Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Cultura i Oci
  3. Schwarzenegger ressalta la sostenibilitat del metro de Barcelona com a exemple
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.09.2019
Oriol Pàmies

Schwarzenegger ressalta la sostenibilitat del metro de Barcelona com a exemple

Imatge
L'actor en un moment del viatge que va fer en metro fins a l'estació de Foc de la L10S / Foto: Pep Herrero (TMB)
L'actor en un moment del viatge que va fer en metro fins a l'estació de Foc de la L10S / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >L'actor en un moment del viatge que va fer en metro fins a l'estació de Foc de la L10S / Foto: Pep Herrero (TMB)
L'actor en un moment del viatge que va fer en metro fins a l'estació de Foc de la L10S / Foto: Pep Herrero (TMB)

L'actor va conèixer dissabte el taller de la ZAL i es va desplaçar en un tren automàtic fins a l'estació Foc de línia 10 Sud. "És un model per a tot el món", va assegurar.

L'actor i exgovernador de Califòrnia, Arnold Schwarzenegger, ha conegut com a passatger VIP la L10 Sud aquest dissabte i no ha dubtat a recomanar a través dels mitjans de comunicació que totes les ciutats adoptin sistemes edficients i sostenibles de transport col·lectiu. Va destacar especialment que la xarxa de metro de Barcelona es mogui íntegrament amb energia de fonts renovables. La seva presència s'emmarcava dins de l'esdeveniment multiesportiu que porta el seu nom, l'Arnold Classic Europe, que es va celebrar el passat cap de setmana a Fira Barcelona Gran Via.

Abans del recorregut en metro fins a l'estació Foc de la L10 Sud, propera al recinte firal, l'actor va visitar els tallers i la cotxera de les línies automàtiques 9 i 10 de metro, al carrer A del polígon de la Zona Franca. Al recinte i durant el trajecte, Jordi Mitjà, director de l'àrea operativa, li va fer una explicació sobre el funcionament del metro.

El JoTMBé va oferir als guanyadors d'una promoció l'oportunitat de participar a l'Arnold Classic Europe, l'esdeveniment multiesportiu més gran d'Europa.

Imatge
Arnold va visitar la cotxera que allotja les línies automàtiques del metro de Barcleona a la Zona Franca / Foto: Pep Herrero (TMB)

Schwarzenegger va destacar el metro de Barcelona como un model a seguir por la seva contribució a favor del medi ambient / Foto: Pep Herrero (TMB)

Darrera modificació
23.09.2019
Tema
Cultura i Oci
  • ConceptesCulturalInstitucionsAltresTMBLlocsFocTallerServeiL10MetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
El cantant Lildami actuant al metro de Barcelona en el marc del festival Maleducats / Foto: Pep Herrero (TMB)

Lildami sorprèn els usuaris del metro amb un petit concert amb cançons del seu nou disc

Cultura i Oci
Imatge
Moment de la visita institucional a l'exposició 'Maria Canals, un Concurs amb ànima' a l'Espai Mercè Sala / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Exposició commemorativa al metro dedicada al Concurs Internacional de piano Maria Canals

Cultura i Oci
Imatge
Llibre de 'La dona treballadora al Metro de Barcelona' / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Per la diada de Sant Jordi gaudeix dels llibres del Centenari del Metro

Cultura i Oci
Dos membres del JoTMBé juguen un partit de tenis virtual a l'estació de metro d'Universitat / Foto: Pep Herrero (TMB)

Un campionat virtual de tenis porta l’emoció del Barcelona Open Banc Sabadell - 72è Trofeu Conde de Godó al metro

Cultura i Oci

Últimes notícies

Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 11 de maig (Barça – Madrid)

Transport
Imatge
Raquel Díaz Caro durant l'entrevista a Ràdio 4./Foto: TMB

La responsable de RSC de TMB presenta la cronoescalada del centenari a Ràdio 4

En xarxa
Third-party content
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa El Corte Inglés

Afectacions a les línies de bus per la Cursa El Corte Inglés

Transport
Línia V19. /Foto: Pep Herrero (TMB)

El reforç de la línia V19 els dissabtes i festius redueix en més d’un 40% les alarmes per acumulacions de passatge

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons