Header Top menu
Els usuaris dels Punts TMB els valoren prop de l'excel·lent
Un estudi de satisfacció de la companyia revela que els usuaris estan contents amb els Punts TMB d'informació i atenció al ciutadà, i els puntuen amb un 8,86 sobre 10. El tracte i l'amabilitat del personal és el més valorat.
A la xarxa de metro hi ha tres Punts TMB d'informació i atenció, situats a les estacions de metro de Diagonal, La Sagrera i Universitat, on l'usuari pot rebre atenció personalitzada d'allò que necessiti. Segons un estudi recent de l'empresa, aquest servei és ben valorat pels usuaris que habitualment els visiten. La qualificació global és de 8,86 punts sobre 10.
Allò que més s'aprecia, segons l'enquesta, és el tracte i l'amabilitat del personal, seguit del temps en la resolució de la consulta i del temps d'espera. En aquest sentit, el 88% dels enquestats va declarar que havia resolt el problema que tenia.
El motiu majoritari per acudir als Punts TMB és el de comprar un títol de transport. El segueixen la necessitat de bescanviar un títol defectuós i sol·licitar informació.
Finalment, l'enquesta també reflecteix que s'ha d'intesificar la informació sobre l'existència dels canals digitals, ja que encara són poc coneguts per la majoria dels usuaris. Només un de cada tres usuaris sabia que el motiu de la seva visita el podia resoldre per internet.
Dos de cada tres visitants al Punt TMB d’Universitat han agafat el tiquet al dispensador (Qmatic) i valoren aquest sistema de gestió de la cua amb un excel·lent, un 9,12. Aviat aquest sistema s'implementarà també al Punt TMB de Diagonal.
L'estudi es basa en una mostra de 1.022 persones entrevistades a la sortida d'un Punt TMB, del 26 al 28 d'octubre passat, representatives del conjunt d'usuaris diaris. L'error màxim s'estima en el 2,9%.
- ConceptesAtenció al clientInstitucionsTMBLlocsPunt TMBAnys2015