Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. La T-mobilitat ja permet carregar més d'un títol de viatge alhora a la targeta de plàstic i al mòbil
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
12.02.2025
Marta Espinosa

La T-mobilitat ja permet carregar més d'un títol de viatge alhora a la targeta de plàstic i al mòbil

Imatge
Visual de la campanya de comunicació de la càrrega de més d'un títol al sistema T-mobilitat / Foto: ATM
Visual de la campanya de comunicació de la càrrega de més d'un títol al sistema T-mobilitat / Foto: ATM
< >Visual de la campanya de comunicació de la càrrega de més d'un títol al sistema T-mobilitat / Foto: ATM

A partir d'ara, al suport físic personalitzat es poden carregar fins a dos títols diferents i cinc en el cas de validar amb el telèfon mòbil

El sistema T-mobilitat ofereix a partir d'avui la possibilitat de carregar més d’un títol diferent a la vegada en els formats de targeta personalitzada de plàstic i també al telèfon mòbil. Aquesta nova funcionalitat no està disponible per a les targetes de cartró T-mobilitat, ja que són títols de viatge pensats per a un passatge menys freqüent del transport públic. 

La campanya de l'ATM per difondre la nova funcionalitat resa "Una T-mobilitat, més d'un títol!". D’aquesta manera, les persones usuàries que necessiten tenir disponibles diferents títols en un mateix suport, siguin d’altres gammes o zones tarifàries, disposen d’aquest nou avantatge en les seves targetes T-mobilitat, només cal que seleccionin el que necessitin en el moment de validar al metro, bus, tren o tramvia. Així, es pot tenir un màxim de dos títols en el suport plàstic i fins a cinc títols en el mòbil, cadascun d’ells amb un segon títol idèntic de reserva.

Aquesta nova funcionalitat suposa que, en cas de tenir carregats dos títols diferents, sempre hi haurà un títol seleccionat per defecte. Si es vol canviar a un altre títol, aquesta acció s’haurà de fer de manera fàcil i ràpida a través de l’aplicació mòbil, o a les màquines d’autovenda.

Més informació a la nota de premsa de l'ATM.

Darrera modificació
13.02.2025
Tema
Transport
  • Altres temesSocietatConceptesAtenció al clientComercialitzacióInstitucionsATMAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • La validació de la T-mobilitat amb iPhone finalitza el desplegament gradual i ja està disponible per a tothom

Contingut relacionat

Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa El Corte Inglés

Afectacions a les línies de bus per la Cursa El Corte Inglés

Transport
Línia V19. /Foto: Pep Herrero (TMB)

El reforç de la línia V19 els dissabtes i festius redueix en més d’un 40% les alarmes per acumulacions de passatge

Transport
Imatge
Frame de la creativitat de restabliment del servei de metro el passat 28 d'abril / Font: Albert Guillaumes

Així es va anar recuperant el servei de metro dilluns passat

Transport
Third-party content
Imatge
Senyalització sobre la porta d'un ascensor de la xarxa de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

Comença la licitació de les obres de millora de l'accessibilitat de l'estació de Plaça de Sants L5

Transport

Últimes notícies

Imatge
Raquel Díaz Caro durant l'entrevista a Ràdio 4./Foto: TMB

La responsable de RSC de TMB presenta la cronoescalada del centenari a Ràdio 4

En xarxa
Third-party content
Imatge
El cantant Lildami actuant al metro de Barcelona en el marc del festival Maleducats / Foto: Pep Herrero (TMB)

Lildami sorprèn els usuaris del metro amb un petit concert amb cançons del seu nou disc

Cultura i Oci
Imatge
Una de les més de 4.500 càmeres de videovigilància que hi ha a bord de tots els busos de la flota de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

La col·laboració entre Mossos i TMB fa possible un macrodispositiu per detectar furts a la xarxa de bus

Empresa
Imatge
El CCB durant l'apagada d'ahir. /Foto: TMB

'El Balcó' entrevista Jèssica Centelles, conductora de bus al volant durant l'apagada

En xarxa
Third-party content

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons