Header Top menu
Els locals comercials del metro s'adapten a les condicions de la 'nova normalitat'
Cada vegada hi ha més persianes aixecades. Ja es poden comprar entrepans, cafès, pastes i moltes altres coses en els trajectes dins de la xarxa.
El desconfinament avança i això es nota en l'activitat laboral i comercial. Al metro no sols hi ha més usuaris, sinó que els arrendataris de locals comencen a obrir per retrobar-se amb els seus clients habituals. Aquesta setmana han aixecat la persiana dos dels establiments més cèntrics, els d’Enrique Tomás situats als dos extrems de l’enllaç de Diagonal entre les línies 3 i 5, i el Dunkin Donuts del vestíbul d'Universitat.
Tots tres negocis serveixen només productes d’alimentació per emportar i per descomptat apliquen les normes de prevenció sanitària, entre les quals la desinfecció diària de l’espai i les eines de treball, com indiquen els cartells. Són compromisos per a una relació de confiança en la nova normalitat.
Establiment Enrique Tomás a Diagonal / Foto: Pep Herrero (TMB)
- Conceptes#covid19ComercialitzacióInfraestructuraEstacióInstitucionsTMBLlocsDiagonalUniversitatServeiMetroAnys2020