Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. L'ATM llança una campanya que posiciona el transport públic en clau de futur sostenible
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
14.09.2021
Rosa Avis

L'ATM llança una campanya que posiciona el transport públic en clau de futur sostenible

Imatge
Una de les imatges de la campanya 'Al futur s'hi arriba amb transport públic'
Una de les imatges de la campanya 'Al futur s'hi arriba amb transport públic'
< >Una de les imatges de la campanya 'Al futur s'hi arriba amb transport públic'
Una de les imatges de la campanya 'Al futur s'hi arriba amb transport públic'

TMB col·labora des d’ahir, 13 de setembre, en la difusió de missatges per posar en valor les qualitats de sostenible, essencial i segur que caracteritzen els transports col·lectius.

Amb el lema Al futur s’hi arriba amb transport públic, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), juntament amb el conjunt d’operadors ferroviaris i de bus, entre els quals TMB, així com la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU), engeguen una campanya que recorda el rol del transport públic com a clau per a la represa de l’activitat laboral i econòmica, en un moment en què els indicadors de la pandèmia de covid-19 mostren una incidència decreixent i després de 18 mesos d’abocar tots els recursos disponibles per prestar amb seguretat un servei essencial com és el del transport col·lectiu.

Aquesta acció de comunicació, que es perllonga durant tres setmanes i coincideix en el període central amb la Setmana Europea de la Mobilitat (del 16 al 22 de setembre), vol induir a la conscienciació col·lectiva que la mobilitat ha de ser cada vegada més sostenible i saludable, i destaca la xarxa disponible (flota, línies, intermodalitat), la seguretat del servei i la necessitat de reduir la contaminació ambiental deguda a les emissions de vehicles de combustió.

Cal tenir present que, malgrat el relaxament de les restriccions de mobilitat presents, l'emergència sanitària causada per la pandèmia encara no està superada. Per això és necessari que es respectin estrictament les mesures de protecció sanitària establertes, especialment l'ús de mascareta durant tota l'estada en instal·lacions i vehicles de transport públic, la prohibició de menjar o beure als vehicles, la distribució en tot l'espai disponible, el silenci i el seguiment de les indicacions que faci el personal dels operadors.

Al web de l'ATM teniu disponible més informació d’aquesta campanya,

Darrera modificació
15.09.2021
Tema
Transport
  • ConceptesComunicacióMedi ambientMobilitatInstitucionsATMTMBLlocsBarcelonaServeiBusMetroAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • L'ATM engega una campanya sobre l'ús correcte de la mascareta al transport públic

Contingut relacionat

Ja han arribat els primers trens històrics restaurats pel Centenari del metro a La Farinera / Foto:  Pep Herrero (TMB)

L’exposició de trens històrics restaurats pel Centenari del metro obrirà al públic la setmana del 10 de novembre

Transport
Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 18 d’octubre (Barça – Girona)

Transport
Imatge
Mostra de les noves pantalles d'informació al metro. /Foto: PEP HERRERO (TMB)

Possibles alteracions en els serveis de metro i bus amb motiu de la vaga general del 15 d'octubre

Transport
Imatge
Render del futur vestíbul singular que connectarà el DHub i l'estació de metro de Glòries / Foto: Ajuntament de Barcelona

Aprovat el projecte del nou vestíbul que connectarà l'estació de Glòries amb el DHub

Transport

Últimes notícies

Imatge
Interior del nou bus d'hidrogen articulat. /Foto: M. A. Cuartero (TMB)

TMB adjudica el manteniment de la climatització de la seva flota d’autobusos a Frigicoll

Empresa
Imatge
Estació de Tara. /Foto: Metrolink

El metro de Dublín dona les primeres passes per ser una realitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Cultura i Oci
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons