Header Top menu
L'ATM llança una campanya per donar a conèixer els nous títols de transport
Des de l'1 de gener, el transport públic de l'àrea de Barcelona compta amb nous títols que miren d'atraure més viatgers i reduir l'ús del vehicle privat. L'Autoritat del Transport Metropolità ha iniciat una campanya per promocionar-los.
Amb l'eslògan La teva forma de viatjar ja té títol, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha engegat una campanya per promoure el coneixement i l'ús dels nous títols i les noves tarifes de transport per a aquest 2020 que s'apliquen a la regió barcelonina, on hi ha les xarxes de TMB.
La campanya inclou un vídeo i diverses imatges que posen el focus en dues de les principals novetats que van entrar en vigor l'1 de gener: la T-usual i la T-casual. El primer és un títol personalitzat que permet fer viatges il·limitats durant 30 dies a un preu un 25% inferior que l'antiga T-mes, targeta que substitueix. Quant a la T-casual, és una targeta unipersonal de 10 viatges apropiada per a un ús menys intensiu dels transports.
Difusió als canals de TMB
TMB també col·labora en la difusió de la campanya a través dels seus canals habituals. La trobareu al web i les xarxes socials corporatives, al MouTV, en missatges de megafonia i també en fullets. El canvi en el sistema tarifari aprovat per l'ATM vol simplificar la gamma de targetes i afavorir els usuaris habituals del transport públic. Al web de l'ATM està disponible la campanya, així com també tota la informació sobre els nous títols i preus.
Des de l'1 de gener...
— Autoritat del Transport Metropolità (@ATMbcn) January 7, 2020
La teva manera de viatjar ja té títol.
La millor manera de viatjar ja té títol.#transportpúblic #mobilitat pic.twitter.com/c635wAxLke