Header Top menu
L'ATM llança una campanya que posiciona el transport públic en clau de futur sostenible
TMB col·labora des d’ahir, 13 de setembre, en la difusió de missatges per posar en valor les qualitats de sostenible, essencial i segur que caracteritzen els transports col·lectius.
Amb el lema Al futur s’hi arriba amb transport públic, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM), juntament amb el conjunt d’operadors ferroviaris i de bus, entre els quals TMB, així com la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà (AMTU), engeguen una campanya que recorda el rol del transport públic com a clau per a la represa de l’activitat laboral i econòmica, en un moment en què els indicadors de la pandèmia de covid-19 mostren una incidència decreixent i després de 18 mesos d’abocar tots els recursos disponibles per prestar amb seguretat un servei essencial com és el del transport col·lectiu.
Aquesta acció de comunicació, que es perllonga durant tres setmanes i coincideix en el període central amb la Setmana Europea de la Mobilitat (del 16 al 22 de setembre), vol induir a la conscienciació col·lectiva que la mobilitat ha de ser cada vegada més sostenible i saludable, i destaca la xarxa disponible (flota, línies, intermodalitat), la seguretat del servei i la necessitat de reduir la contaminació ambiental deguda a les emissions de vehicles de combustió.
Cal tenir present que, malgrat el relaxament de les restriccions de mobilitat presents, l'emergència sanitària causada per la pandèmia encara no està superada. Per això és necessari que es respectin estrictament les mesures de protecció sanitària establertes, especialment l'ús de mascareta durant tota l'estada en instal·lacions i vehicles de transport públic, la prohibició de menjar o beure als vehicles, la distribució en tot l'espai disponible, el silenci i el seguiment de les indicacions que faci el personal dels operadors.
Al web de l'ATM teniu disponible més informació d’aquesta campanya,
- ConceptesComunicacióMedi ambientMobilitatInstitucionsATMTMBLlocsBarcelonaServeiBusMetroAnys2021