Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. La T-mobilitat Ja Permet Carregar Més D'un Títol de Viatge Alhora a La Targeta de Plàstic i Al Mòbil
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
12.02.2025
Marta Espinosa

La T-mobilitat ja permet carregar més d'un títol de viatge alhora a la targeta de plàstic i al mòbil

Imatge
Visual de la campanya de comunicació de la càrrega de més d'un títol al sistema T-mobilitat / Foto: ATM
Visual de la campanya de comunicació de la càrrega de més d'un títol al sistema T-mobilitat / Foto: ATM
< >Visual de la campanya de comunicació de la càrrega de més d'un títol al sistema T-mobilitat / Foto: ATM

A partir d'ara, al suport físic personalitzat es poden carregar fins a dos títols diferents i cinc en el cas de validar amb el telèfon mòbil

El sistema T-mobilitat ofereix a partir d'avui la possibilitat de carregar més d’un títol diferent a la vegada en els formats de targeta personalitzada de plàstic i també al telèfon mòbil. Aquesta nova funcionalitat no està disponible per a les targetes de cartró T-mobilitat, ja que són títols de viatge pensats per a un passatge menys freqüent del transport públic. 

La campanya de l'ATM per difondre la nova funcionalitat resa "Una T-mobilitat, més d'un títol!". D’aquesta manera, les persones usuàries que necessiten tenir disponibles diferents títols en un mateix suport, siguin d’altres gammes o zones tarifàries, disposen d’aquest nou avantatge en les seves targetes T-mobilitat, només cal que seleccionin el que necessitin en el moment de validar al metro, bus, tren o tramvia. Així, es pot tenir un màxim de dos títols en el suport plàstic i fins a cinc títols en el mòbil, cadascun d’ells amb un segon títol idèntic de reserva.

Aquesta nova funcionalitat suposa que, en cas de tenir carregats dos títols diferents, sempre hi haurà un títol seleccionat per defecte. Si es vol canviar a un altre títol, aquesta acció s’haurà de fer de manera fàcil i ràpida a través de l’aplicació mòbil, o a les màquines d’autovenda.

Més informació a la nota de premsa de l'ATM.

Darrera modificació
13.02.2025
Tema
Transport
  • Altres temesSocietatConceptesAtenció al clientComercialitzacióInstitucionsATMAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La validació de la T-mobilitat amb iPhone finalitza el desplegament gradual i ja està disponible per a tothom

Contingut relacionat

Estació fantasma de Gaudí portada. /Foto: PEP HERRERO

TMB obre espais emblemàtics de metro durant la Setmana Europea de la Mobilitat i estrena el perllongament de la línia X1 de bus

Transport
TMB reforçarà el servei amb motiu dels actes de la Diada de l'11 de setembre

TMB reforça el transport públic per a la Diada de l'Onze de Setembre a Barcelona

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Music Bank a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Ca7riel & Paco Amoroso al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

La presidenta de TMB, Laia Bonet, en un moment de l'acte de presentació del Mou-te 2026 al metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La plantilla de TMB escull la prevenció del suïcidi com a causa solidària

Empresa
Imatge
El web TMB.cat celebra dues dècades / Imatge: TMB

TMB.cat celebra 20 anys com a referent digital de la mobilitat

Societat
Imatge
Clausura oficial de l'antic funicular de Montjuïc. / Autor: Arxiu TMB

L'herència del 92: La revolució global que va transformar el transport metropolità

Història
Imatge
Vista del port de Barcelona / Pep Herrero

TMB connecta la ciutadania amb els més de 500 refugis climàtics de la ciutat

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons