Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Idees Per Practicar 'mindfulness' Al Metro
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
25.04.2017
Redacció

Idees per practicar 'mindfulness' al metro

Imatge
Il·lustració de Sam Kalda sobre com practicar 'mindfulness' al metro
Il·lustració de Sam Kalda sobre com practicar 'mindfulness' al metro
< >Il·lustració de Sam Kalda sobre com practicar 'mindfulness' al metro
Il·lustració de Sam Kalda sobre com practicar 'mindfulness' al metro

Meditation for Real Life: How to Be Mindful on the Subway. https://t.co/cnyGo3bqaO

— NYT (@NYT) 8 de març de 2017
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

El mindfulness o atenció conscient és molt present actualment a la nostra societat: institucions i empreses subvencionen cursos als seus treballadors. Tal com explica Aura Costa, formadora de mindfulness, la pràctica continuada permet reduir i gestionar l'estrès o l'ansietat, millorar el nivell de benestar, les relacions personals, la gestió de les emocions (incloent pensaments negatius) o incrementar la capacitat de concentració, entre altres avantatges, a més d'aprendre a viure el moment present amb atenció plena, sense judici i amb curiositat.

Aquestes pràctiques es fan sovint en entorns tranquils. Jonathan Kaplan, director del SoHo CBT + Mindfulness Center, però, va escriure un llibre, Urban Mindfulness, per a la pràctica en entorns urbans, com el metro. David Gelles, periodista del New York Times, ha recollit alguna d'aquestes pràctiques a How to be Mindful on the Subway.

Kaplan proposa focalitzar la pràctica en les persones que tens al voltant quan viatges en el suburbà, en lloc de concentrar-te en la pròpia respiració o les sensacions corporals. Sentir els altres amb un esperit amigable per transformar el viatge en una experiència agradable i lliure d'estrès i connectats a les persones que ens envolten.

L'autor, a més, té una proposta d'exercicis específics per practicar al metro, ja sigui quan vas assegut, dret o fins i tot si l'has perdut.

Darrera modificació
25.04.2017
Tema
En xarxa
  • LlocsDe tot arreuAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge
Els dos vehicles del Barcelona Bus Turístic que van paticipar a la rua. /FOTO: M.A. Salgado (TMB)

Els conductors del Bus Turístic posen la veu a Cat Ràdio durant la rua de campions

En xarxa
Third-party content
Imatge
Roque López al volant del bus / Foto: cedida

El testimoni de Roque López, conductor de bus, a les edicions digitals de La Vanguardia i RAC1

En xarxa
Third-party content
Imatge
Love Cam durant la Diada de Sant Jordi. /Foto: M.A. CUARTERO (TMB)

La Love Cam de TMB i el punt de llibre T-estimo protagonitzen la Diada de Sant Jordi al transport públic

En xarxa
Third-party content
Imatge
Un moment de l'entrevista a Carole Rodríguez / Frame: betevé

El programa “bàsics” de Betevé visita La Botiga de TMB

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

La directora de l'àrea per a les persones, Nazaret González, rep el guardó. /Foto: TMB

TMB rep un reconeixement com a empresa saludable i sostenible per la seva gestió del benestar laboral

Societat
La Sagrada Família al Barcelona Night Tour. /Foto: TMB

TMB reforça la seva xarxa de transport públic per facilitar la mobilitat durant la visita del Papa Lleó XIV a Barcelona

Transport
Visual de la segona fase de la campanya 'Posa't a la meva pell, no al meu lloc' de TMB i l'IMPD / Imatge: TMB

TMB i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat impulsen una nova campanya sobre l’ús correcte dels espais reservats al transport públic

Empresa
Imatge
Un moment de la representació / Font: TMB

TMB tanca el Mes de la Diversitat amb l’obra de teatre interactiu “La Sala d’Espera” al metro d'Universitat

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons