Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. #TMBrecomana Col·laborar Amb La Marató de 3Cat Dedicada Al Càncer
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
11.12.2025
Marta Espinosa

#TMBrecomana col·laborar amb La Marató de 3Cat dedicada al càncer

Imatge
'Detectem-ho. Arreglem-ho' el lema de La Marató de TV3 2025 / Imatge: La Marató de TV3
'Detectem-ho. Arreglem-ho' el lema de La Marató de TV3 2025 / Imatge: La Marató de TV3
< >'Detectem-ho. Arreglem-ho' el lema de La Marató de TV3 2025 / Imatge: La Marató de TV3

🙌 Fes el teu donatiu: https://t.co/1USdVehuJr
💪 Fes equip amb #LaMarató3Cat

🚨 Ja pots fer créixer el marcador de La Marató 🫶 pic.twitter.com/d6Yg5p1flU

— La Marató de 3Cat (@la_marato) November 26, 2025

Vist a la xarxa
Fes el teu donatiu a La Marató de TV3 2025 pel càncer

Aquest diumenge, 14 de desembre, arriba la tradicional cita solidària de la televisió catalana, arriba la 34a edició de La Marató de 3Cat que enguany recaptarà fons per lluitar contra el càncer, una malaltia que té un profund impacte social i que encara planteja molts reptes en la recerca. Ramon Pellicer presentarà en solitari el maratonià programa benèfic, que cada any es dedica a una malaltia i recull donatius per impulsar la investigació.

Fer un donatiu és molt fàcil i es pot fer de diferents maneres: per internet, per bizum al 33333 o bé per transferència bancària. Només el dia de La Marató, diumenge, 14 de desembre, es podrà fer trucant per telèfon, al 900 21 50 50. 

'Detectem-ho. Arreglem-ho'

La Marató del 2025 dedicarà la seva capacitat de sensibilització i mobilització al càncer, per tots els reptes que encara planteja la malaltia. D'una banda, contribuirà a conscienciar sobre tot el que està a l'abast de la ciutadania per prevenir-la i detectar-la a temps i, de l'altra, destinarà recursos a la recerca oncològica de Catalunya, un sector punter en l'àmbit internacional que podrà aportar avenços tangibles en la qualitat i l'esperança de vida de les persones afectades. 

Sota el lema Detectem-ho. Arreglem-ho la iniciativa solidària dedicarà els diners recaptats a la divulgació i l'impuls de la recerca en càncer, una de les principals causes de mort a Catalunya i a tot el món. El 2024, a Catalunya van morir 17.000 persones per aquesta patologia (46 persones cada dia i dues cada hora) i se'n van diagnosticar 45.600 casos nous, segons dades del Departament de Salut. Tot i que gràcies a la recerca s'ha avançat molt en la supervivència de les persones afectades, també n'ha crescut la incidència. La comunitat científica pronostica que durant el 2025 els casos de la malaltia augmentaran un 3,29%. Aquesta és una tendència creixent des de fa anys que s'explica per l'increment de l'esperança de vida i els tipus d'hàbits de la societat.

Des del 1992, La Marató ha recaptat més de 257 milions d'euros, ha finançat 1.084 projectes de recerca i gairebé 11.800 investigadors se n'han beneficiat per a portar a terme els seus estudis.

TMB hi col·labora fent difusió de la campanya.

Darrera modificació
11.12.2025
Tema
En xarxa
  • ConceptesRSCSalutInstitucionsAltresTMBAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Basté i Roures viatjant en un Bus del Barri, en un moment de l'entrevista / Foto: Captura del programa 'Pla Seqüència'

Un minibús de TMB, acull la conversa de Jordi Basté i Jaume Roures al 'Pla Seqüència'

En xarxa
Imatge
El programa Connectats des de El Prat Estació. /Foto: TMB

El Prat-Estació acull el programa de ràdio "Connectats" amb la presència del conseller delegat de TMB, Xavier Flores

En xarxa
Third-party content
Imatge
Estació Colosseo del metro de Roma. /FOTO: ANGELES GIMÉNEZ (TMB)

Roma uneix història i enginyeria amb l’entrada en servei de l’estació Colosseo de la línia C de metro

En xarxa
Imatge
Imatge de l'entrevista / Font:  programa "Bon dia, Barcelona" Betevé

El programa "Bon dia, Barcelona" de Betevé entrevista a Xavier Flores

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

Usuaris esperant el tren a l'andana de l'estació d'Unviersitat de la L1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB registra la màxima satisfacció dels usuaris en l’any amb major passatge

Transport
Assistents al MWC a l'estació de Fira de la línia 9 Sud / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB reforça el transport públic per al Mobile World Congress 2026, del 2 al 5 de març

Transport
Imatge
Guinardó (San Quintín) era el nom inicial de l'estació Guinardó / Hospital de Sant Pau, aquí el dia de la inauguració el 1974 / Foto: Arxiu Fundació TMB

Les línies del metro de Barcelona: dels números romans a la numeració aràbiga

Història
Imatge
Nou vestíbul al DHUB. /Foto: TMB

Aquest estiu començaran les obres per completar la remodelació del vestíbul de l'estació Glòries de metro

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons