Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Celebrem Sant Jordi Amb Els Autors de Les Millors Històries del 18è Concurs de Relats Curts de TMB
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
23.04.2025
Marta Espinosa

Celebrem Sant Jordi amb els autors de les millors històries del 18è Concurs de Relats Curts de TMB

Imatge
El 18è Concurs de Relats Curts de TMB es va celebrar el passat 9 d'abril a la biblioteca Jaume Fuster de Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
El 18è Concurs de Relats Curts de TMB es va celebrar el passat 9 d'abril a la biblioteca Jaume Fuster de Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >El 18è Concurs de Relats Curts de TMB es va celebrar el passat 9 d'abril a la biblioteca Jaume Fuster de Barcelona / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Us deixem el videoresum de la gala d'entrega de premis del certamen literari d'aquesta edició especial dedicada al Centenari de Metro. 

Avui, diada de Sant Jordi, festa de la rosa i el llibre, aprofitem per recordar l'acte de lliurament dels premis de la 18a edició del Concurs de Relats Curts de TMB, que va tenir lloc el passat 9 d'abril. L'auditori de la biblioteca Jaume Fuster de Barcelona va ser l'escenari de l'entrega dels guardons als premiats i premiades de les categories del certamen literari de TMB: Relat Lliure, Relat Escolar, TuitRelat, InstaRelat i la categoria interna Relat Lliure Personal de TMB. 

Els guanyadors i guanyadores van llegir les seves històries dalt de l'escenari, emocionats i agraïts de poder compartir amb tots els assistents els seus textos, mereixedors del màxim reconeixement del concurs: ser els millors d'entre els 1.628 relats participants. Hem inclòs un extracte d'aquestes lectures per part dels mateixos autors en el moment de saber-se guanyadors.

Us deixem l'enllaç directe al vídeo i aprofitem per desitjar-vos una bona diada de Sant Jordi!  

Darrera modificació
23.04.2025
Tema
En xarxa
  • ConceptesCulturalParticipacióUsuarisInstitucionsAltresTMBServeiMetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Coneix les històries finalistes del 18è Concurs de Relats Curts de TMB

  • El 18è Concurs de Relats Curts de TMB commemora el Centenari de Metro

  • Participa en el 18è Concurs de Relats Curts de TMB dedicat als 100 anys del Metro

Contingut relacionat

Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
El primer dels nous trens que arriben per la nova línia de Sidney /Foto: SIDNEY METRO

El metro de Sidney rep el primer dels 12 trens destinats a la nova línia que connectarà amb l’aeroport

En xarxa
Third-party content
Imatge
Un moment de la seva feina al taller / Foto: Jaume Vidal Rubio (La Vanguardia)

Marta Romero: la feina invisible d'una operària de taller del metro

En xarxa
Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa

Últimes notícies

Imatge
Placa de formigó a via general per evitar vibracions / Autor: P.H.

Fotogaleria: Descobreix com avancen les obres de millora de l'L1

Transport
Gallery
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona

TMB posa en marxa un nou servei de bus perimetral a l’Spotify Camp Nou

Transport
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, en un moment de la visita a les obres de la L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de l’L1 de metro encaren la recta final i el servei entre Florida i Plaça de Sants es restablirà el 29 d’agost

Transport
Imatge
Clausura oficial de l'antic funicular de Montjuïc. / Autor: Arxiu TMB

L'herència del 92: La revolució global que va transformar el transport metropolità

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons