Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. L'ATM llança una campanya per donar a conèixer els nous títols de transport
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
09.01.2020
Carme Becerra

L'ATM llança una campanya per donar a conèixer els nous títols de transport

Imatge
Dues de les principals novetats en els títols de transport: la creació de la T-usual i la T-casual / Imatge: Campanya ATM
Dues de les principals novetats en els títols de transport: la creació de la T-usual i la T-casual / Imatge: Campanya ATM
< >Dues de les principals novetats en els títols de transport: la creació de la T-usual i la T-casual / Imatge: Campanya ATM
Dues de les principals novetats en els títols de transport: la creació de la T-usual i la T-casual / Imatge: Campanya ATM

Des de l'1 de gener, el transport públic de l'àrea de Barcelona compta amb nous títols que miren d'atraure més viatgers i reduir l'ús del vehicle privat. L'Autoritat del Transport Metropolità ha iniciat una campanya per promocionar-los.

Amb l'eslògan La teva forma de viatjar ja té títol, l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha engegat una campanya per promoure el coneixement i l'ús dels nous títols i les noves tarifes de transport per a aquest 2020 que s'apliquen a la regió barcelonina, on hi ha les xarxes de TMB. 

La campanya inclou un vídeo i diverses imatges que posen el focus en dues de les principals novetats que van entrar en vigor l'1 de gener: la T-usual i la T-casual. El primer és un títol personalitzat que permet fer viatges il·limitats durant 30 dies a un preu un 25% inferior que l'antiga T-mes, targeta que substitueix. Quant a la T-casual, és una targeta unipersonal de 10 viatges apropiada per a un ús menys intensiu dels transports.

Difusió als canals de TMB

TMB també col·labora en la difusió de la campanya a través dels seus canals habituals. La trobareu al web i les xarxes socials corporatives, al MouTV, en missatges de megafonia i també en fullets. El canvi en el sistema tarifari aprovat per l'ATM vol simplificar la gamma de targetes i afavorir els usuaris habituals del transport públic. Al web de l'ATM està disponible la campanya, així com també tota la informació sobre els nous títols i preus.

Des de l'1 de gener...

La teva manera de viatjar ja té títol.

La millor manera de viatjar ja té títol.#transportpúblic #mobilitat pic.twitter.com/c635wAxLke

— Autoritat del Transport Metropolità (@ATMbcn) January 7, 2020
Darrera modificació
09.01.2020
Tema
Transport
  • ConceptesTarifesTicketingInstitucionsATMTMBServeiBusMetroAnys2020
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Les vendes de la T-usual dupliquen les dels antics abonaments mensuals en l'inici del 2020

Contingut relacionat

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Bunbury al Palau Sant Jordi

Transport
Vista de l'estadi Olímpic Lluís Companys a Montjuïc / Foto: BSM

Transport públic per al concert de Post Malone a l’Estadi Olímpic Lluís Companys

Transport
TMB reforçarà el servei amb motiu dels actes de la Diada de l'11 de setembre

TMB reforça el transport públic per a la Diada de l'Onze de Setembre a Barcelona

Transport
Presentació de la campanya. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

TMB posa en marxa una iniciativa per prevenir els suïcidis a les estacions de la xarxa de metro

Transport

Últimes notícies

Imatge
Visita a l'escala de cargol d'Urquinaona. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

El primer cap de setmana de portes obertes al metro es tanca amb una afluència massiva de visitants

Societat
Tal com era l'estació de Correus l'any 1958 / Foto: Arxiu Fundació TMB

TMB obre al públic les “estacions fantasma” i diferents espais emblemàtics del metro de Barcelona

Empresa
Imatge
Xavier Flores, nou conseller delegat de TMB. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

Xavier Flores, conseller delegat de TMB, entrevistat a "El Economista"

En xarxa
Third-party content
Imatge
Tren sèrie 1000 de color blau i blanc en un taller de metro, als anys 70 / Foto: Arxiu Fundació TMB

L'evolució dels colors dels trens del metro: del negre i grana al blanc i vermell, passant pel blau i el crema

Cultura i Oci

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons