Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. En Xarxa
  3. Els 101 Anys D’història del Transport Públic de Palma
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
30.06.2017
Redacció

Els 101 anys d’història del transport públic de Palma

Imatge
Aquest 1 de juliol l'EMT de Palma celebra els 101 anys del transport públic a la ciutat / Foto: EMT Palma
Aquest 1 de juliol l'EMT de Palma celebra els 101 anys del transport públic a la ciutat / Foto: EMT Palma
< >Aquest 1 de juliol l'EMT de Palma celebra els 101 anys del transport públic a la ciutat / Foto: EMT Palma
Aquest 1 de juliol l'EMT de Palma celebra els 101 anys del transport públic a la ciutat / Foto: EMT Palma

Vist a la xarxa
Veure el contingut original

Fa pocs dies ens fèiem ressò al nostre portal de notícies de les celebracions del 70è aniversari de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) de Madrid. Des del 30 de juny de l'any passat fins al juliol d'aquest, l'EMT de Palma està celebrant els 100 anys de l'establiment del transport públic modern a la capital mallorquina. Aquest 1 de juliol farà 101 anys que el primer tramvia elèctric va circular per Palma i va transformar per sempre la seva mobilitat urbana.

El 30 de juny de l'any passat van començar les diferents activitats per commemorar el centenari del transport públic de la ciutat. Entre els actes culturals i educatius oferts destaquen l'exposició del tramvia històric, l'audiovisual amb motiu de l'històric primer segle del transport públic, concursos de relats breus i una volta ciclista pels trajectes de l'antic tramvia.

L'Ajuntament de Palma, juntament amb l'EMT, ha aprofitat les celebracions d'aquest esdeveniment per posar el focus en el transport públic de la ciutat durant tot l'any, amb diverses accions i esdeveniments culturals, formatius, esportius i de debat social sobre la mobilitat del futur. Un exemple és el 24è Congrés Nacional de Transport Urbà i Metropolità a Palma, organitzat per l'Associació d'Empreses Gestores de Transports Col·lectius Urbans (ATUC), en col·laboració amb l'EMT. Els dies 1 i 2 de juny hi van participar uns 250 responsables d'empreses operadores de transport urbà, entre les quals TMB, del qual ja vam informar al nostre portal de notícies.

Darrera modificació
30.06.2017
Tema
En xarxa
  • InstitucionsAltres operadorsLlocsDe tot arreuAnys2017
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • El congrés d’ATUC subratlla el vincle entre transport públic i qualitat urbana

Contingut relacionat

Imatge
Les guanyadores de les darreres edicions del Concurs de Relats Curts i del festival Subtravelling, al metro / Foto: TMB

El projecte cultural de TMB, protagonista al programa Via 15 de La Xarxa

En xarxa
Imatge
Presentació de la nova compra de material del metro de Nova York /Foto: Marc A. Hermann / MTA

L’Autoritat del Transport de Nova York prepara la comanda de material mòbil més gran de la seva historia

En xarxa
Imatge
Els dos vehicles del Barcelona Bus Turístic que van paticipar a la rua. /FOTO: M.A. Salgado (TMB)

Els conductors del Bus Turístic posen la veu a Cat Ràdio durant la rua de campions

En xarxa
Third-party content
Imatge
Roque López al volant del bus / Foto: cedida

El testimoni de Roque López, conductor de bus, a les edicions digitals de La Vanguardia i RAC1

En xarxa
Third-party content

Últimes notícies

Estació L9 Nord. /Foto: TMB

Els treballs al macropou de l’L9/10 Nord obliguen a tallar el servei entre La Sagrera i Onze de Setembre des de dijous

Transport
Entrega de la recaptació a AFANOC. /Foto: TMB

La cronoescalada solidària al metro recapta més de 30.000 euros per col·laborar amb les famílies d’infants i joves amb càncer

Societat
Un moment de la visita al Centre de Control de Metro / Font: Pep Herrero (TMB)

David Prat s’incorpora a TMB com a nou director de la xarxa de Metro

Empresa
Imatge genèrica Sant Joan / Font: TMB

Per la revetlla de Sant Joan TMB reforçarà el servei de metro que funcionarà 43 hores sense interrupció

Transport

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons