Header Top menu
Un any més, volem conèixer la teva opinió sobre el servei de metro i bus
Si et mous amb bus o amb metro, la teva opinió és important. Com cada any ja està en marxa la recollida de dades de satisfacció dels usuaris de les xarxes de bus i metro com a part dels estudis comparatius que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova.
Els usuaris d'autobús i de metro tenen un any més l'oportunitat d'opinar sobre el servei gràcies a una nova edició de l'estudi comparatiu que porten a terme el Grup Internacional de Benchmarking de Bus (IBBG) i els grups de metro CoMET i Nova. Com en les darreres ocasions, hi participen setze empreses de transports de grans ciutats d’arreu del món, entre les quals Nova York, Londres, Singapur, Berlín, Shenzhen, Brussel·les, París i Madrid.
Partint d'un qüestionari anònim que consta de 20 afirmacions, aquest treball conjunt té com a objectiu analitzar el servei de bus i de metro i estudiar-ne les millors pràctiques amb l'objectiu de millorar-lo a partir de les opinions dels clients.
L'enquesta va dirigida a qualsevol usuari de les nostres xarxes de transport, sigui usuari habitual o esporàdic, i es pregunta sobre el grau de conformitat o disconformitat per atributs de servei com la disponibilitat, l'accessibilitat, la informació, l'atenció al client, el confort, la seguretat o l'impacte ambiental.
També es demana una valoració respecte al pes o la importància de cadascun d'aquests atributs en l'opinió global del servei. En menys de 5 minuts es pot completar l'enquesta, visitant la secció específica del web. La data límit per participar-hi és el 19 de maig.
Es tracta d'un qüestionari únic per a totes les ciutats que té en compte paràmetres normalitzats de valoració que formen part de la norma europea de qualitat UNE 13816. Per definició, els resultats són tractats confidencialment dins dels grups de treball.