Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. La Línia 150 D'autobús Passa a Ser Circular i Canvia La Parada D'origen a La Plaça Espanya
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
13.04.2021
Rosa Avis

La línia 150 d'autobús passa a ser circular i canvia la parada d'origen a la plaça Espanya

Imatge
Autobús de la línia 150 a la plaça d'Espanya / Foto: Arxiu TMB
Autobús de la línia 150 a la plaça d'Espanya / Foto: Arxiu TMB
< >Autobús de la línia 150 a la plaça d'Espanya / Foto: Arxiu TMB
Autobús de la línia 150 a la plaça d'Espanya / Foto: Arxiu TMB

Des d'aquesta setmana, la línia de TMB que dona servei al Parc de Montjuïc fa la pujada pel carrer Lleida i deixa de tenir la pausa de regulació al Castell.

La línia 150 de bus de TMB passa a tenir, des d'aquesta setmana, un traçat  de circumval·lació, amb un sol origen i final nou a la plaça d'Espanya. Aquest fet permet als usuaris baixar i pujar de l'autobús en qualsevol parada sense haver de tornar a validar títol de viatge en arribar al que es considera final de trajecte (com és obligatori). Una altra modificació és que, des d'aquesta parada de plaça d'Espanya, el traçat en sentit ascendent passa a fer-se pel carrer Lleida, i no per sota de les Torres Venecianes, com fins ara.

Aquest recorregut de circumval·lació compta, a més, amb una nova parada al Jardí Botànic. L'itinerari nou ha tingut en compte les diverses peticions i suggeriments que els ciutadans i les ciutadanes han fet mitjançant un procés participatiu al Districte de Sants-Montjuïc i s'adapta a les obres i reurbanització de la plaça d'Espanya.

Amb aquestes modificacions de la línia 150 de bus s'espera una millora en la regularitat de pas i una millor adaptació de l'oferta a la demanda, tot apropant-la alhora als usuaris dels diversos equipaments de la zona.

Es poden consultar el nou recorregut i els horaris de la línia a la parada, al web de TMB o a l'aplicació TMB App.

Darrera modificació
13.04.2021
Tema
Transport
  • ConceptesServeiInstitucionsTMBLlocsParc de MontjuïcServeiBusAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Autobús de la línia D20 en direcció a Ernest Lluch / Foto: TMB

TMB augmenta la capacitat de les línies V29 i D20 els caps de setmana per facilitar l’accés a les platges

Transport
Les obres a la L5 han permés renovar integralment 5 km de via / Foto: TMB

El metro farà aquest estiu obres de millora a quatre punts de la xarxa que comportaran afectacions parcials al servei

Transport
Un moment del simulacre amb evacuació frontal del passatge / Font: TMB

TMB posa a prova els protocols de seguretat a metro amb un simulacre d’apagada total d’energia i evacuació integral

Transport
Imatge d'una edició anterior del festival / Foto: Web Primavera Sound

TMB reforça el transport públic per al festival Primavera Sound 2026

Transport

Últimes notícies

La directora de l'àrea per a les persones, Nazaret González, rep el guardó. /Foto: TMB

TMB rep un reconeixement com a empresa saludable i sostenible per la seva gestió del benestar laboral

Societat
Visual de la segona fase de la campanya 'Posa't a la meva pell, no al meu lloc' de TMB i l'IMPD / Imatge: TMB

TMB i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat impulsen una nova campanya sobre l’ús correcte dels espais reservats al transport públic

Empresa
Imatge
Un moment de la representació / Font: TMB

TMB tanca el Mes de la Diversitat amb l’obra de teatre interactiu “La Sala d’Espera” al metro d'Universitat

Cultura i Oci
Imatge
Motorista durant el periode de la Guerra Civil. /Foto: Arxiu Nacional de Catalunya

La xarxa de metro durant la guerra civil i la postguerra: un període de dubtes i inflexió

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons