Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Passa L'equador La Remodelació del Vestíbul Principal de L’estació Sagrada Família de La L5
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
07.09.2020
Oriol Pàmies

Passa l'equador la remodelació del vestíbul principal de l’estació Sagrada Família de la L5

Imatge
L'accés de Sagrada Família reobert avui / Foto: TMB
L'accés de Sagrada Família reobert avui / Foto: TMB
< >L'accés de Sagrada Família reobert avui / Foto: TMB
L'accés de Sagrada Família reobert avui / Foto: TMB

Avui s’ha reobert l’accés de Marina-Provença un cop renovades les escales. Per a les baranes s’han mantingut els forjats originals.

Ja s’ha realitzat aproximadament la meitat de l’obra de remodelació del vestíbul principal de l’estació de metro de Sagrada Família, de la línia 5, que TMB va començar el juny passat dins del programa d’actualització i millora de la funcionalitat d’estacions antigues o d’elevada utilització.

Aprofitant les vacances, els operaris han executat la renovació de l’accés situat a la cantonada dels carrers Marina i Provença, que avui s’ha reobert. S’han fet nous els graons i els paraments verticals, mentre que a l’exterior s’han mantingut les baranes originals de ferro forjat. La reixa que servia de porta, també de ferro forjat, ha estat retirada i emmagatzemada a l’espera que estigui a punt el seu emplaçament en una paret del mateix vestíbul. Al seu lloc n’hi ha una de motoritzada.

Al vestíbul és visible el nou paviment col·locat i el nou emplaçament dels plafons artístics de rajoles de ceràmica esmaltada, obra de Pedro Delso i Mauricio Sanguino. El pròxim pas serà la substitució de la barrera tarifària.

El conjunt de l’actuació suposarà deixar el vestíbul i l’accés com nous, tant en les parts visibles com en les invisibles, i té un pressupost d’ 1,4 milions d’euros, comptant l’obra, la direcció d’obra, el subministrament de la línia de peatge i l’IVA.

Darrera modificació
08.09.2020
Tema
Transport
  • ConceptesObresInfraestructuraEstacióInstitucionsTMBLlocsSagrada FamíliaServeiL5MetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Comença la remodelació del vestíbul principal de l’estació Sagrada Família de la línia 5 del metro

Contingut relacionat

Exposició trens Farinera . /Foto: Pep Herrero (TMB)

L’exposició dels trens històrics restaurats pel centenari del metro supera les 10.000 visites en menys d’una setmana

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert d’Anuel AA al Palau Sant Jordi

Transport
Celebració dels 25 anys de col·laboració TMB-Guttmann. /Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB i la Fundació Institut Guttmann celebren 25 anys impulsant l’accessibilitat i la rehabilitació a la comunitat

Transport
Visites a l'exposició dels trens del centenari. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Més de 4.500 persones visiten els trens històrics restaurats del centenari del metro durant el primer cap de setmana

Transport

Últimes notícies

Finalistes Festival Subtravelling 25 / Foto: M.A. Cuartero

Una reflexió sobre el temps i l’espai que compartim al metro és el curtmetratge guanyador de la XV edició del Subtravelling 2025

Cultura i Oci
Exposició fotogràfica en memòria d'Ernest Lluch / Foto:  M. A. Cuartero (TMB)

TMB recorda la figura d’Ernest Lluch amb una exposició fotogràfica al metro

Societat
Inauguració exposició trens centenari del metro

Els trens històrics restaurats ja es poden visitar a l’exposició ‘Els trens del centenari. El patrimoni ferroviari del metro de Barcelona’

Empresa
Imatge
El conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant la seva ponència inaugural al COMET 2025 / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Barcelona, seu de la trobada de COMET, la comunitat internacional de metros

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons