Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
14.10.2025
Redacció

Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre

Imatge
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)
< >Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

La Generalitat ha decretat uns serveis mínims del 66% per als operadors de transport públic durant tota la jornada

Davant les convocatòries de vaga general total o parcial plantejades per diversos sindicats per a demà dimecres, 15 d’octubre, poden produir-se alteracions a les xarxes de metro i autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), en funció del seguiment que tinguin.

El Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya ha dictat una ordre que estableix els serveis mínims pel transport de viatgers urbà i interurbà d’un 66% del servei durant tot el dia. Es podrà establir la distribució irregular del percentatge indicat, sempre que en còmput global no superi el màxim fixat.

Els transports d’oci no tenen assignats serveis essencials, per tant, no és segur que funcionin el Barcelona Bus Turístic i el telefèric de Montjuïc.

A més, el transport de superfície patirà afectacions amb motiu de les concentracions i manifestacions que se celebrin. A Barcelona, les convocatòries del matí, a les 12 del migdia, a la plaça d’Universitat i a la tarda, a les 18 hores, a l’Estació de Sants, poden ocasionar el desviament de les línies d’autobús que transcorren per les zones on es desenvolupin les marxes.

TMB demana excuses a la ciutadania per les molèsties que aquesta vaga els pugui ocasionar. 

 

Darrera modificació
16.10.2025
Tema
Transport
  • Altres temesEmpresaConceptesInformació al clientMobilitatServeiInstitucionsSindicatsTMBServeiBusMetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 2 de novembre (Barça – Elx)

Transport
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo

Línies de bus afectades per la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2025

Transport
Inauguració de l'exposició 100 anys de metro al Palau Robert. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El Palau Robert commemora el centenari del metro de Barcelona acollint l’exposició T-100. Cent anys de metro

Transport
Retolació lateral d'un autobús elèctric de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB compra 19 autobusos elèctrics que incrementen la seva flota de zero emissions

Transport

Últimes notícies

L'andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Demà s’obren les inscripcions per a la segona edició de les visites al metro amb motiu del Centenari

Empresa
Imatge
Detall de la portada del número 33 de la revista 'Monogràfic' de 'MobiliCat' dedicada al Centenari de metro / Imatge: MobiliCat

El Centenari de Metro, protagonista del suplement de la revista especialitzada MobiliCat

En xarxa
Imatge
Membres del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona han participat en un taller sobre com viatjar segurs en bus / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB i la Guàrdia Urbana imparteixen un taller per a gent gran sobre com viatjar segurs en bus

Societat
Imatge
Acte de presentació de la samarreta del 125è aniversari del RCD Espanyol. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L'estació Universitat acull la presentació de la samarreta commemorativa del 125è aniversari del RCD Espanyol

Societat

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons