Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Els Usuaris Dels Punts TMB Els Valoren Prop de L'excel·lent
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.12.2015
Marta Franco

Els usuaris dels Punts TMB els valoren prop de l'excel·lent

Imatge
Punt TMB d'atenció / Foto:Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Punt TMB d'atenció / Foto:Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Punt TMB d'atenció / Foto:Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Punt TMB d'atenció / Foto:Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un estudi de satisfacció de la companyia revela que els usuaris estan contents amb els Punts TMB d'informació i atenció al ciutadà, i els puntuen amb un 8,86 sobre 10. El tracte i l'amabilitat del personal és el més valorat.

A la xarxa de metro hi ha tres Punts TMB d'informació i atenció, situats a les estacions de metro de Diagonal, La Sagrera i Universitat, on l'usuari pot rebre atenció personalitzada d'allò que necessiti. Segons un estudi recent de l'empresa, aquest servei és ben valorat pels usuaris que habitualment els visiten. La qualificació global és de 8,86 punts sobre 10. 

Allò que més s'aprecia, segons l'enquesta, és el tracte i l'amabilitat del personal, seguit del temps en la resolució de la consulta i del temps d'espera. En aquest sentit, el 88% dels enquestats va declarar que havia resolt el problema que tenia. 

El motiu majoritari per acudir als Punts TMB és el de comprar un títol de transport. El segueixen la necessitat de bescanviar un títol defectuós i sol·licitar informació.

Finalment, l'enquesta també reflecteix que s'ha d'intesificar la informació sobre l'existència dels canals digitals, ja que encara són poc coneguts per la majoria dels usuaris. Només un de cada tres usuaris sabia que el motiu de la seva visita el podia resoldre per internet.

Dos de cada tres visitants al Punt TMB d’Universitat han agafat el tiquet al dispensador (Qmatic) i valoren aquest sistema de gestió de la cua amb un excel·lent, un 9,12. Aviat aquest sistema s'implementarà també al Punt TMB de Diagonal. 

L'estudi es basa en una mostra de 1.022 persones entrevistades a la sortida d'un Punt TMB, del 26 al 28 d'octubre passat, representatives del conjunt d'usuaris diaris. L'error màxim s'estima en el 2,9%.

Darrera modificació
12.06.2020
Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientInstitucionsTMBLlocsPunt TMBAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Ciutadella Vila Olímpica. /Foto: TMB

L’estació de Ciutadella / Vila Olímpica de l’L4 del metro estrena tres nous ascensors i ja és totalment accessible

Transport
Dos tècnics de TMB netejant un tren a l'àrea de rentat de grafitis / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

El vandalisme ferroviari provoca una despesa de gairebé 6 milions d’euros des de 2020 i va afectar més de 350 trens al 2024

Transport
Imatge de la darrera edició de la Cursa Jean Bouin el passat 2024 / Foto: Web Cursa Jean Bouin

Línies d’autobusos afectades per l’edició 102 de la cursa Allianz Jean Bouin

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts d’Antonio Orozco al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Estació de Mont San Angelo. /Foto: REGIONE CAMPANIA

El metro de Nàpols torna a situar una estació als llibres d’art

En xarxa
Mural de TMB i Eurofirms a l'estació d'Arc de Triomf (L1) / Pep Herrero

Doble acció de TMB per unir esforços per sensibilitzar sobre el civisme i la inclusió laboral de les persones amb discapacitat

Empresa
Imatge
Detall del cartell del departament de Salut que commemora el Dia mundial de la sida 2025 / Imatge: Dept. Salut

TMB se suma un any més al manifest que commemora el Dia mundial de la Sida

Societat
Imatge
La Farinera del Clot exposa cinc sèries emblemàtiques del metro de Barcelona / Font: M. A. Cuartero (TMB)

Cent anys d'història del metro de Barcelona al Centre Cultural La Farinera del Clot

Cultura i Oci
Gallery

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons