Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. L'ATM llança una campanya per donar a conèixer els nous títols de transport
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.01.2020
Carme Becerra

L'ATM llança una campanya per donar a conèixer els nous títols de transport

Imatge
Dues de les principals novetats en els títols de transport: la creació de la T-usual i la T-casual / Imatge: Campanya ATM
Dues de les principals novetats en els títols de transport: la creació de la T-usual i la T-casual / Imatge: Campanya ATM
< >Dues de les principals novetats en els títols de transport: la creació de la T-usual i la T-casual / Imatge: Campanya ATM
Dues de les principals novetats en els títols de transport: la creació de la T-usual i la T-casual / Imatge: Campanya ATM

Des de l'1 de gener, el transport públic de l'àrea de Barcelona compta amb nous títols que miren d'atraure més viatgers i reduir l'ús del vehicle privat. L'Autoritat del Transport Metropolità ha iniciat una campanya per promocionar-los.

Amb l'eslògan La teva forma de viatjar ja té títol, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha engegat una campanya per promoure el coneixement i l'ús dels nous títols i les noves tarifes de transport per a aquest 2020 que s'apliquen a la regió barcelonina, on hi ha les xarxes de TMB. 

La campanya inclou un vídeo i diverses imatges que posen el focus en dues de les principals novetats que van entrar en vigor l'1 de gener: la T-usual i la T-casual. El primer és un títol personalitzat que permet fer viatges il·limitats durant 30 dies a un preu un 25% inferior que l'antiga T-mes, targeta que substitueix. Quant a la T-casual, és una targeta unipersonal de 10 viatges apropiada per a un ús menys intensiu dels transports.

Difusió als canals de TMB

TMB també col·labora en la difusió de la campanya a través dels seus canals habituals. La trobareu al web i les xarxes socials corporatives, al MouTV, en missatges de megafonia i també en fullets. El canvi en el sistema tarifari aprovat per l'ATM vol simplificar la gamma de targetes i afavorir els usuaris habituals del transport públic. Al web de l'ATM està disponible la campanya, així com també tota la informació sobre els nous títols i preus.

Des de l'1 de gener...

La teva manera de viatjar ja té títol.

La millor manera de viatjar ja té títol.#transportpúblic #mobilitat pic.twitter.com/c635wAxLke

— Autoritat del Transport Metropolità (@ATMbcn) January 7, 2020
Darrera modificació
09.01.2020
Tema
Transport
  • ConceptesTarifesTicketingInstitucionsATMTMBServeiBusMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Les vendes de la T-usual dupliquen les dels antics abonaments mensuals en l'inici del 2020

Contingut relacionat

Imatge de l'Estadi Olímpic Lluís Companys després de la finalització de la segona fase d'obres / Foto: Web FC Barcelona

Transport públic a l’Estadi Olímpic Lluís Companys per al 2 de novembre (Barça – Elx)

Transport
Imatge d'una edició anterior de la cursa / Foto: Web Cursa Montjuïc-Tibidabo

Línies de bus afectades per la Cursa Montjuïc - Tibidabo 2025

Transport
Inauguració de l'exposició 100 anys de metro al Palau Robert. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El Palau Robert commemora el centenari del metro de Barcelona acollint l’exposició T-100. Cent anys de metro

Transport
Retolació lateral d'un autobús elèctric de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB compra 19 autobusos elèctrics que incrementen la seva flota de zero emissions

Transport

Últimes notícies

Imatge
Detall de la portada del número 33 de la revista 'Monogràfic' de 'MobiliCat' dedicada al Centenari de metro / Imatge: MobiliCat

El Centenari de Metro, protagonista del suplement de la revista especialitzada MobiliCat

En xarxa
Imatge
Membres del Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona han participat en un taller sobre com viatjar segurs en bus / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB i la Guàrdia Urbana imparteixen un taller per a gent gran sobre com viatjar segurs en bus

Societat
Imatge
Acte de presentació de la samarreta del 125è aniversari del RCD Espanyol. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L'estació Universitat acull la presentació de la samarreta commemorativa del 125è aniversari del RCD Espanyol

Societat
Un moment de la primera visita a Correus oberta al públic / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’‘estació fantasma’ de Correus

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons