Vés al contingut

Header Top menu

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc
Inici

TMB Link

  • RSS
  • Subscriu-te
  • Sala de premsa

Main menu

  • Transport
  • Innovació
  • Empresa
  • Medi ambient
  • Societat
  • Cultura i Oci
  • Història
  • En xarxa

External links

  • TMB
  • Fundació TMB
  • Barcelona Bus Turístic
  • Telefèric de Montjuïc

Fil d'ariadna

  1. Inici
  2. Transport
  3. Un Any Més, Volem Conèixer La Teva Opinió Sobre El Servei de Metro i Bus
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió
22.04.2025
Laura Martínez

Un any més, volem conèixer la teva opinió sobre el servei de metro i bus

Imatge
Creativitat enquesta satisfacció 2024 / Font: TMB
Creativitat enquesta satisfacció 2024 / Font: TMB
< >Creativitat enquesta satisfacció 2024 / Font: TMB

Si et mous amb bus o amb metro, la teva opinió és important. Com cada any ja està en marxa la recollida de dades de satisfacció dels usuaris de les xarxes de bus i metro com a part dels estudis comparatius que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.

Els usuaris d'autobús i de metro tenen un any més l'oportunitat d'opinar sobre el servei gràcies a una nova edició de l'estudi comparatiu que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova. Com en les darreres ocasions, hi participen setze empreses de transports de grans ciutats d’arreu del món, entre les quals Nova York, Londres, Singapur, Berlín, Shenzhen, Brussel·les, París i Madrid.

Partint d'un qüestionari anònim que consta de 20 afirmacions, aquest treball conjunt té com a objectiu analitzar el servei de bus i de metro i estudiar-ne les millors pràctiques amb l'objectiu de millorar-lo a partir de les opinions dels clients. 

L'enquesta va dirigida a qualsevol usuari de les nostres xarxes de transport, sigui usuari habitual o esporàdic, i es pregunta sobre el grau de conformitat o disconformitat per atributs de servei com la disponibilitat, l'accessibilitat, la informació, l'atenció al client, el confort, la seguretat o l'impacte ambiental. 

També es demana una valoració respecte al pes o la importància de cadascun d'aquests atributs en l'opinió global del servei. En menys de 5 minuts es pot completar l'enquesta, visitant la secció específica del web. La data límit per participar-hi és el 19 de maig.

Es tracta d'un qüestionari únic per a totes les ciutats que té en compte paràmetres normalitzats de valoració que formen part de la norma europea de qualitat UNE 13816. Per definició, els resultats són tractats confidencialment dins dels grups de treball.

Darrera modificació
22.04.2025
Tema
Transport
  • ConceptesEstudisUsuarisInstitucionsAltres operadorsTMBServeiBusMetroAnys2025
  • Twittear
  • Send by mail
  • Impressió

També et pot interessar...

Contingut relacionat

Esplanada anella Palau Sant Jordi / Font: BSM

Transport públic per al concert de Pecos al Palau Sant Jordi

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de Nil Moliner al Palau Sant Jordi

Transport
Metro d'Universitat amb llums de Nadal al fons / Foto: TMB

Horaris especials del metro i els autobusos de TMB la vigília de Nadal

Transport
Palau Sant Jordi / BSM

Transport públic per al concert de David Bisbal al Palau Sant Jordi

Transport

Últimes notícies

Imatge "Un viatge immersiu" / Font: TMB

Avui s’obren les inscripcions per a l’exposició immersiva de la història del metro de Barcelona

Empresa
Exposició "Murs" a l'estació de Badalona/Pompeu Fabra. /Foto: M.A. Cuartero (TMB)

L’estació de metro Badalona- Pompeu Fabra acull una exposició fotogràfica que explora els conceptes de frontera i migració

Cultura i Oci
Imatge
La canalla gaudint del conta-contes solidari a Badalona Pompeu Fabra / Foto: Miguel Àngel Cuartero

Conta-contes solidari al metro, una activitat del ‘Mou-te pel càncer infantil i acompanya’ns’

Societat
La presidenta de TMB, Laia Bonet, i el conseller delegat de TMB, Xavier Flores, durant l'acte de presentació de La botiga de TMB / Foto: Miguel Ángel Cuartero (TMB)

TMB estrena una nova botiga física a l’estació de metro de Sagrada Família

Empresa

Notícies

  • Inici
  • Qui Som
  • Mou TV
  • Sala de Premsa
  • GenTMB

Newsletter

Vols rebre les nostres notícies cada setmana a la bústia de correu? Només has de donar-nos una adreça electrònica.

Subscriu-te

Contacta'ns

Escriu-nos

Telèfons de Premsa
93 298 72 44
93 298 75 43
93 298 71 68
93 328 61 77  

Centraleta
93 298 70 00

TMB - Transports Metropolitans de Barcelona

Xarxes Socials

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube
  • RSS
  • TikTok

Enllaços legals

  • Avís legal
  • Política de cookies
  • Gestor de cookies
  • Compatibilitat
  • Mapa Web

CC La web de notícies de TMB está subjecte a difusió mitjançant l'ús de llicències Creative Commons