Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Passa L'equador La Remodelació del Vestíbul Principal de L’estació Sagrada Família de La L5
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.09.2020
Oriol Pàmies

Passa l'equador la remodelació del vestíbul principal de l’estació Sagrada Família de la L5

Imatge
L'accés de Sagrada Família reobert avui / Foto: TMB
L'accés de Sagrada Família reobert avui / Foto: TMB
< >L'accés de Sagrada Família reobert avui / Foto: TMB
L'accés de Sagrada Família reobert avui / Foto: TMB

Avui s’ha reobert l’accés de Marina-Provença un cop renovades les escales. Per a les baranes s’han mantingut els forjats originals.

Ja s’ha realitzat aproximadament la meitat de l’obra de remodelació del vestíbul principal de l’estació de metro de Sagrada Família, de la línia 5, que TMB va començar el juny passat dins del programa d’actualització i millora de la funcionalitat d’estacions antigues o d’elevada utilització.

Aprofitant les vacances, els operaris han executat la renovació de l’accés situat a la cantonada dels carrers Marina i Provença, que avui s’ha reobert. S’han fet nous els graons i els paraments verticals, mentre que a l’exterior s’han mantingut les baranes originals de ferro forjat. La reixa que servia de porta, també de ferro forjat, ha estat retirada i emmagatzemada a l’espera que estigui a punt el seu emplaçament en una paret del mateix vestíbul. Al seu lloc n’hi ha una de motoritzada.

Al vestíbul és visible el nou paviment col·locat i el nou emplaçament dels plafons artístics de rajoles de ceràmica esmaltada, obra de Pedro Delso i Mauricio Sanguino. El pròxim pas serà la substitució de la barrera tarifària.

El conjunt de l’actuació suposarà deixar el vestíbul i l’accés com nous, tant en les parts visibles com en les invisibles, i té un pressupost d’ 1,4 milions d’euros, comptant l’obra, la direcció d’obra, el subministrament de la línia de peatge i l’IVA.

Darrera modificació
08.09.2020
Tema
Transport
  • ConceptesObresInfraestructuraEstacióInstitucionsTMBLlocsSagrada FamíliaServeiL5MetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Comença la remodelació del vestíbul principal de l’estació Sagrada Família de la línia 5 del metro

Contingut relacionat

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Rawayana al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert del trio Hijos de la Ruina al Palau Sant Jordi

Transport
Un tren s'atura a l'estació Clot de la línia 1 de metro / Foto: Pep Herrero (TMB)

Finalitzen les obres de millora de l’accessibilitat de l’intercanviador de Clot (L1 i L2)

Transport
Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Twice al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Cronoescalada 2026. /Foto: TMB

284 atletes participen a la segona cronoescalada solidària al metro de Barcelona en suport a les famílies d’infants amb càncer

Societat
Imatge
Mònica Peinado recull el premi Òscar Muñoz

Mònica Peinado, guardonada amb el premi Òscar Muñoz a la bona comunicació en infraestructures i mobilitat

Empresa
Cartell de La Nit dels Museus 2026 / Imatge: web oficial

TMB reforça el servei per a la Nit dels Museus 2026 i se suma obrint l’Espai Mercè Sala a l’estació de Diagonal

Cultura i Oci
La nova exposició "Naturalment Metropolitans" a l'Espai Mercè Sala / Foto: AMB

L’Espai Mercè Sala acull l’exposició “Naturalment Metropolitans”, una mirada al valor ambiental i social de la xarxa de parcs de l’AMB

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons