Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main navigation

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Bon Funcionament del Dispositiu de Seguretat i Mobilitat Durant El MWC 2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
01.03.2019
Redacció

Bon funcionament del dispositiu de seguretat i mobilitat durant el MWC 2019

Imatge
Presència dels Mossos d'Esquadra a la terminal dels autobusos especials del MWC / Foto: Pep Herrero (TMB)
Presència dels Mossos d'Esquadra a la terminal dels autobusos especials del MWC / Foto: Pep Herrero (TMB)
< >Presència dels Mossos d'Esquadra a la terminal dels autobusos especials del MWC / Foto: Pep Herrero (TMB)
Presència dels Mossos d'Esquadra a la terminal dels autobusos especials del MWC / Foto: Pep Herrero (TMB)

El #MWC19 tanca portes amb un 3,73% menys de fets delictius que en l'edició anterior. Aquestes són les millors dades dels darrers cinc anys https://t.co/BYQ55fVYJg pic.twitter.com/ss7Hl6vodl

— Mossos (@mossos) 28 de febrer de 2019
Vist a la xarxa
Veure el contingut original

Els plans de seguretat i mobilitat dissenyats amb motiu de la celebració del Mobile World Congress (MWC) han garantit el normal funcionament de l'esdeveniment al qual han assistit més de 109.500 persones entre el 25 i el 28 de febrer. Segons han informat els Mossos d'Esquadra, aquesta edició s’ha tancat amb els millors resultats dels darrers cinc anys, amb una reducció del 3,73% dels fets delictius comesos a congressistes respecte de l’edició anterior.

TMB ha col·laborat en el dispositiu sobre el terreny i també fent difusió dels consells de seguretat adreçats a usuaris i congressistes, a través dels diversos canals de comunicació.

Pel que fa al dispositiu de transport, les aturades parcials al servei de metro han inicidit en la capacitat de la xarxa, cosa que s'ha traduït en una reducció global d'un 8% en les validacions respecte dels mateixos dies del MWC del 2018.  Els viatges fets pels congressistes amb el títol T-esdeveniment han disminuït un 13%.

Darrera modificació
04.03.2019
Tema
Transport
  • ConceptesDemandaMobilitatSeguretatInstitucionsGeneralitatTMBLlocsL'Hospitalet de LlobregatServeiMetroAnys2019
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

  • Transport públic per al Mobile World Congress 2019, del 25 al 28 de febrer

Contingut relacionat

Al fons, el taller centenari de Santa Eulàlia, on també s'han realitzat actuacions de modernització i renovació / Pep Herrero (TMB)

Dissabte es normalitza el servei de l’L1 de metro entre Florida i Plaça de Sants, un cop finalitzades les obres

Transport
Imatge
Placa de formigó a via general per evitar vibracions / Autor: P.H.

Fotogaleria: Descobreix com avancen les obres de millora de l'L1

Transport
Gallery
Estadi Camp Nou / Foto: FCBarcelona

TMB posa en marxa un nou servei de bus perimetral a l’Spotify Camp Nou

Transport
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, en un moment de la visita a les obres de la L1 / Foto: Pep Herrero (TMB)

Les obres de l’L1 de metro encaren la recta final i el servei entre Florida i Plaça de Sants es restablirà el 29 d’agost

Transport

Últimes notícies

Imatge
Clausura oficial de l'antic funicular de Montjuïc. / Autor: Arxiu TMB

L'herència del 92: La revolució global que va transformar el transport metropolità

Història
Imatge
Vista del port de Barcelona / Pep Herrero

TMB connecta la ciutadania amb els més de 500 refugis climàtics de la ciutat

Cultura i Oci
Imatge
Bus elèctric. /Foto: TMB

La conductora de Bus de TMB, Roser Caroz, protagonitza una campanya de l'Ajuntament de Barcelona sobre sostenibilitat

En xarxa
Third-party content
Imatge
Exterior de l'estació de Ciutadella / Vila Olímpica durant els Jocs Olímpics / Foto: Arxiu Fundació TMB

Crònica d'un viatge: El metro d'una capital mundial (1983 - 1999)

Història

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons