Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro 2022: oberta la participació
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.03.2022
Redacció

Enquesta internacional de satisfacció de bus i metro 2022: oberta la participació

Imatge
El bus a demanda posat en servei aquest 2022 a Montbau / Foto: Pep Herrero (TMB)
El bus a demanda posat en servei aquest 2022 a Montbau / Foto: Pep Herrero (TMB)

El bus a demanda posat en servei aquest 2022 a Montbau / Foto: Pep Herrero (TMB)

Un any més, TMB participa en la recollida anual d’opinions dels usuaris com a part dels estudis comparatius que realitzen el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

Els usuaris d'autobús i de metro tenen una nova oportunitat d'opinar sobre el servei gràcies a la tretzena edició de l'estudi comparatiu que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova. En aquesta experiència internacional hi participen empreses de transports de grans ciutats d’arreu del món, entre les quals Nova York, Londres, Singapur, Berlín, Shenzhen, Brussel·les, París i Madrid.

Amb aquest treball conjunt es vol analitzar el servei de bus i metro i estudiar-ne les millors pràctiques amb l'objectiu de millorar-lo a partir de les opinions directes dels usuaris. La base és una enquesta anònima i confidencial, que a Barcelona pot contestar qualsevol persona que viatgi amb els autobusos o amb el metro de TMB, tant és amb quina freqüència, visitant la secció específica del web. En l'edició número 14 d'aquesta enquesta, la data límit per participar-hi és l’1 de maig.

Atributs del servei i la covid-19

El qüestionari consta d'una vintena d'afirmacions davant les quals l'usuari ha d'indicar el seu grau de conformitat o disconformitat, fent clic a l'espai apropiat. Fan referència a atributs del servei com la disponibilitat, l'accessibilitat, la informació, el temps, l'atenció al client, el confort, la seguretat i l'impacte ambiental. També es demana una valoració respecte del pes o la importància de cadascun d'aquests atributs en l'opinió global del servei. Per segon cop s’hi inclouen preguntes sobre l'impacte de la covid-19 en l'ús i l'experiència de viatge.

Es tracta d'un qüestionari únic per a totes les ciutats que té en compte paràmetres normalitzats de valoració que formen part de la norma europea de qualitat UNE 13816. Per definició, els resultats són tractats confidencialment dins dels grups de treball.

Darrera modificació
28.03.2022
Tema
Transport
  • ConceptesEstudisUsuarisInstitucionsAltres operadorsTMBServeiBusMetroAnys2022
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al 46è Trial Indoor Solo Moto i el 3r Womens Trophy al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Michael Bublé al Palau Sant Jordi

Transport
Posada en marxa del servei AMBici. /Foto: AMB

L’AMB ha posat en marxa l’AMBICI a sis municipis de la metròpolis de Barcelona

Transport
Imatge
Mampares d'ús assitencial

Les noves mampares permeten salvaguardar la intimitat dels afectats en incidències assistencials 

Transport

Últimes notícies

Imatge
Els participants de la taula rodona. Foto: Pep Herrero

Empreses i experts debaten estratègies, projectes i realitats d’innovació d’autobusos

Empresa
Imatge
Imatge Josep Maria Espinàs / FONT: Col·legi de Periodistes de Catalunya

La mirada de Josep Maria Espinàs al metro de Barcelona

Cultura i Oci
Imatge
Andana original de l'estació Joanic als anys 70 / Arxiu Fundació TMB

50 anys de la creació de la línia 4 de metro de Barcelona

Història
Imatge
Laia Bonet, presidenta de TMB. Foto: Pep Herrero

TMB i Ajuntament, amb el suport de la UITP, aborden en una jornada el futur de l’autobús

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons