de banda l'aposta per l'experimentació i la innovació dels alumnes de les escoles d'art, disseny, il·luminació i arquitectura de la ciutat. Enguany, el festival compta amb la presència de l'artista convidada Monique Savoie, fundadora de la prestigiosa Société des Arts Technologiques (SAT) de Mont-real.

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInfraestructuraEstacióInstitucionsAjuntamentTMBLlocsBarcelonaBogatellLlacunaServeiBusMetroAnys2018
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge de l'exposició de busos clàssics a Passeig de Gràcia / Foto: TMB

El Passeig de Gràcia es converteix per primer cop en el gran aparador de la història de l’autobús a Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Vista del port de Barcelona / Pep Herrero

TMB connecta la ciutadania amb els més de 500 refugis climàtics de la ciutat

Cultura i Oci
Imatge
L'L5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok / Imatge: TMB

La línia 5 és la línia de metro preferida dels usuaris i usuàries de TikTok

Cultura i Oci
Imatge
La banda tribut God Save The Queen en un moment de la seva actuació a l'estació d'Universitat / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Tribut musical a Queen al metro de Barcelona

Cultura i Oci

Últimes notícies

La Cursa de la Mercè 2024 se celebra diumenge 29 de setembre / Foto: Web Cursa de la Mercè

Afectacions a les línies d’autobusos per la Cursa de la Mercè 2026

Transport
Imatge
Estació AMBici a Sant Joan Despí. /Foto: AMB

Impuls de l'AMBici amb noves promocions durant la Setmana de la Mobilitat

Transport
Imatge
Serveis solidaris de bus. /Foto: TMB

Els conductors solidaris de TMB faciliten la mobilitat durant la primera trobada esportiva de centres de rehabilitació funcional

Societat
Imatge
Marc Sánchez, tècnic d'adquisició de nova flota de TMB, entrevistat per Onda Cero a l'interior del minibús elèctric Yutong / Foto: Marta Espinosa (TMB)

Onda Cero entrevista Marc Sánchez a bord del minibús elèctric que ha incorporat recentment TMB

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons