Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Els usuaris dels Punts TMB els valoren prop de l'excel·lent
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.12.2015
Marta Franco

Els usuaris dels Punts TMB els valoren prop de l'excel·lent

Imatge
Punt TMB d'atenció / Foto:Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Punt TMB d'atenció / Foto:Miguel Ángel Cuartero (TMB)
< >Punt TMB d'atenció / Foto:Miguel Ángel Cuartero (TMB)
Punt TMB d'atenció / Foto:Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Un estudi de satisfacció de la companyia revela que els usuaris estan contents amb els Punts TMB d'informació i atenció al ciutadà, i els puntuen amb un 8,86 sobre 10. El tracte i l'amabilitat del personal és el més valorat.

A la xarxa de metro hi ha tres Punts TMB d'informació i atenció, situats a les estacions de metro de Diagonal, La Sagrera i Universitat, on l'usuari pot rebre atenció personalitzada d'allò que necessiti. Segons un estudi recent de l'empresa, aquest servei és ben valorat pels usuaris que habitualment els visiten. La qualificació global és de 8,86 punts sobre 10. 

Allò que més s'aprecia, segons l'enquesta, és el tracte i l'amabilitat del personal, seguit del temps en la resolució de la consulta i del temps d'espera. En aquest sentit, el 88% dels enquestats va declarar que havia resolt el problema que tenia. 

El motiu majoritari per acudir als Punts TMB és el de comprar un títol de transport. El segueixen la necessitat de bescanviar un títol defectuós i sol·licitar informació.

Finalment, l'enquesta també reflecteix que s'ha d'intesificar la informació sobre l'existència dels canals digitals, ja que encara són poc coneguts per la majoria dels usuaris. Només un de cada tres usuaris sabia que el motiu de la seva visita el podia resoldre per internet.

Dos de cada tres visitants al Punt TMB d’Universitat han agafat el tiquet al dispensador (Qmatic) i valoren aquest sistema de gestió de la cua amb un excel·lent, un 9,12. Aviat aquest sistema s'implementarà també al Punt TMB de Diagonal. 

L'estudi es basa en una mostra de 1.022 persones entrevistades a la sortida d'un Punt TMB, del 26 al 28 d'octubre passat, representatives del conjunt d'usuaris diaris. L'error màxim s'estima en el 2,9%.

Darrera modificació
12.06.2020
Tema
Transport
  • ConceptesAtenció al clientInstitucionsTMBLlocsPunt TMBAnys2015
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

La revetlla de Sant Joan a la platja de la Nova Icària / Foto: Ajuntament de Barcelona

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció i comptarà amb més trens per a la revetlla de Sant Joan

Transport
L'Exposició d'Autobusos Clàssics 2024 va reunit més de 10.000 assistents / Foto: Pep Herrero (TMB)

L’Exposició d’Autobusos Clàssics de Barcelona torna aquest cap de setmana a l’avinguda Maria Cristina

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Billie Eilish al Palau Sant Jordi

Transport
Imatge roda de premsa tall estiu 2025 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de millora del metro de Barcelona obligaran a tallar parcialment el servei a les línies 4 i 11

Transport

Últimes notícies

Imatge
Vista general de l'Exposició d'Autobusos Clàssics 2025 / Foto: M. A. Cuartero (TMB)

Així ha estat la trobada anual d'autobusos clàssics a Barcelona

Cultura i Oci
Gallery
Les noves incorporacions com a personal de conducció de bus de TMB per aquest estiu 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB incorpora avui 217 professionals de conducció per a bus

Empresa
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores; el director de la xarxa de Metro, Òscar Playà i la directora de comunicació de TMB, Mònica Peinado, amb directius de metro en l'acte de posada en servei del darrer tren 7000 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB posa en servei el darrer dels 50 trens que han renovat el material mòbil de les línies 1 i 3 del metro

Empresa
Imatge
Imatge de l'estand de TMB i FGC a la UITP Summit d'Hamburg / Font:  TMB

L'aposta de TMB per la mobilitat sostenible s'exposa a la cimera internacional de la UITP

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons