Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Desplegament informatiu per al tall de servei que afectarà la L4 i la L11 de metro aquest estiu
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
28.06.2021
Marta Espinosa

Desplegament informatiu per al tall de servei que afectarà la L4 i la L11 de metro aquest estiu

Imatge
Informadora a l'accés Aiguablava de Trinitat Nova / Foto: Pep Herrero (TMB)
Informadora a l'accés Aiguablava de Trinitat Nova / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Informadora a l'accés Aiguablava de Trinitat Nova / Foto: Pep Herrero (TMB)
Informadora a l'accés Aiguablava de Trinitat Nova / Foto: Pep Herrero (TMB)

Avui ja estan treballant els informadors que expliquen les afectacions de les obres de millora de la infraestructura del metro a Trinitat Nova i que es desenvoluparan els mesos de juliol, agost i part de setembre.

TMB està desenvolupant una intensa campanya de comunicació per explicar les afectacions i les alternatives a la suspensió parcial del servei de la línia 4 i total a la línia 11 de metro entre les estacions de Via Júlia i Can Cuiàs, que comença dijous vinent, 1 de juliol, i durarà fins al 30 d'agost. De l'1 al 12 de setembre l'afectació se centrarà a la L11 entre Trinitat Nova i Can Cuiàs.

Per donar la màxima informació a la ciutadania, la campanya ha previst la presència d'informadors a les estacions i parades de bus especial de Via Júlia, Trinitat Nova, Casa de l'Aigua, Torre Baró / Vallbona, Ciutat Meridiana i Can Cuiàs, i respondran les qüestions que plantegin els usuaris des d’avui fins al dia 7 de juliol. També hi ha cartelleria molt visible, missatges de megafonia, continguts a la pàgina web i posts a les xarxes socials.

Com a alternativa s’habilitarà un servei especial d’autobusos que cobrirà el tram en obres entre Via Júlia i Can Cuiàs (de l'1 al 31 d'agost) i des de Trinitat Nova a Can Cuiàs (a partir de l'1 de setembre), amb parada a prop de les estacions, però segons el desplaçament poden ser preferibles altres combinacions amb la xarxa de transport existent a la zona, com la línia 3 de metro (amb connexió a Trinitat Nova), les línies regulars d’autobús de TMB D50, H2, 62, 76 i 180 o la xarxa de Rodalies amb l'enllaç a Torre Baró.

 

Imatge
Informador a l'exterior de l'estació Can Cuiàs de la L11 / Foto: Pep Herrero (TMB)


Informadors a les estacions de la L11 i a Trinitat Nova / Foto: Pep Herrero (TMB)

Darrera modificació
14.08.2023
Tema
Transport
  • ConceptesComunicacióInformació al clientObresInfraestructuraEstacióViesInstitucionsGeneralitatTMBLlocsCan CuiàsTrinitat NovaVia JúliaServeiL11L4MetroAnys2021
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Afectacions al servei per les obres de millora de l’estació de metro de Trinitat Nova (L4 i L11)

Contingut relacionat

Imatge de la Festa de la Bicicleta / Foto: web de l'Ajuntament de Barcelona

Afectacions a les línies d'autobús per la Festa de la bici i la Bicicletada Barcelona 2025

Transport
Estació de Verdaguer, línia 4 / Foto: TMB

L’intercanviador entre les línies 4 i 5 a l’estació Verdaguer tanca el proper 13 d’octubre durant 1 any per obres d’accessibilitat

Transport
Logo del Gran Metropolitano de Barcelona / Arxiu TMB

L’esplanada de davant de la Farinera del Clot acollirà l’exposició dels trens restaurats pel Centenari del metro

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per als concerts de Joaquín Sabina al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge
Imatge de l'estació de Gaudí / Foto: P. Herrero (TMB)

L'"estació fantasma" de Gaudí reneix com a espai expositiu

Empresa
Andana de l'estació 'fantasma' de Gaudí preparada per rebre les visites amb motiu del Centenari de metro / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB obre al públic per primera vegada l’estació fantasma de Gaudí, convertida en un espai expositiu

Empresa
Laia Bonet presenta la Cursa Centenari/ Foto: Miguel Ángel Cuartero

La cursa solidària del centenari del metro de Barcelona serà al novembre i recaptarà fons per la lluita contra l’ELA

Empresa
Imatge
L'Aclo de dos pisos en primer terme i el Chausson, de fons, a l'exhibició de busos clàssics al Parc del Fòrum  / Foto: Pep Herrero (TMB)

TMB present a la programació cultural de les Festes de la Mercè 2025

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons